Hier ook in Bloemendaal, my god wat een hemelbreukquote:Op maandag 25 juli 2005 12:20 schreef MrLunk het volgende:
Wolkbreuk in Haarlem...
De putten kunnen de waterstroom al haast niet meer aan !
Heftig zeg zoveel regen !
thanks voor de code!quote:Op maandag 25 juli 2005 08:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
eerste buitje trok net over Amsterdam, toen ik aan het fietsen was
Code: 081027
Gaat het Eindhoven dus weer voorbij..quote:Op maandag 25 juli 2005 16:04 schreef hellmondunited het volgende:
en noodweer in roermond(vriendin zit vast in de trein
)
Centrum was net niks aan de hand.. (helaasquote:Op maandag 25 juli 2005 16:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gaat het Eindhoven dus weer voorbij..Ik zal maar eens in het centrum gaan kijken, ben nu wel zo'n beetje afgewerkt.
Er lijkt anders nog een buitje vanuit België jullie kant op te komen....quote:Op maandag 25 juli 2005 16:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gaat het Eindhoven dus weer voorbij..Ik zal maar eens in het centrum gaan kijken, ben nu wel zo'n beetje afgewerkt.
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja ik weet het allemaal niet meer, ik ben gewoon pissig vandaag
Ik heb helemaal geen zin in werk meer, daarnaast wil die verdomde klote kut radar van weeronline ook niet meer mee werken, elke keer als ik de nieuwe update's wil halen moet ik opnieuw inloggen, nog even en ik ga hier echt serieus over klagen, ik ben het gewoon helemaal zat.
En waar blijven die verdomde beloofde veel regen??![]()
![]()
Edit:
Daarnaast haat ik mijn weersoftware![]()
![]()
Als ik vrij kan krijgen dan wil ik wel even kijken wat ik kan regelenquote:Op maandag 25 juli 2005 17:05 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
ik denk dat jij toe bent aan een heerlijke vakantie.
Vandaag valt het allemaal wel wat mee. Zoals je zelf ook al zei donderdag afwachten, en als je echt in de piepzak zit kom je donderdag maar mooi een bakkie doen hier in dronten![]()
Jammer is dat he, ik zie op de radar dat er nogal wat aankomt vanuit Belgiëquote:Op maandag 25 juli 2005 17:14 schreef flugeltje het volgende:
Roze maandag valt volledig in het water. Het zeikt hier al de hele dag....
`Niet alleen in Maastricht zie ik:quote:Op maandag 25 juli 2005 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het regent hier bij vlagen behoorlijk hard.
L1.nlquote:Noodweer zorgt voor wateroverlast
Op verschillende plaatsen in Zuid-Limburg heeft noodweer vanmiddag tot wateroverlast geleid.
Bij de brandweer kwamen veel meldingen binnen, vooral uit Landgraaf en omgeving. De A79 was tussen Voerendaal en Heerlen korte tijd overstroomd.
Ik ben benieuwd wat de verwachting morgen zal zijn. Zo extreem veranderen zal het wel niet. Maar goed.. hier mag het wel iets warmer worden.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:28 schreef Oom_Agent het volgende:
Omgeving Berlijn vrijdag mogelijk 40 C !!![]()
Zeer warme lucht zal zich daar nestelen op 850hPa![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |