Het toffe is dat een bijstandsuitkering hoger is dan het minimumjeugdloon, het lootn dus om niet te werken.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:34 schreef Pony-Lover het volgende:
Het schijnt tegenwoordig weer een must te zijn vroeg alleenstaande moeder te worden.
Vele tieners hier zullen al een of meerde kinderen hebben, is het wat je ervan had verwacht?
Helpt je eigen moeder je goed bij de opvoeding of is het opvang tehuis toch echt een betere plaats om kinderen groot te brengen?
Ook heel belangrijk, denk je na je achtiende rond te kunnen komen van je bijstandsuitkering?
groetjes
Pony-Lover![]()
14?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:51 schreef Brechtje het volgende:
Ik heb zelf geen kinderen, maar wel een vriendin van 14 die een kind heeft.
Ze vind het zelf wel normaal, en ze wordt boos als je over haar leeftijd begint.
Foster Parents?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:40 schreef DeWaasheid het volgende:
Ik ben vader van 8 thaise kinderen, telt dat ook?
Vaak is het ook zo dat de ouders vroeger ook jong een kind hadden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:28 schreef Megumi het volgende:
Zal er in de meeste gevallen wel op uitdraaien dat de ouders voor de opvoeding opdraaiien.
Het is erfelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:18 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Vaak is het ook zo dat de ouders vroeger ook jong een kind hadden.
Mijn oom en tante zijn helemaal opnieuw begonnen zo ja. Ze waren in de vijftig toen mijn nichtje (destijds 15) haar zoontje kreeg. En toen ze 18 was kwam er nog dochtertje. Mijn nichtje heeft dus een flinke gedragsstoornis, geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel maar wel seks.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:28 schreef Megumi het volgende:
Zal er in de meeste gevallen wel op uitdraaien dat de ouders voor de opvoeding opdraaiien.
Dat lijkt me ook wel even slikken voor die ouders, zeg.quote:[b]Op dinsdag 19 juli 2005 13:44 Mijn oom en tante zijn helemaal opnieuw begonnen zo ja. Ze waren in de vijftig toen mijn nichtje (destijds 15) haar zoontje kreeg. En toen ze 18 was kwam er nog dochtertje. Mijn nichtje heeft dus een flinke gedragsstoornis, geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel maar wel seks.
Ik heb veel respect voor mijn oom en tante.
best wel ziek. Kunnen ze haar niet na laten kijken of zo? (serieus bedoeld).quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn oom en tante zijn helemaal opnieuw begonnen zo ja. Ze waren in de vijftig toen mijn nichtje (destijds 15) haar zoontje kreeg. En toen ze 18 was kwam er nog dochtertje. Mijn nichtje heeft dus een flinke gedragsstoornis, geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel maar wel seks.
Ik heb veel respect voor mijn oom en tante.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:28 schreef Waxxer het volgende:
,,Nee sorry, ik kan niet naar cathegesatie, ik kan geen oppas voor Kai vinden"......
Zonder geluid vallen ze nog enigsinds mee...quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Zonder geluid vallen ze nog enigsinds mee...
Oh, ze is uittentreure nagekeken. Verstandelijk is ze in orde, het is gewoon een echte stoornis. Toen ze 5 was liet ze dr trut al aan vieze ouwe mannen zien voor een vijfje en nu is ze heroinehoer gok ik. Het zou kloppen met het tijdsverloop.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:25 schreef Mischa_NL het volgende:
best wel ziek. Kunnen ze haar niet na laten kijken of zo? (serieus bedoeld).
Ik bedoel snapt ze niet dat je met een condoom moet neuqen!?
uhuh in de tijd dat Victoria Beckham en Mel B van de Spice Girls zwanger waren, was er opeens een babyboom onder de fans, want sja...je idool krijgt een kind, dus moet dat ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:44 schreef Waxxer het volgende:
Schijnt in Engeland een tijdje heel erg geweest te zijn (als ik het me goed herinner), daar hebben ze idd campagnes gevoerd....
Hangt per situatie af, dus. Een hele vage kennis van mij was ook 14. Daar sprongen de ouders heel goed bij. Het kindje heeft het goed en mama maakt haar opleiding af.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:37 schreef Koenholio het volgende:
Ik snap zoiezo niet dat tieners een kind willen (houden). Wat heb je zo'n kind nou te bieden? Vooral als je nog maar 14 jaar bent!
Ben nu zelf 17 (een jongen, meisjes hebben vaak een andere kijk op hun zwangerschap aangezien het kind in hún groeit) en ga straks weer naar school. Dan heb ik echt geen tijd voor een kind!
een Chuppachupquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:39 schreef cygnusx het volgende:
14 jaar, waar moet dat kind dan aan zuigen?
voor de veranderingquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:17 schreef Pony-Lover het volgende:
heb ik toch eens een nuttig topic gemaakt
En dat in PUB nog wel...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:17 schreef Pony-Lover het volgende:
heb ik toch eens een nuttig topic gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |