in de OP staan 2 linkjes... kun je de gemiddelde duur van een job bekijken....quote:Op zondag 24 juli 2005 16:38 schreef Frogstomp het volgende:
wat zijn eigenlijk de grootste jobs die je kunt doen aangezien sommige wel erg snel klaar zijn en het een beetje onhandig is om de que de heletijd te vullen met 10 jobs zodat hij niet flusht als de que leeg is
zit nu op 94%, en dat na een week of zo. ben benieuwd of ik dat nog afkrijg!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 17:39 schreef HBM het volgende:
edit: 1m2r-q1 is dus vandaag beëindigd, dus vanaf nu nog een maand geloof ik om ze in te sturen.
dat zal zeer waarschijnlijk minder worden... vooral in het begin ziet ie er wel eens naast, heb ook een keer gehad dat ie zei dat ik er 21 dagen over zou doen.... bleek uiteindelijk binnen 2 dagen klaar.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:13 schreef wiqu2 het volgende:
volgens fadspy ben ik nu met een job van 9 dagen bezig die me 49K punten meot bezorgen
cpu rating 205 nu bij de 6% en 0,42% per uur
Ik zal met mijn PC hier thuis wel meedoen. Alleen die op mijn werk, die het meeste genereerd voor me, staat nu op automatische flushen en daar kan ik pas weer op 15 augustus bij.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:15 schreef Fjolle het volgende:
En Qu63, Chris.nl en Bruce117 die niet meedoen.
hoe doet jij datquote:Op zondag 24 juli 2005 23:24 schreef Delnoy het volgende:
edit:
Problemen opgelost, had toevallig eens een backup gemaakt van mijn FaD...
Op de FAD site staan de targets als deze deadline is verstreken heb je nog 30 dagen om ze op te sturenquote:Op maandag 25 juli 2005 01:14 schreef Bruce117 het volgende:
Ergens heb ik ooit gelezen dat als je je jobs niet voor een bepaalde tijd terugstuurd, je er geen punten meer voor krijgt.
Zijn hier ergens gegevens over te vinden. Zou het namelijk wel jammer vinden als er door de megaflush punten verloren gaan.
feli.....quote:Op maandag 25 juli 2005 15:21 schreef Mr_Rammstein het volgende:
http://stats.findadrug.org.uk/certify.php?Nickname=Mr_Rammstein&CertType=1&Size=
![]()
1 Miljoen![]()
Versie 0.0.7.1 weinig problemen meequote:Op maandag 25 juli 2005 15:52 schreef Eronymus het volgende:
(welke versie van FADspy draaien jullie??? hier werken ze niet goed... )
dat is FADdict..... die doet het wel....quote:
Duidelijk tijd voor koffiequote:Op maandag 25 juli 2005 16:11 schreef Eronymus het volgende:
[..]
dat is FADdict..... die doet het wel....![]()
Van FADspy had ik 0.45 en 0.48 geprobeerd.... de eerste herkent de projects niet en de laatste laat niks meer van de active job zien. En anders hou ik het wel bij FADdict.
der stonden er dus 2 van tussen die ik hadquote:Op maandag 25 juli 2005 14:17 schreef Timmo het volgende:
[..]
Op de FAD site staan de targets als deze deadline is verstreken heb je nog 30 dagen om ze op te sturen
Dankje.. Alleen dat was alweer een tijdje geleden..quote:Op maandag 25 juli 2005 15:32 schreef Fjolle het volgende:
Mr_Rammstein en EdVe, gefeliciteerd met jullie 1ste certificaat.![]()
Jullie zijn toegevoegd.![]()
Oeps, dacht ik altijd zo secuur te zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:58 schreef EdVe het volgende:
[..]
Dankje.. Alleen dat was alweer een tijdje geleden..![]()
Sta nu zelfs 2 keer in het lijstje...
Nou dat is het niet alleen waarom ze liever hebben dat je ze zo snel mogelijk instuurd.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:14 schreef Bruce117 het volgende:
Ergens heb ik ooit gelezen dat als je je jobs niet voor een bepaalde tijd terugstuurd, je er geen punten meer voor krijgt.
Zijn hier ergens gegevens over te vinden. Zou het namelijk wel jammer vinden als er door de megaflush punten verloren gaan.
Juli-05 heeft Gateway laatste geflushed.... hij staat nog bij qik maar heeft subteam veranderd, misschien is ie gestopt....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:19 schreef Fjolle het volgende:
Fjolle voelt zich een slechte herder.![]()
Gateway;3 waar ben je gebleven?![]()
wat zonde....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:32 schreef Jumparound het volgende:
ik voel me een slechte mega flusher... vandaag per ongeluk al mn jobs geflushed... damnit... had al een week opgespaard
denk dat je bij DukeBox moet wezen... en anders vraag es bij tweakersquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:41 schreef Jumparound het volgende:
op wat voor een mannier worden die stats gemaakt op fad.qik.nl?
ik wil namelijk ook zoiets gaan doen voor het muis team...
Of moet ik daarvoor naar tweakers?
HELP!
Tja, hier ben ik me volledig van bewust, maar hij gaf nog aan mee te willen doen met de mega-flush en was dus aan het sparen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:37 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Juli-05 heeft Gateway laatste geflushed.... hij staat nog bij qik maar heeft subteam veranderd, misschien is ie gestopt....
1 2 3 | 1. (51) 44587 Jumparound 113257 (24) 2. (8) 14305 Fjolle 604099 (6) 3. (9) 11440 EdVe 352954 (10) |
Tja, bij mij flushen 4 computers ook gewoon door omdat ik er niet bij kan komen.quote:
De bedoeling was vanaf 1 augustus, maar ik geloof dat iedereen nu zo ongeveer al bezig is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:43 schreef joosd het volgende:
is dat megaflush gebeuren nu al begonnen of ?
Nee niet nu!!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:29 schreef sk888er het volgende:
dan ga ik ook wel 3 jobs flushen![]()
misschien hebben wel wel een mini-mega-flush![]()
DOORGAAN!!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik snap het niet meer....![]()
![]()
Ik ben ook al aan het sparen.....
gewoon doorgaan of écht pas beginnen per 1-8 en nu wat flushen?
![]()
![]()
Kopieer dit lijstje en zet je naam er evenquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:28 schreef Delnoy het volgende:
* Delnoy vraagt zich af wie er nu al aan het sparen zijn?
Ik vraag me dit af omdat we eigenijk pas de 1ste zouden beginnen!
Zeg sk888er je moet dan wel jobs blijven binnenhalen he?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:32 schreef sk888er het volgende:
lijstje en zet je naam er even
* Delnoy
* Sanne (Sanshine)
* Fjolle
* devzero (op vakantie dus daarom zet fjolle hem even erbij)
*sk888er (athans ik blijf tot jullie fluchen van dat programma af, anders gaat t toch weer mis)
Hoe kun je diy weten?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:12 schreef wiqu2 het volgende:
(edit: zet er ook even bij hoeveel punten je al ongeveer bij mekaar hebt..)
spaar je niet mee?quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:20 schreef Delnoy het volgende:
Kopieer dit lijstje en zet je naam er even bij als je al aan het sparen bent voor de megaflush
(edit: zet er ook even bij hoeveel punten je al ongeveer bij mekaar hebt..)
* Delnoy (42000)
* Sanne (Sanshine)
* Fjolle
* devzero (op vakantie dus daarom zet fjolle hem even erbij)
* sk888er (athans ik blijf tot jullie fluchen van dat programma af, anders gaat t toch weer mis )
* Jumparound (flusht misschien iets tussen door maar zo weinig mogelijk)
* Eronymus (was al begonnen met sparen)
* Bruce117 (met 1 PC, de andere (met 2 CPU's) staat op automatisch flushen en kan ik niet bereiken voor de 15e).
* Timmo (spaart met alle PC's die goed toegankelijk zijn)
Hij staat als bovenste!quote:
Installeer fadSPY, daar staat het bij jobs for uploadquote:
Ja ok.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Installeer fadSPY, daar staat het bij jobs for upload
Ja leuk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Is het een idee om de megaflush om te dopen tot FokVakantieFlush?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Is het een idee om de megaflush om te dopen tot FokVakantieFlush?![]()
[afbeelding]
hm... ben er nog niet over uit als ik eerlijk ben. jammer dat die achtegrond zwart is, het springt er naar mijn gevoel net iets teveel uitquote:
Juist dat bedoel ik en misschien ook iets te groot?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:09 schreef Delnoy het volgende:
[..]
hm... ben er nog niet over uit als ik eerlijk ben. jammer dat die achtegrond zwart is, het springt er naar mijn gevoel net iets teveel uit
Timmo, mail hem maar naar me... ik heb ruimte zat!quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:39 schreef Timmo het volgende:
Ik heb er nu met transparante achtergrond maar kan hem alleen nergens hosten
dat kost je een schaapquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:51 schreef Timmo het volgende:
Als je wilt hosten graag want deze is namelijk erg traag
Je hebt postquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat kost je een schaap
j/k mail maar
hey, ik heb post!quote:
1 | http://nummer12.ath.cx/fok/fvf.gif |
dat is een goeie hoe kom je d'r opquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:55 schreef Fjolle het volgende:
Denkt de laatste poster er trouwens aan om naar het nieuwe topic te verwijzen in die laatste post?![]()
Ervaring he!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:24 schreef Eronymus het volgende:
[..]
dat is een goeie hoe kom je d'r op![]()
![]()
volgende topic:
[FOKschaap] Help mee met de FokVakantieFlush ?????????? oid
Hoeft niet....... kan welquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ervaring he!Nog 2 te gaan......... Pak jij hem eronymus?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |