[offtopic]quote:Hoewel de spreiding van de extremen flink toeneemt (van 4 tot 20 gr C) lijkt het er dus op dat het iets te koele weer vanaf zaterdag al weer voorbij is. De wisselvalligheid houdt aan, en met de zuidwestelijke aanvoer vanaf het weekeinde lijkt de kans op onweersstoringen daarmee ook toe te nemen.
Nou hopen dat die voorspelling een beetje klopt, vooral dat onweerquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:27 schreef Marky-Boom het volgende:
Dis altijd leuk:
van het knmi ( ECMWF-model tot +240 uur )
[..]
[offtopic]
Mooie website geworden, de nieuwe van het knmi![]()
[/offtopic]
Waar koerst dat heen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:51 schreef Againzender het volgende:
Hm, er is een aardige buienlijn met onweer aan het vormen boven de Noordzee!
ik denk van NW naar ZO, maar heb het niet echt gevolgd, zie het net pas.quote:
Ah momenteel is het hier even droog en wat lichter aan het worden in Leeuwarden, dus dat stukje komt zo je kant opquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:00 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik moet ook nog boodschappen doenEn zit ook maar te wachten, mietje dak ben
Van NW/ZO, ok...ik zit in NO
Met onweer maar niet echt veel en lijkt er op dat het over almere/leltstad die kant op trektquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:51 schreef Againzender het volgende:
Hm, er is een aardige buienlijn met onweer aan het vormen boven de Noordzee!
Ah, ok, bedankt, ga ik me vast voorbereidenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:02 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ah momenteel is het hier even droog en wat lichter aan het worden in Leeuwarden, dus dat stukje komt zo je kant op.
Ga ik nu snel boodschappen doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |