Niet alleen in Enschede-Zuid, Enschede-Noord ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:26 schreef Funnie het volgende:
Onweer, veeeel wind & regen
@Enschede-zuid
Inderdaad, het heeft hier in Oss slechts vanmorgen even geregend, voor de rest niks, nakkes, nada!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:31 schreef flugeltje het volgende:
Brabant doet weer eens niet mee??
Wel prachtige wolkenluchten die langstrekken, maar er komt gewoon niets uitvallen.
offtopic, met mij gaat het uitstekend!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet alleen in Enschede-Zuid, Enschede-Noord ook.
Hoe is het met je trouwens?
ook off-topic: Tofquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:36 schreef Funnie het volgende:
[..]
offtopic, met mij gaat het uitstekend!![]()
Sorry wat zei ik? Het GIET hier ..quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, het heeft hier in Oss slechts vanmorgen even geregend, voor de rest niks, nakkes, nada!
Net een gigantische stortbui met wat onweer enzo over Eindhoven noordquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Moah.. er komt een behoorlijk donkere pluk wolken over in Eindhoven, maar regenen wil het nog niet echt.
hier vijf druppelsquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Net een gigantische stortbui met wat onweer enzo over Eindhoven noord![]()
al weer voorbij![]()
De regen daar is echt zalig!quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wat een bui 1,5 uur geleden zeg! Gieten dat het deed. Het deed de Indonesische vrouw naast me denken aan haar geboortelandOnweer erbij. Geweldig weer om buiten te zijn.
Nu schijnt de zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |