Volgens mij ga je er hoe dan ook op voorruit na een pandaquote:Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De baas heeft aangeboden de btw te betalen alles op en afgeteld kom ik op een bijbetaling van ongeveer 10.000 euro.
24500 euro ex, 30.000 incl btw. , de c220 diesel en c180 compressor zijn ongeveer even duur hier.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:31 schreef Adfundum het volgende:
Ik heb zo'n kamperbak en moet zeggen dat het heel goed bevalt. Ik heb alleen de dieselversie omdat ik 60.000 km per jaar maak. Maar als je hem een beetje aankleedt, automaat, metallic, audio, lm velgen, beetje leer hier en daar dan schiet de prijs hier in NL aardig omhoog, onder de 45,000 ¤ ben je niet klaar hier voor de diesel. Wat kost zoiets in België? Helaas mag ik van mijn baas volgend jaar geen mercedes meer leasen (ivm nieuwe wetgeving ofzo wordt dat duur per 1 januari), anders wist ik het wel. Nog 35.000 km en dan moet ik hem inleveren.
quote:BloodhoundFromHell
quote:gaat studeren!
quote:ik 10.000 euro bij moet betalen als ik mijn fiat panda inruil
quote:mercedes.(nieuw dus)
of je leest ff het topic., ijn baas betaalt dus de btw en mijn panda is een diesel uit 2004, die is 11400 waard volgens de anwb koerslijst zonder extra's en de mijn is loaded. Verder heb ik het over de belgische prijzen ex. btw en heb ik ook nog een leuke korting gekregen van de mercedes dealer.quote:
WTF wat voor een panda heb jij dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De baas heeft aangeboden de btw te betalen alles op en afgeteld kom ik op een bijbetaling van ongeveer 10.000 euro. de auto kost exbtw 24500, ik kijg 4000 korting van de dealer enb 10500 terug voor mijn panda bij inruil.
SOA?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben helemaal nooit zon mercedes fan geweest , maar ik vind het toch en erg stijlvolle auto. Ik ga binnenkort een proefrit maken, ik laat wel even weten hoe en wat.
[afbeelding]
aaahhh.. nee ik dacht aan een oude panda of zo.. ik schrok al..quote:Op maandag 18 juli 2005 22:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
panda diesel emotion uit 2004, met veel opties, oa glazen dak automatische airco, bose soundsystem met mp3, lm velgen, verstralers, metallic lak, verschuibare achterbank etc.. etc..
Ach ik denk dat autohandelaren al heel wat gewend zijn. Ik ben ook naar de Lexus-dealer gereden in de 11 jaar oude Astra van mn vaderquote:Op maandag 18 juli 2005 22:53 schreef HPoi het volgende:
Hoelang moet die gast wel niet gelachen hebben?
"Wilt u inruilen?"
"Ja, mijn Panda staat buiten, hoeveel levert die op?"![]()
![]()
"Een Panda zegt u?"![]()
Je kan beter zo'n oude Mercedes C nemen.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:03 schreef ToXiCitY het volgende:
[..]
Ach ik denk dat autohandelaren al heel wat gewend zijn. Ik ben ook naar de Lexus-dealer gereden in de 11 jaar oude Astra van mn vader. Vroegen ze ook nog doodleuk of ik hem in wilde ruilen
.
Ik ben geen fan van Mercedes, maar een C lijkt me wel een nette auto, je hoeft je er zeker niet voor te schamen. Maar door dat gezeur met de elektronica van de nieuwe E denk ik wel 10x na voordat ik een Mercedes neem...
tsja, een Panda is idd niet zo representatief als een nw. Mercedes C-Klasse... En ik snap dat je een nieuwe Mercedes moet nemen om voor die 'korting' in aanmerking te komen.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vind de oude niet mooi. bovendien is een oude voor mij niet goedkoper dan een nieuwe, omdat de baas mij als secondaire ab voorwaarde heeft aangeboden eens per jaar de btw van een nieuwe auto te betalen bij een door de baas goedgekeurde transactie. de baas wil graag dat ik mercedes rij, omdat hij dat 'representatief" vindt , dus hij heeft het al goedgekeurd.
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zit steeds meer te denken aan de 220cdi, die heeft echt een giga sterke motor met 340nm en 150pk. Is ook wat luxer uitgerust. Ik had me trouwens vergist de c180 en c200cdi zijn net zo duur, de c220cdi is 2000 euro duurder, maar wel weer beter uitgerust. dan zou ik op 12.000 euro uitkomen ongeveer. (kale nieuwprijs 26.500)
[afbeelding]
mooi dashboard ook trouwens.
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:45 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik dacht dat jij zo mordicus tegen auto's van een beetje formaat en cilinderinhoud was?
Nog niet zo gek lang geleden moest iedereen nog in een 1.1 van je.
misschien heeft ie het licht gezien?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:24 schreef yup het volgende:
O
M
F
G
Hebben wij het niet over de user die zo graag wilde dat benzine fors duurder werd? Die vond dat benzine *nog steeds* veelste goedkoop was ?
Hebben wij het niet over deze user die vond dat die auto's met krachtige motoren maar verboden moest worden ?
Zijn we van hem gewend hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:36 schreef Delnooz het volgende:
over het krachtige motoren verhaal....hij durft er in ieder geval niet op te reageren
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef leolinedance het volgende:
Wel een stunt als hij dalijk serieus in een Mercedes C180 kompressor rijdt...![]()
In die komt in B&H te staan zekers?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:53 schreef jwstoop het volgende:
hij zal zelf niet rijden, hij heeft een chauffeuse
Oh ja, daar had ik nog nieteens aan gedacht!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik zou het zonder na te denken al doen. Want een panda zou ik me dood ongelukkig invoelen. Bovendien is een mercedes veel waardevaster. En je zal er wat meer wijven mee kunnen scoren en daar is het jou denk ik ook wel om te doen.![]()
Ik ben verder geen fan van mercedessen maar echt alles beter dan die Panda. Dus meteen doen.
En als ie er nu een geel bordje opzet dan heeft ie straks ook nog wijven in z'n mercedes gehad, betalend en wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh ja, daar had ik nog nieteens aan gedacht!
Ja BHFH, zo'n C-klasse is natuurlijk wel een echte babe magnet![]()
Maar het kan ook gezien worden als compensatie van een bepaald lichaamsdeel![]()
Sommige mensen werken nog of hebben andere activiteiten buiten fok!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:28 schreef leolinedance het volgende:
Nu is BHFH opeens weer weg![]()
Zal toch wel een lulverhaal zijn dus![]()
TS heeft zijn panda een keer met tape afgeplakt (naar het schijnt) omdat het er een geluidje was. Na het verwijderen van de tape heeft ie de tape resten mooi schoon gemaakt met een schuurspons. Toen was z'n o-zo mooie panaromadakdingetje voorzien van helemooie schuurspons-krassen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
?
Je doelt op het Extrema verhaal? Heb ik dat op Fok! geschreven?
oh okee...ik dacht al. ik heb afgelopen weekend met 2 vrienden in een zatte bui een aantal wegen afgezet met van de wegafzet-tape die we ergens gevonden haddenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:10 schreef _Arthur het volgende:
[..]
TS heeft zijn panda een keer met tape afgeplakt (naar het schijnt) omdat het er een geluidje was. Na het verwijderen van de tape heeft ie de tape resten mooi schoon gemaakt met een schuurspons. Toen was z'n o-zo mooie panaromadakdingetje voorzien van helemooie schuurspons-krassen.
Deden ze aan line dancing op EO?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh okee...ik dacht al. ik heb afgelopen weekend met 2 vrienden in een zatte bui een aantal wegen afgezet met van de wegafzet-tape die we ergens gevonden hadden![]()
Maar dat zou hier niet veel mee van doen hebben nee
en dat was dus na Extrema Outdoor (vet feestje)
Ik had gastenkaartenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Deden ze aan line dancing op EO?
Wilde er ook naar toe alleen toen waren de kaartjes op.. boehoe
Ehhmm, 1 hint.. Niet doen. Het is een mercedes.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zit erover te denken mijn auto in te ruilen voor in tt genoemde mercedes.(nieuw dus) Ik heb een offerte dat ik 10.000 euro bij moet betalen als ik mijn fiat panda inruil, dus dat viel me reuze mee. Ik weet niet of ik het doe, maar ik zit er wel aan te denken. Het is een best strakke auto en de prijs is gewoon scherp. Wie heeft er ervaring met de nieuwe c klasse en hoe bevalt hij qua rijden , verbuik en fun. Ik zag dat de 180 compressor nog 145 pk heeft, dus best lekker op zich. (heb er nog niet in gereden) Ik it wel een beetje met het kampers imago van mercedes.
[afbeelding]
Het zal ongetwijfeld wel heel erg lekker rijden..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is misschien wel een kamperbak, maar wel één die betaalbaar is. Ik zit met mijn minimumloon toch aan de goedkopere autos vast.
verder vind ik het een stijlvolle auto, zeker met de juiste kleur en uitrusting. Ik neig steeds meer naar een 220cdi. Maargoed, ik ben er nog niet over uit, ik heb mn panda ook eik nog te kort, maar aande andere kant is het wel een mooi aanbod.
Ik zou meteen zonder na te denken inruilen. Maar waar zijn nu je verhalen van benzine moet veel duurder en mensen moeten in kleine zuinige auto's rijden? Je was jaloers en nu krijg jij een leuk aanbod en je gaat meteen overstag?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is misschien wel een kamperbak, maar wel één die betaalbaar is. Ik zit met mijn minimumloon toch aan de goedkopere autos vast.
verder vind ik het een stijlvolle auto, zeker met de juiste kleur en uitrusting. Ik neig steeds meer naar een 220cdi. Maargoed, ik ben er nog niet over uit, ik heb mn panda ook eik nog te kort, maar aande andere kant is het wel een mooi aanbod.
Heb je wel 10.000 om bij te betalen? Of haal je het van je spaarrekening afquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Net of BHFH niet al op genoeg loser lijstjes voorkomt zonder die Benz.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:35 schreef Googolplexian het volgende:
BHFH: Als je het jezelf kunt veroorloven zonder in financiele problemen te belanden ... DOEN!
Als je 'm neemt vanwege de status terwijl je 'm niet of nauwelijks kunt betalen dan sta je echter voortaan op mijn loser-lijstje (zelfde lijstje waar menig Haagse schilderwijkers met een tweekamerwoning en een 500SL ook op staan).
quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Net of BHFH niet al op genoeg loser lijstjes voorkomt zonder die Benz.![]()
Nog niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nog niet bij mij. Overstap Panda naar Benz is echter een stap in de goede richting.
Lees eens een paar topics van de beste man. Iemand die 40+ is, Mulo heeft gedaan, op meisjes van 18 valt en nog maagd is en tevens wil dat de benzine prijs word verhoogd, mensen alleen kleine zuinige auto's moeten kopen en vervolgens zelf een Benz wil die is de grootste loser ooit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:54 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben niet zo snel met mensen in een hokje douwen ....
[vooroordeel]
ken BHFH niet zo goed is een betere omschrijving gezien een veelvoud aan negatieve posts over hem
[/vooroordeel]
Ja maar een Panda, alles beter dan een Pandaquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:59 schreef Adfundum het volgende:
Ehh, sorry maar als ik lees dat je minimumloon hebt zou ik me toch eens achter de oren krabben. Alleen al de verzekering zal behoorlijk in de papieren lopen, belasting weet ik niet in België. Onderhoudsbeurten zijn ook aan de prijs (even navragen of ze vaste tarieven hebben, mijn laatste beurt kostte over de 1000 ¤ bij 130.000 km, banden zijn bv ook duurder en slijten harder) Bereken de afschrijving ook eens adh van de koerslijsten of krantenadvertenties uit België, niet de anwbkoerslijst uit Nederland. Er komt meer bij dan alleen de aanschaf die geen 10,000 ¤ is maar 10,000¤ PLUS een bijna nieuwe Panda. Laat je niet gekmaken.
Als je andere dingen moet laten alleen voor een auto moet je het gewoon niet doen, na drie maanden en het eerste krasje is de nieuwigheid er ook af. Kan het wel dan heb je er ongetwijfeld een heel fijne auto aan.
40+ = leeftijd ... doe je weinig aan na verloop van tijdquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:57 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Lees eens een paar topics van de beste man. Iemand die 40+ is, Mulo heeft gedaan, op meisjes van 18 valt en nog maagd is en tevens wil dat de benzine prijs word verhoogd, mensen alleen kleine zuinige auto's moeten kopen en vervolgens zelf een Benz wil die is de grootste loser ooit.
Een loser is iemand waar je medelijden mee hebt en hoe jij nooit wil opeindigen. Zo'n iemand is BHFH.
Niks want hij reageert hier inhoudelijk niet op. Je moet toch eens wat meer topics van hem lezen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:18 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben bijna overtuigd maa toch een tvp voor nu... even kijken wat BHFH hier zelf over te melden heeft.
Allemaal die punten los maakt ook helemaal niets uit.. maar als je bij elkaar optelt is het toch wel een aardig lijstjequote:Op woensdag 20 juli 2005 02:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
40+ = leeftijd ... doe je weinig aan na verloop van tijd
Mulo = opleiding ... dit is een open forum. Ook voor de minder-opgeleiden onder ons
nog maagd = jammerlijk op z'n zachts uitgedrukt. Nog effe en hij wil niet meer.
benzineprijs mening =(voer voor MRI studies)
BHFH Panda naar Benz = zelfde move als minister Mayweggen ooit. Die staat dan ook hoog in m'n loser-lijstje.
Ik ben bijna overtuigd maa toch een tvp voor nu... even kijken wat BHFH hier zelf over te melden heeft.
ja maar als je dat label aan iemand hangt dan kan ie nooit meer een serieus een post doen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:26 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Allemaal die punten los maakt ook helemaal niets uit.. maar als je bij elkaar optelt is het toch wel een aardig lijstje
Ik neem hem al jaren niet meer serieus. Ik denk nog steeds dat ie een kloon is. Niemand kan zo zijn als BHFH. Verdiep je eens flink in zijn post history en je zult zien wat ik bedoel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ja maar als je dat label aan iemand hangt dan kan ie nooit meer een serieus een post doen.
bovendien is de wereld vol zielige mensen... Ik ben er één van (en een lol dat ik heb!)
quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik neem hem al jaren niet meer serieus. Ik denk nog steeds dat ie een kloon is. Niemand kan zo zijn als BHFH. Verdiep je eens flink in zijn post history en je zult zien wat ik bedoel.
Ik geloof best dat jij ook echt een loser bent, maar jij kan niet op tegen BHFH.![]()
Af en toe vraag ik me af of het wel 1 persoon is. Dat kan natuurlijk toch, maar dan is hij wel schizofreen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik neem hem al jaren niet meer serieus. Ik denk nog steeds dat ie een kloon is. Niemand kan zo zijn als BHFH. Verdiep je eens flink in zijn post history en je zult zien wat ik bedoel.
Ik geloof best dat jij ook echt een loser bent, maar jij kan niet op tegen BHFH.![]()
Sorry. Maar verdiep je eens in de user. Niemand op dit forum neemt hem serieus. In het begin waren zijn posts best leuk en lachwekkend. Maar het begint nu een beetje eentonig te worden.quote:
Of meerdere moderators.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me af of het wel 1 persoon is. Dat kan natuurlijk toch, maar dan is hij wel schizofreen.
Mijn pa rijdt een Mercedes A160. Neuw gekocht in 1998. Nu heeft hij 120.000 km op de teller, en er is serieus nog NOOIT iets kapot aan geweest. Die 190D's zijn al helemaal niet kapot te krijgen, evenals de vroegere E-klasse.quote:
quote:maar ik ben ervan overtuigd dat menig autofabrikant jaloers is op de reputatie van betroubaarheid van een Mercedes
quote:Maar ik denk dat het merendeel van de bevolking een Mercedes mooier vindt dan een Lexus
bwwahahahaaaquote:En als ik de tests mag geloven (ikzelf heb nooit in een Lexus gereden) rijdt een Mercedes ook beter
explain?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[..]
[..]
bwwahahahaaagrappenmaker!
is zacht uitgedrukt, sommige nieuwe mercedessen staan meer in de garage dan dat er mee gereden wordt, iets wat je je vroeger bij mercedes niet kon voorstellen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat denk jij, wil Mercedes zijn goede imago zomaar verliezen door één model met wat kleine mankementjes?
![]()
Alleen de nieuwe E-klasse is een relatief (ivm. het verleden) slecht model.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:17 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
is zacht uitgedrukt, sommige nieuwe mercedessen staan meer in de garage dan dat er mee gereden wordt, iets wat je je vroeger bij mercedes niet kon voorstellen.
Ik denk dat dat wel meer oorzaken heeft. Lexus is minder bekend dan BMW en Audi, Lexus heeft toch minder mooie modellen dan BMW en Audi, Lexus heeft geen stationcar en Lexus heeft een beperktere keus wat betreft motoren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:24 schreef leolinedance het volgende:
Maar je hebt gelijk wat dat model betreft. De BMW 5 serie en volgens mij ook de Audi A6 halen nu hogere verkoopaantallen. Maar waar is Lexus dan?
In America. Vergelijk de globale verkoopcijfers van Lexus en Mercedes maar eens. En daar komt bij dat Lexus tegen het Toyota-imago moet vechten en Mercedes onterecht op naam kan surfen.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ga dan uit van 10.000 inruil, plus 3000 a 4000 korting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |