correctquote:Op maandag 18 juli 2005 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Klopt, Marokkanen ook
aan het aftellen tot je moet gaan slapen?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:48 schreef sigvard het volgende:
5
die houden zelfs hun ogen dicht omdat hun eigen stank prikt in hun ogenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:49 schreef knox_ het volgende:
Ja en die chinezen zijn helemaal niet te harden
telkens als een neger dichter komt dan 2 meter van mij ruik ik hun meurende lichaamsstankquote:Op maandag 18 juli 2005 21:52 schreef Keiichi het volgende:
Kan TS z'n bevindingen beter onderbouwen? anders vrees ik een slotje hier![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:50 schreef ScienceFriction het volgende:
What would you call the Flintstones if they were black?
Niggers.
What did the Alabama sherriff call the nigger who had been shot 15 times?
Worst case of suicide he had ever seen.
Why do niggers stink?
So blind people can hate them too.
What's a niggers idea of foreplay?
"Don't scream or I'll cut you, bitch."
What is a nigger?
Proof that skunks fuck monkeys.
Why is Stevie Wonder always smiling?
He doesn't know he's black.
Did you hear about the new Black Barbie?
It comes with 12 kids, AIDS and a welfare check.
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:50 schreef ScienceFriction het volgende:
What would you call the Flintstones if they were black?
Niggers.
What did the Alabama sherriff call the nigger who had been shot 15 times?
Worst case of suicide he had ever seen.
Why do niggers stink?
So blind people can hate them too.
What's a niggers idea of foreplay?
"Don't scream or I'll cut you, bitch."
What is a nigger?
Proof that skunks fuck monkeys.
Why is Stevie Wonder always smiling?
He doesn't know he's black.
Did you hear about the new Black Barbie?
It comes with 12 kids, AIDS and a welfare check.
ik woon in België maar heb niet de Belgische nationaliteitquote:Op maandag 18 juli 2005 21:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Belgen zijn pas erg
Ja. Hoezo?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:01 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
behoor je ook tot het donkere ras?
tel maarquote:Op maandag 18 juli 2005 22:07 schreef skizmo het volgende:
je zou zeggen dat dit een afteltopic is . ..
leg uit aubquote:Op maandag 18 juli 2005 22:08 schreef mazaru het volgende:
Toch maar eens dat Fokblock geval uitproberen
Ik denk dat dat laatste het enige was waar topicstarter NIET blij mee was.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:09 schreef 2dope het volgende:
TS is onlangs anaal verkracht door een uit de kluiten gewassen, seropositieve kleurling die wellicht niet fris rook vanwege deogebruikverzuim.![]()
nee hij had je vader beetquote:Op maandag 18 juli 2005 22:09 schreef 2dope het volgende:
TS is onlangs anaal verkracht door een uit de kluiten gewassen, seropositieve kleurling die wellicht niet fris rook vanwege deogebruikverzuim. Have some compassion!![]()
soms wel ja, maar ik ben geen Belgquote:Op maandag 18 juli 2005 22:13 schreef -Numlock- het volgende:
Belgen stinken ook.
Wat een originele grap, ben je ook 24quote:
Of je wast je nek eens een keer, je neus zit daar heel dicht in de buurt.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
kan je ook onfrisse geurtjes van users blocken?
nee je bent een sukkelquote:Op maandag 18 juli 2005 22:13 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
soms wel ja, maar ik ben geen Belg
Negers zijn donkergekleurde mensen, dus geen Marokkanen en Turken en zo alhoewel die ook flink stinken. Surinamers kan ik mij niet over uitspreken omdat ik die zelden zie.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:13 schreef Missy-B. het volgende:
Little_Meanie, Ik vraag me af wat jij onder negers (fout woord overigens) verstaat?? Alle mensen met een donkere huidskleur????
Als je het over surinamers hebt dan kan ik je vertellen dat die 10 keer schoner zijn dan de gemiddelde blanke nederlander.
Enne weet je wel zeker dat het de donkere mensen zijn die stinken??? Volgens mij ruik jij je eigen zielige stinkende racistische rotsmoel.
M.a.w. SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
defineer gruwelijk aubquote:Op maandag 18 juli 2005 22:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat een originele grap, ben je ook 24Jammerlijke nerd
Edit ik vond je grap van die sjienezen wel gruwelijk trouwens
jou neus stinktquote:Op maandag 18 juli 2005 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je wast je nek eens een keer, je neus zit daar heel dicht in de buurt.
ja lekker. komt door wat ze in hun haar doen.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
dit topic mag trouwens wel dicht heur... stinkbelg.
het enige dat op dit moment stinkt is je pen for penis, dus ga maar ff snel wassen.quote:
too much informationquote:Op maandag 18 juli 2005 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja lekker. komt door wat ze in hun haar doen.
Argh kutbelgquote:
o die was ik vergeten, die meuren inderdaad ook ergquote:Op maandag 18 juli 2005 22:23 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Huizen van Hindo's, Indo's Surinamers en nog meer van die gasten, die stinken pas!!
Die klote lucht gaat er NOOIT meer weg, en die mensen ruiken er uiteraard ook naar
je gebrek aan humor zorgt ervoor dat je zo geen grappen kan postenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Argh kutbelgDat was positief, maar die grap had ik moeten vertellen.. Niet jij met je vieze vette belgenporem
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:23 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Huizen van Hindo's, Indo's Surinamers en nog meer van die gasten, die stinken pas!!
Die klote lucht gaat er NOOIT meer weg, en die mensen ruiken er uiteraard ook naar
zo te horen ken jij in dat frittenhersenland koot en bie niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:23 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
o die was ik vergeten, die meuren inderdaad ook erg![]()
zo wat heb jij veel slotjesquote:Op maandag 18 juli 2005 22:25 schreef Asics het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
naar wat?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:27 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
@krekker ben je daar wel is binnen geweest?? Serieus ik moest af en toe me adem inhouden, en je moet al helemaal neit richting de keuken gaan.
Ik heb ook een ps2 van een Surinamer(gok ik) gekocht, dat ding meurde 5maanden later nog!!
Nee, dat kwam omdat jij hem aanraaktequote:Op maandag 18 juli 2005 22:27 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Ik heb ook een ps2 van een Surinamer(gok ik) gekocht, dat ding meurde 5maanden later nog!!
Oh, dat wist ik niet!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:27 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
@krekker ben je daar wel is binnen geweest?? Serieus ik moest af en toe me adem inhouden, en je moet al helemaal neit richting de keuken gaan.
Tering zeg!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:27 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Omdat je het waarschijnlijk echt niet snapt zal ik je een handje helpen.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:31 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
hahaha dit is een leuk topic
Had ik het over jouquote:Op maandag 18 juli 2005 22:37 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Wij hebben geen hond en gebruiken normale nasi/bami etc kruiden. Het ruikt bij ons naar madeliefjes
je naieviteit is aandoenelijkquote:Op maandag 18 juli 2005 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tering zeg!
Wat een puberale generalisatie.
Je hebt net zo veel stinkende kleurlingen als blanken![]()
Verstand komt gelukkig met de jaren, dus misschien is er nog hoop![]()
ik ben geen negerquote:Op maandag 18 juli 2005 22:37 schreef Shark.Bait het volgende:
TS met zelfkennis?
je had beter een paar lessen Nederlands genomen met je kwartjequote:Op maandag 18 juli 2005 22:42 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Nee ik heb geen Id hoe ik zo slim kom, denk dat ik gevonden ben onder een boom met een kwartje in me hand.
Zo'n blonde die naar frites ruikt toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:44 schreef Little_Meanie het volgende:
ik ben geen neger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |