oeh mijn neus lijkt raarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:45 schreef RonaldV het volgende:
Nou, ééntje dan: Logician is er zo één die alles voor elkaar krijgt. We reden langs vliegveld Twenthe. Alles leek verlaten, tot zij twee mannen bezig zag met het binnenzetten van hun vliegtuigen. Binnen 10 seconden had ze één van de mannen bij het hek, en een minuut later zat ze in een van de vliegtuigen (uiteraard de duurste).
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:20 schreef Rhanna het volgende:
Ik heb zondag ook een meet met RonaldEn Weopj gaat mee
jammer van die flits in het raam... o.a.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:45 schreef RonaldV het volgende:
Nou, ééntje dan: Logician is er zo één die alles voor elkaar krijgt. We reden langs vliegveld Twenthe. Alles leek verlaten, tot zij twee mannen bezig zag met het binnenzetten van hun vliegtuigen. Binnen 10 seconden had ze één van de mannen bij het hek, en een minuut later zat ze in een van de vliegtuigen (uiteraard de duurste).
[afbeelding]
Jepquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:34 schreef Subhuman het volgende:
Zijn de foto's in het park ook in Enschede genomen?
Ja zeg... na 12uur ben ik niet meer op zijn sterkst hoor. Die plaat was om de nieuwsgierigheid van sommigen te bevredigenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jammer van die flits in het raam... o.a.
Euh....quote:
quote:
Ziet eruit als het Volksparkquote:
Ah, kan ookquote:
Ah Ledeboerpark ben ik nog nooit geweest. Heb alleen wel eens portretfoto's gemaakt op de campus en in het Volkspark.quote:
quote:
Ze zijn niet scherp, ONDERbelicht, en onbewerkt en (vrijwel) niet gecropped.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:47 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vind de foto's helemaal niets sorry. Ze zijn niet scherp, overbelicht en slechte composities.
En bij deze beloof ik plechtig dat ik geen fluoriserende kleding aan zal trekkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:51 schreef RonaldV het volgende:
Logician en ik hebben ook al afgesproken dat we het nog eens over doen, maar dan met wat meer tijd ter beschikking. Ontspannen een plek uitzoeken, en op je gemak foto's maken werkt toch beter dan haastwerk.
Je flits is zo sterk. Heb je daar al veel ervaring mee kunnen opbouwen voordat je deze shoot ging doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:51 schreef RonaldV het volgende:
Ze zijn niet scherp, ONDERbelicht, en onbewerkt en (vrijwel) niet gecropped.
Er zitten leuke poses tussen (de boomknuffel bijvoorbeeld), ik ben benieuwd het het er in DL uitziet..quote:Edit: Overigens ben ik het gedeeltelijk wel eens met je, hoor. Ik ben er zelf ook niet tevreden over. Logician en ik hebben ook al afgesproken dat we het nog eens over doen, maar dan met wat meer tijd ter beschikking. Ontspannen een plek uitzoeken, en op je gemak foto's maken werkt toch beter dan haastwerk.
Niet in deze setting: net niet genoeg licht voor geen flits, en te veel voor de flits. Ik ben toch al niet zo'n flits fan, dus eigenlijk probeer ik m te vermijden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je flits is zo sterk. Heb je daar al veel ervaring mee kunnen opbouwen voordat je deze shoot ging doen?
Ik bewerk er nog wat op dit moment. Om het hier niet te vol te gooien zet ik er later wel wat in fotografieforum.quote:[..]
Er zitten leuke poses tussen (de boomknuffel bijvoorbeeld), ik ben benieuwd het het er in DL uitziet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |