ja lekker. komt door wat ze in hun haar doen.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
dit topic mag trouwens wel dicht heur... stinkbelg.
het enige dat op dit moment stinkt is je pen for penis, dus ga maar ff snel wassen.quote:
too much informationquote:Op maandag 18 juli 2005 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja lekker. komt door wat ze in hun haar doen.
Argh kutbelgquote:
o die was ik vergeten, die meuren inderdaad ook ergquote:Op maandag 18 juli 2005 22:23 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Huizen van Hindo's, Indo's Surinamers en nog meer van die gasten, die stinken pas!!
Die klote lucht gaat er NOOIT meer weg, en die mensen ruiken er uiteraard ook naar
je gebrek aan humor zorgt ervoor dat je zo geen grappen kan postenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Argh kutbelgDat was positief, maar die grap had ik moeten vertellen.. Niet jij met je vieze vette belgenporem
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:23 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Huizen van Hindo's, Indo's Surinamers en nog meer van die gasten, die stinken pas!!
Die klote lucht gaat er NOOIT meer weg, en die mensen ruiken er uiteraard ook naar
zo te horen ken jij in dat frittenhersenland koot en bie niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:23 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
o die was ik vergeten, die meuren inderdaad ook erg![]()
zo wat heb jij veel slotjesquote:Op maandag 18 juli 2005 22:25 schreef Asics het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
naar wat?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:27 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
@krekker ben je daar wel is binnen geweest?? Serieus ik moest af en toe me adem inhouden, en je moet al helemaal neit richting de keuken gaan.
Ik heb ook een ps2 van een Surinamer(gok ik) gekocht, dat ding meurde 5maanden later nog!!
Nee, dat kwam omdat jij hem aanraaktequote:Op maandag 18 juli 2005 22:27 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Ik heb ook een ps2 van een Surinamer(gok ik) gekocht, dat ding meurde 5maanden later nog!!
Oh, dat wist ik niet!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:27 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
@krekker ben je daar wel is binnen geweest?? Serieus ik moest af en toe me adem inhouden, en je moet al helemaal neit richting de keuken gaan.
Tering zeg!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:27 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Omdat je het waarschijnlijk echt niet snapt zal ik je een handje helpen.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:31 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
hahaha dit is een leuk topic
Had ik het over jouquote:Op maandag 18 juli 2005 22:37 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Wij hebben geen hond en gebruiken normale nasi/bami etc kruiden. Het ruikt bij ons naar madeliefjes
je naieviteit is aandoenelijkquote:Op maandag 18 juli 2005 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tering zeg!
Wat een puberale generalisatie.
Je hebt net zo veel stinkende kleurlingen als blanken![]()
Verstand komt gelukkig met de jaren, dus misschien is er nog hoop![]()
ik ben geen negerquote:Op maandag 18 juli 2005 22:37 schreef Shark.Bait het volgende:
TS met zelfkennis?
je had beter een paar lessen Nederlands genomen met je kwartjequote:Op maandag 18 juli 2005 22:42 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Nee ik heb geen Id hoe ik zo slim kom, denk dat ik gevonden ben onder een boom met een kwartje in me hand.
Zo'n blonde die naar frites ruikt toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:44 schreef Little_Meanie het volgende:
ik ben geen neger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |