Zelfde hier in Arnhem.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier in Maastricht na wat regendruppels afgekoeld.
Het is nog een aardige tijd blijven regenen he in Lwdquote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef plankie het volgende:
harhaling van mijn sluitpost van 101:
Nieuw buitje ligt klaar in de buurt van Texel nu, drijft richting friesland over de waddenzee
Dat wel jah, en volgens mij komt er straks nog meerquote:Op maandag 18 juli 2005 22:08 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Het is nog een aardige tijd blijven regenen he in Lwd![]()
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mooi -MK-
Ik zag het ook, ik heb voor het eerst mijn D70 gebruikt voor dit.
En moet zeggen, paar van de 23 zijn gelukt![]()
Geen statief, gewoon uit de hand, volgende keer zoek ik een open plek op met mijn camera + statief.
Foto's volgen zo
Mjah, ach, mwoah....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:56 schreef -Mk- het volgende:
Groningen heeft waarschijnlijk iets moois nu?
als je nou heel heel heel aardig wilt doen in het vervolg, of in een gekke bui ofzo,quote:SpeedyGJ SpeedyGJ is momenteel niet aanwezig op het forum SpeedyGJ - maandag 18 juli 2005 @ 21:38 Bekijk het fotoboek van SpeedyGJ Bekijk de homepage van SpeedyGJ profiel edit quote
18-07-2005 radar code: 457519
Usericon van SpeedyGJ
Deze gebruiker heeft een MSN-adres in het profiel vermeld staan.
Nieuwe deel staat klaar.
Hoofdmenu Website
Website Forum VERNIEUWD
Website Made By SpeedyGJ | Webhosting By Vevida.
Nicequote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
-MK-
Als verassing heb ik deze nog
En daar ben ik erg trots op.
Mijn eerste bliksemflits gefotografeert
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:10 schreef coz het volgende:
[..]
als je nou heel heel heel aardig wilt doen in het vervolg, of in een gekke bui ofzo,
zou je het laatste topic kunnen openen , ja laatste post editen en de link naar het volgende topic plaatsen..
Thnxquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:12 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Nice![]()
Deze vond ik net op het Weeronline.nl forum, uit Sneek:
[afbeelding]
Gedaan... Telkens op het verkeerde moment gedrukt plus dat leukste net om de hoek van het balkon gaande wasquote:
Eigenlijk zou die bliksem 5 seconden moeten blijven zodat je 'm netjes op de foto kunt zettenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:24 schreef Khalein het volgende:
[..]
Gedaan... Telkens op het verkeerde moment gedrukt plus dat leukste net om de hoek van het balkon gaande wasKutweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |