Snollywood.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zelf ga altijd uit naar :
[afbeelding]
In rotterdam prima tent maar je moet van de muziek houden.
Dan kan je hier net zo goed niet posten. Opkezenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef timmeeeh het volgende:
ik vind dat puberforum echt een aanfluiting
Het dak van de Albert Heijn-parkeergarage alhier wil ook nog wel eens slachtoffer worden van een groepje hangjongerenquote:
ZWOLLUUUUHHHHHHquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:11 schreef Chanandler het volgende:
Kga meestal met een paar vrienden naar de stad of de Bierton
Laat me raden... Museumplein?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:37 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Het dak van de Albert Heijn-parkeergarage alhier wil ook nog wel eens slachtoffer worden van een groepje hangjongeren
uit je at halen....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef timmeeeh het volgende:
ik vind dat puberforum echt een aanfluiting
the prophetquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:25 schreef XiChico het volgende:
The New Break in 't harde.. komen wel leuke artiesten af en toe
![]()
[afbeelding]
Je moet van de muziek houden?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar gaan jullie uit als je uitgaat?
[afbeelding]
quote:
Hey lullo, nog Geneuuukt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:02 schreef Jaguarized het volgende:
Groningen:
De Drie Gezusters
Santana
DE Café
Rumba
Blauwe Engel
Vera
Kennen wij mekaar?quote:
Nee persoonlijk niet. Via, via wel, maar of je daar zo blij mee bentquote:
Vertel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:40 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee persoonlijk niet. Via, via wel, maar of je daar zo blij mee bent![]()
Okey dan laat maar. Dan heb ik de verkeerde voor mijquote:
Geeft niet hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:47 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Okey dan laat maar. Dan heb ik de verkeerde voor mij![]()
Dus je bent in Scandinavie geboren?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:07 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
import drent maar ik doe me best om te integreren![]()
in gouda de ghetto wereld van verschilquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:09 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dus je bent in Scandinavie geboren?![]()
Ik kan wel aan klompen en een trekker komen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:10 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
in gouda de ghetto wereld van verschil![]()
ja en dan een blaastest zeker als ik terug kom van het uutgoanquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik kan wel aan klompen en een trekker komen?![]()
*ssst Allemaal gejat spul![]()
hoiquote:Op donderdag 21 juli 2005 07:27 schreef Talena het volgende:
Mên, ik ben hier te niet-nuchter voor..
Maar typen kan ik nog wel
Laat ik je daar niet tegenkomenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:45 schreef Delenlill het volgende:
Groningen:
begin 22.00:
Negende Cirkel
Tramps
Eerste Kamer
Daarna 01.00:
Het Feest
Enzo
Als ik lam ben 03.30:
Blauwe Engel
De Tapperij
Eten om 6.30 's ochtends:
Cairo
Bienvenue
Als ik nog kan lopen 7.30:
Santana
Ongeveer 1 van elke categorie, paar keer in de week, dagen varierend.
Anywherequote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:05 schreef Delenlill het volgende:
Waar niet?
Strak schema hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:45 schreef Delenlill het volgende:
Groningen:
begin 22.00:
Negende Cirkel
Tramps
Eerste Kamer
Daarna 01.00:
Het Feest
Enzo
Als ik lam ben 03.30:
Blauwe Engel
De Tapperij
Eten om 6.30 's ochtends:
Cairo
Bienvenue
Als ik nog kan lopen 7.30:
Santana
Ongeveer 1 van elke categorie, paar keer in de week, dagen varierend.
Same herequote:Op woensdag 20 juli 2005 13:20 schreef CasB het volgende:
Geen discotheken voor mij dusIk ga liever onder het genot van een drankje naar een band kijken of gezellig ouwehoeren met vrienden
Wat ik daarvan hoor is dat het een kuttent is met allemaal jonge sletjes (quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar gaan jullie uit als je uitgaat?
[afbeelding]
En naar
[afbeelding]
In Reisen ,
Ook leuk veel verschillende zalen en altijd een ander thema..
Soorten feestjes waar ik heen ga :
Schuimparty's,
Urban Night
en Rock party.
3 gezusters!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:01 schreef endr0me het volgende:
geen puber meer maargoed:
3 gezusters, de hoeve, time-out![]()
Ga jij vaak naar de BoogieBar ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:13 schreef pekel het volgende:
Naar een disco in de buurt.. Of naar het centrum.
hoeve = groesbeek (naast nijmegen).. time-out in gemert (heel groot)quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:03 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
3 gezusters!!
Waar zijn die andere tenten?
Dát is inderdaad een leuke tentquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:15 schreef 2dope het volgende:
Groninger, wederom:
Het Feest, Shadrak, 3 gezusters, Molly Malones, Blauwe engel en soms lopen we ook gewoon een 'random' tent binnen waar bier isAls ik een beetje relaxed wil zitten ben ik nog wel eens in tentjes als Chaplins bar, Santana.. Ook héél soms te vinden in The Palace.
Ik woon trouwens (nog) niet in Groningen, en ga dus ook nog vaak naar de local kutdisco genaamd Pruim (Zevenhuizen)
Ik vind het er niet "heel cool" ofzo, maar het voordeel is dat het heel makkelijk te doen is, lekker dichtbij en ik tref er vaak veel oude bekenden.. En tsja je moet er daar zelf wat van maken, t'is een beetje een breezerbroedplaats.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:51 schreef heinl het volgende:
[..]
Dát is inderdaad een leuke tentWas er zaterdag nog, verschrikkelijk gewoon.. (en het ergste, ik vond dat 2 jaar geleden ook heel cool
)
makkelijk en goedkoop neuqen dus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vind het er niet "heel cool" ofzo, maar het voordeel is dat het heel makkelijk te doen is, lekker dichtbij en ik tref er vaak veel oude bekenden.. En tsja je moet er daar zelf wat van maken, t'is een beetje een breezerbroedplaats.
Edit: Ëén keer in de zoveel tijd gaan we naar Zak, in Ulsen, Duitsland. Vette tent, alleen moet er dan wel iemand boppen en we zijn niet zo van het boppen
bweeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 20 juli 2005 03:22 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Café extase te tilburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |