Ben ik ooit niet ontopic danquote:
warme platen hoor! mijn complimenten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:08 schreef RonaldV het volgende:
weer on topic:
voor wie wat wil zien van mijn hand, deze plaatjes zijn van een week geleden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan een on line portfolio wordt nog gewerkt
ook dat hahaha,quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:50 schreef RonaldV het volgende:
digitaal
En met "warm" bedoel je het weer, neem ik aan?
Ah, ok. Dank voor de complimenten, ik zal ze doorgeven aan het model.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:59 schreef rustig het volgende:
[..]
ook dat hahaha,
maar bedoelde meer, zwoel, sfeervol!
Heb je ergens foto's online staan> of is dat juist de reden waarom je hier langskomt?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:02 schreef CalamityJane het volgende:
Weinig modellen in West-Brabant.... Dus bij deze:
* CalamityJane meldt voor regio WB.
Helaas geen fotoboek aanwezig, maar wel mail![]()
U bent messcherp. Ik ben een nog volledig onervaren model. Maar het lijkt me wel leuk, vandaar deze aanmelding. De enige die mij tot nu toe heeft gefotografeerd, was de zelfontspanner.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Heb je ergens foto's online staan> of is dat juist de reden waarom je hier langskomt?
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb altijd tijd.
Dus als er een fotograaf is die een model zoekt
Welkom!quote:
Mel staat al lang op de lijst: Regio Rotterdam.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:16 schreef Astridj0h het volgende:
@mel en Knalkoen, meldt dan ook even regio enzo
Stramproy...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:56 schreef elmarz het volgende:
* elmarz meldt zich als fotograaf. Regio Limburg.
mail: info@insteadofpain.com
Grtz,
Marz.
hahaquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:00 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Stramproy...![]()
Ik meld me aan als model.. En aangezien ik praktisch op de grens woon.. Brabant en Limburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |