Mijn pa rijdt een Mercedes A160. Neuw gekocht in 1998. Nu heeft hij 120.000 km op de teller, en er is serieus nog NOOIT iets kapot aan geweest. Die 190D's zijn al helemaal niet kapot te krijgen, evenals de vroegere E-klasse.quote:
quote:maar ik ben ervan overtuigd dat menig autofabrikant jaloers is op de reputatie van betroubaarheid van een Mercedes
quote:Maar ik denk dat het merendeel van de bevolking een Mercedes mooier vindt dan een Lexus
bwwahahahaaaquote:En als ik de tests mag geloven (ikzelf heb nooit in een Lexus gereden) rijdt een Mercedes ook beter
explain?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[..]
[..]
bwwahahahaaagrappenmaker!
is zacht uitgedrukt, sommige nieuwe mercedessen staan meer in de garage dan dat er mee gereden wordt, iets wat je je vroeger bij mercedes niet kon voorstellen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat denk jij, wil Mercedes zijn goede imago zomaar verliezen door één model met wat kleine mankementjes?
![]()
Alleen de nieuwe E-klasse is een relatief (ivm. het verleden) slecht model.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:17 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
is zacht uitgedrukt, sommige nieuwe mercedessen staan meer in de garage dan dat er mee gereden wordt, iets wat je je vroeger bij mercedes niet kon voorstellen.
Ik denk dat dat wel meer oorzaken heeft. Lexus is minder bekend dan BMW en Audi, Lexus heeft toch minder mooie modellen dan BMW en Audi, Lexus heeft geen stationcar en Lexus heeft een beperktere keus wat betreft motoren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:24 schreef leolinedance het volgende:
Maar je hebt gelijk wat dat model betreft. De BMW 5 serie en volgens mij ook de Audi A6 halen nu hogere verkoopaantallen. Maar waar is Lexus dan?
In America. Vergelijk de globale verkoopcijfers van Lexus en Mercedes maar eens. En daar komt bij dat Lexus tegen het Toyota-imago moet vechten en Mercedes onterecht op naam kan surfen.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ga dan uit van 10.000 inruil, plus 3000 a 4000 korting.
succes!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
als het kan wel.mercedes geeft goede kortingen zo weet ik al
ja das nou juist het probleem alles is grijsquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mercedes hoort eigenlijk in grijs... "Silverpfeile" Ik vind dat juist wel een goede kleur voor een mercedes, zeker niet saai.
Wij kregen geen fluit bij onze A-klassequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
als het kan wel.mercedes geeft goede kortingen zo weet ik al
Je moet zwart kiezen maagd, zwart. Ik zeg het je.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mercedes hoort eigenlijk in grijs... "Silverpfeile" Ik vind dat juist wel een goede kleur voor een mercedes, zeker niet saai.
Sowieso zwart jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 03:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Je moet zwart kiezen maagd, zwart. Ik zeg het je.![]()
Dat de E-klasse alleen relatief slecht is, is je zeker "toegegeven" door een dealer toen je er zelf mee op de proppen kwam. Maar aalllll die andere types zijn volledig probleemloos zeggen ze daar dan weer op omdat je het niet kan staven. Nou, réken maar dat er veel kapot gaat. Jouw a-klasse dan misschien niet, maar die van de buurman dan weer wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alleen de nieuwe E-klasse is een relatief (ivm. het verleden) slecht model.
Onder andere de A, S, SL en de NIEUWE M-klasse (de 1e M(L) leverde wel wat problemen op) leveren buiten de normale onderhoudsbeurten nagenoeg geen problemen op.
Maar je hebt gelijk wat dat model betreft. De BMW 5 serie en volgens mij ook de Audi A6 halen nu hogere verkoopaantallen. Maar waar is Lexus dan?
Wat lul je?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:20 schreef Adfundum het volgende:
[..]
zilver en toch "zwart". rara hoe kan dat![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |