Tsja, er zijn allemaal verschillende soorten stijlen. Loopt ook hier ergens een topic over in dit sub-forum. Dus moet je die eerst lezen en dan per stijl vragen welke kleding hip isquote:Op maandag 18 juli 2005 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Welke kleden zijn nu het allerhipst en hoe ben ik cool bij de huidige generatie?
Same herequote:Op maandag 18 juli 2005 22:05 schreef Chanandler het volgende:
Shit mensen, overseas moet je echt NIET doen. Zelfs als je het lekker vind zitten, trek die meuk uit manKoop dan gewoon te grote broeken, maar overseas is echt TE wannabe. K
Ik draag lichte jeans, Gstar is erg hip tegenwoordig, gstar en gsus.
Eensch!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:29 schreef Dead-Doll het volgende:
Levi's, een beetje old skool.
Ben dól op Levi's..
Gsus is zon ruk merk, al tig jaar passéquote:Op maandag 18 juli 2005 22:24 schreef Mattt het volgende:
gstar,gsus,replay ( nog steeds een beetje ) , levi's , jack & jones
Wat doe jequote:Op maandag 18 juli 2005 22:50 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Gsus is zon ruk merk, al tig jaar passé
G-star heeft af en toe wel gave lijn
Replay is uber hebben tenminste iets exlusievere broeken voor iets minder geld.
levi's is gewoon oldskool gaaf.
Jack & jones wannebe cool merk
quote:
Die mening heb je dus gewoon van je middelbare schooltje.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:50 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
en hoezo dat dan ?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Die mening heb je dus gewoon van je middelbare schooltje.
Replay exclusief HAHAquote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
en hoezo dat dan ?
kan iemand geen eigen mening hebben.
exlusiever !quote:
Replay is net zo exclusief als elk ander kneuzig merkquote:Op maandag 18 juli 2005 23:08 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
exlusiever !
exlusief niet, maar tegenover g-star gsus ed. wel. Replay hangen niet in elke winkel.
vindt energie wel steeds beter wordenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:02 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
En toch zijn mijn all time favorites energie en nudie
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:27 schreef Imberr het volgende:
overseas is skater-achtig en (veel) skaters zijn lekker![]()
tja ieder zijn eigen meningquote:Op maandag 18 juli 2005 23:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Replay is net zo exclusief als elk ander kneuzig merk
dragen jullie wel of geen roze polo's?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:13 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
tja ieder zijn eigen meninghier in ons kleine klote dorp is replay redelijk exclusief vandaar
![]()
het begint nu te komenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
dragen jullie wel of geen roze polo's?
Best makkelijkquote:Op maandag 18 juli 2005 23:17 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
het begint nu te komen. maar ik heb er al een half jaar één in mijn garderobe hangen dus ik loop voor hier int dorp
Daarom draag ik alleen stijlvolle handgemaakte pakken.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Replay is net zo exclusief als elk ander kneuzig merk
Gsus is breezer, en erg passéquote:Op maandag 18 juli 2005 22:50 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Idd, achterlijke wijde ***-zooi.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:18 schreef tonks het volgende:
Weetje wat ik nou echt niet snap, Waarom iedereen die overseaz broeken zo mooi vind.
Ik heb even research gedaanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:18 schreef tonks het volgende:
Weetje wat ik nou echt niet snap, Waarom iedereen die overseaz broeken zo mooi vind.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:37 schreef boekenworm het volgende:
Och... ik pluk mijn kleding overal goedkoop vandaan. Zoals bij de scapino enzo.
dat is gangsta dudequote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:18 schreef tonks het volgende:
Je maakt een grapje toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Koop dan online bij de wehkamp ofzo. Daar hebben ze teminste een beetje leuke kleren imho.
Neen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Dus die zwarte string kwam van de wehkamp?
Ik wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen.
Ik koop bijna nooit iets online.
Ik niet, gewoon in de winkel, hier in de stad in Kampen of in Zwollequote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen.
Ik koop bijna nooit iets online.
Ik krijg regelmatig te horen dat ik me goed kleed. En Wehkamp is trouwens een stuk duurder. De meeste andere winkels zijn simpelweg te prijzig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Koop dan online bij de wehkamp ofzo. Daar hebben ze teminste een beetje leuke kleren imho.
Toevallig heeft een vriend gisteren een leuk t-shirt gekocht bij de neckermann die blijkbaar in de aanbieding was en dus maar 8 euro kosttequote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:09 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig te horen dat ik me goed kleed. En Wehkamp is trouwens een stuk duurder. De meeste andere winkels zijn simpelweg te prijzig.
Nee je lieve alto broekjes van 1 meter breed zitten lekker.. elke dag over je pijpen struikelen is tof.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:38 schreef Miss.N het volgende:
Overzeas en Stuka !!
Mijn favo merken, maar of het hip is..?
Ze lopen allemaal met Diesel, G-Star en Gsus bij mij op school [dat soort rotzooi, NIET comfortabel!]
Ik doe niet aan struikelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee je lieve alto broekjes van 1 meter breed zitten lekker.. elke dag over je pijpen struikelen is tof.
Maar wat zijn coole winkels? Wie bepaalt dat? Is het zo dat de communis opinio hier eensluidend is?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
ga er maar vanuit dat alles wat je in de "coole" winkels kunt kopen
hip is.
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...........
Welke kleden zijn nu het allerhipst en hoe ben ik cool bij de huidige generatie?
Can't agree more....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:21 schreef Patjeh het volgende:
"Dickies" broeken... zeer relaxed....
en op welke school/werk nemen ze jou aan dan ? met zulke kleren ? de sm-school ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:28 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik denk dat ik kwa kleding onder fetish/cybergothic val. Ik draag lakkorsetten, gewone korsetten, lange fluwelen en latex rokken, slavenhalsbanden en heb zwart haar met roze extentions. Ik draag ook veel doorschijnende nettopjes en maak me meestal dramatisch op. Maar ik ben géén gothic, want ik leef die levensstijl niet. Ik vind de kleding alleen heel erg mooi.
tja, als ik met zoiets thuis kom dan hoef ik niet meer terug te komen iig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:46 schreef Idril-2 het volgende:
Het gaat er hier toch niet om hoe je je op je werk kleedt. En een school waar ze zulke kleding verbieden moet ik nog tegenkomen hoor.
Valt me wel op dat het hier normaal gevonden wordt als iemand dure merkkleding draagt, maar o wee als je je hoofd boven het maaiveld uitsteekt en je eigen pad kiest. Het lijkt de Echte Wereld wel![]()
Ik vind het juist hartstikke goed dat iemand zoals Moragh gewoon doet waar ze zin in heeft. Achter de massa aanlopen is een stuk gemakkelijker. Dit is een meid met pit, die durft tenminste!
ik werk toevallig ook bij de albert heijn, maar ik zou er toch redelijk raar van opkijken als er iemand in 'cybergothic' kleren kaas ed. aan het verkopen is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:56 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
@NiekieW: Ik werk gewoon net zoals iedereen, ik werk op het moment op de deli-afdeling van de albert heijn als verkoopster. Dus nog representatief ook.. Daarbij kijkt niemand vreemd op van mijn kleding op de school waar ik zit, op het conservatorium zijn wel meer mensen die er anders uit zien. En ja, ik heb ook vrienden, en ik heb ook een leven. JIJ zou me misschien niet aannemen, maar sommige mensen doen moeite om iemand te leren kennen voor ze oordelen.
@Idril-2: Bedankt
Bij de huidige collectie ben ik het daar helemaal mee eens. Maar het klassieke "longpocket" model vind ik juist best wel mooi, en die zitten ook nog eens heel lekker - alleen worden die niet meer gemaakt ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:21 schreef McFarmer het volgende:
Die broeken van Overseaz zijn echt lelijk, kan niet begrijpen dat iemand ze mooi vind (zal wel weer om het 'merkje' gaan natuurlijk)
eens. Ik vind de broeken tof, schoenen lelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 21:53 schreef Gabry het volgende:
Ik ben een groot Diesel fan..![]()
of die kleren zijn oerlelijk of super vet![]()
Delen ze dat 'forecast' nog steeds gratis uit dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:36 schreef M3rcury het volgende:
Ik draag polo Ralph Lauren, Tommy, Replay, Nudie, G-star en als ik geen zin heb om geld uit tegen forecast![]()
Capstar 4 lifequote:
is dat een algemene vraag?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:05 schreef Boeman het volgende:
waar koop je je kleding dan? bij welke winkels?
gstar, nudie, van hetzelfde laken een pakquote:Op maandag 18 juli 2005 23:02 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
En toch zijn mijn all time favorites energie en nudie
Als iets lekker zit, waarom zou je het dan niet dragenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:05 schreef Chanandler het volgende:
Shit mensen, overseas moet je echt NIET doen. Zelfs als je het lekker vind zitten, trek die meuk uit manKoop dan gewoon te grote broeken, maar overseas is echt TE wannabe. K
helemaal mee eens.. kleding moet lekker zitten.. en iedereen heeft toch zijn eigen stijl :/quote:Op donderdag 22 september 2005 18:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
Als iets lekker zit, waarom zou je het dan niet dragenJuist iets anders gaan dragen wat toch minder lekker zit is wannebe
Uitverkoop is ook wel handig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef Nory het volgende:
Ik vind Gstar/Gsus meestal zo duur.Er zijn genoeg winkels waar ze bijna hetzelfde shirtje/broek verkopen, maar dan de helft goedkoper.
Maar af en toe koop ik wel eens een Gstar shirtje ofzo
Ik koop me jeans ook een maatje te groot, en ik koop sowieso loose fit enzo, van die strakke jeans moet ik niet hebbenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:05 schreef Chanandler het volgende:
Ik draag lichte jeans, Gstar is erg hip tegenwoordig, gstar en gsus.
"Zo ben ik nou eenmaal"quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:46 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
Ik draag altijd Overzeas, Dc's en bandschirts. zo ben ik nou eenmaal
ik droeg al overzeas toen het nog niet bekent was, dus ben ik zeker geen meeloper.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:43 schreef Mute_Me het volgende:
overzeas is idd meeloop troep, maarja net als G-star, G-sus en disel en replay enz enz eigenlijk loopt iedereen mee.
Niet persé lekker zitten, maar je moet je er ook lekker in voelen!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
Als iets lekker zit, waarom zou je het dan niet dragenJuist iets anders gaan dragen wat toch minder lekker zit is wannebe
Wat maakt het eigenlijk uit dat iedereen ermee loopt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:43 schreef Mute_Me het volgende:
overzeas is idd meeloop troep, maarja net als G-star, G-sus en disel en replay enz enz eigenlijk loopt iedereen mee.
bekent?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:49 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
ik droeg al overzeas toen het nog niet bekent was, dus ben ik zeker geen meeloper.
die jochies in de brugklas wel trouwens, want die zijn gewoon wannaB
Replay is helemaal geweest. Koop dan een fatsoenlijke broek als je rond de 180 geeft voor een broek en een beter exclusiver merk. Waar ook niet iedereen meeloopt.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:50 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
ooit over nagedacht dat dat afhankelijk is van watvoor meid?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wat is momenteel nu hip en waar kun je mee scoren bij de meiden?
Té korte broeken vind ik echt een afknapper, dat alternatieve vind ik ook niet mooi. Ook bij jongens waar de boxer een meter boven zijn broek uitsteekt vind ik lelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
In een armani pak scoor je alle meiden, BHFH.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
BHFH, zoek een willekeurig lekker wijf op en vraag of ze je willen helpen met kleren kopen. En dat doen ze graag, vinden ze heerlijk. En je hebt nog kans op een dressroom-nookie!quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wat ik pas echt sneu vind zijn mensen die advertenties op Marktplaats zetten van:quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:49 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
ik droeg al overzeas toen het nog niet bekend was, dus ben ik zeker geen meeloper.
ik bedoelde meer dat iedereen die iets koopt wat hij of zij leuk vind en toevallig door ''wannabe's'' gedragen word bestempeld word als meeloper. misschien bij overzeas iets meer (alhoewel ik niemand ken met overzeasquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:43 schreef Mute_Me het volgende:
ijsmeis is rond de 1.65mquote:Op zondag 25 september 2005 23:19 schreef Adurothiel het volgende:
Is ijsmeis zo klein of komt dat doordat de foto van boven is genomen?
Ja ok...lekker zitten en lekker in voelen danquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet persé lekker zitten, maar je moet je er ook lekker in voelen!
Maar omdat je het nu draagt word je alsnog als meeloper beschouwd. dus moet je gewoon dragen wat je wiltquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:49 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
ik droeg al overzeas toen het nog niet bekent was, dus ben ik zeker geen meeloper.
Jij draagt alleen broekenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:22 schreef martinuhhh het volgende:
Overzeas ed.
Nice stylequote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
Zo loop ik er wel eens bij cq. een van mijn stijlen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar koop jij je broeken dan, al die merken (en vooral Diesel en Replay) zit je al snel aan de 130 euro voor een broekquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:58 schreef C2C het volgende:
mm, k loop meestal in g-star broekjes, soms een replay broekje, diesel broeken zijn ook super, soms ook een leuke esprit broek (van stof)
maark loop nooit een broek van 150 euri ofzo, vink te veel geld
kwa shirts en vesten draag ik veel guru, g-star en diesel![]()
Neequote:Op woensdag 28 september 2005 02:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik vind dat die stijl van ijsmeis haar onverzorgd doet overkomen (vooral eerste foto) (de trui)
op de tweede foto maakt haar jasje haar nog kleiner dan ze al is...
make-over time?
Mooi hoor IJsmeisquote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
*proest*quote:Op woensdag 28 september 2005 02:26 schreef chiren het volgende:
[..]
Sterker nog, Diesel heeft nieteens broeken onder de 150 euro, of je moet uitverkoop shoppen...
ik koop altijd alles bij de bob (best of brands) in hoogland, perfecte winkel, ze hebben er alles, altijd apparte & coole klerenquote:Op woensdag 28 september 2005 02:26 schreef chiren het volgende:
[..]
Waar koop jij je broeken dan, al die merken (en vooral Diesel en Replay) zit je al snel aan de 130 euro voor een broekSterker nog, Diesel heeft nieteens broeken onder de 150 euro, of je moet uitverkoop shoppen...
Ik koop zelf alleen maar broeken (en accesoires) bij de Score hier in Delft (Replay G-Star en Chasin) omdat ik ze lekker apart vind, de verkopers altijd aardig zijn (altijd een praatje maken) en ik lekker kan sparen met m'n Scorecard. Shirts/longsleeves/vesten/truien koop ik altijd in Rdam. Dan zijn het meestal merken als Guru, teenage millionaire, david&goliath, paul frank, bjorn borg etc... Ohja H&M heeft ook weleens leuke casual dingen voor zeer weinig
Edit:
Underwear: Bjorn Borg/Chasin/WE boxers
Footwear: Asics onitsuka tigers/lacoste/all stars
And there you have it![]()
Edit 2:
ijsmeis is echt een poepie![]()
Nog duur hoor, 100 euries.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
*proest*
ik koop diesel broeken voor 100 euro. geen uitverkoop.
* Casparovvv draagt o.a. Boss, Diesel, Lacoste, Indian rags, Japan rags, scotch, scapa (nee, geen scapa sports), TH, dockers, RL en polo jeans company by RL.
klopt, is een hoop geld. Maar 150 euro zou ik echt niet neerleggen voor een Diesel broekquote:
Schattige foto, trouwens.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik zal dan ook maar eens een foto van mij hier neerzetten hè?
Ik heb er helaas niet veel online staan, dus mn vriend staat er ook op. Maar het geeft denk ik wel enige impressie.
[afbeelding]
Mag jij mij vertellen waar jij dieselbroeken van deze collectie voor 100 euro kunt vindenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
*proest*
ik koop diesel broeken voor 100 euro. geen uitverkoop.
* Casparovvv draagt o.a. Boss, Diesel, Lacoste, Indian rags, Japan rags, scotch, scapa (nee, geen scapa sports), TH, dockers, RL en polo jeans company by RL.
Jaquote:
Ik heb in Indonesië dieselbroeken gekocht voorminder dan 3 euro. En het zijn nog echte ook!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef chiren het volgende:
[..]
Mag jij mij vertellen waar jij dieselbroeken van deze collectie voor 100 euro kunt vindenDan ben ik je heel dankbaar!
Of bedoel je de makro variant dieselbroeken die er niet uitzien en op Edwin-broeken lijken?
ruikt een goed dealtje kwa importeren enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 20:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Ik heb in Indonesië dieselbroeken gekocht voorminder dan 3 euro. En het zijn nog echte ook!
Bijenkorf. Je zit nu net met die dwaze dagen (van 100 voor 60 ofzo). Normaal gesproken 100 dus. Je hebt wel gelijk, de nieuwste collectie lag aanvankelijk voor 160 euro te koop, maar blijkbaar zakt het wat in prijs, of zijn het eenvoudigere modellen...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef chiren het volgende:
[..]
Mag jij mij vertellen waar jij dieselbroeken van deze collectie voor 100 euro kunt vindenDan ben ik je heel dankbaar!
Of bedoel je de makro variant dieselbroeken die er niet uitzien en op Edwin-broeken lijken?
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Ik heb in Indonesië dieselbroeken gekocht voorminder dan 3 euro. En het zijn nog echte ook!
Nope, Overzeas heeft broeken, truien, vesten, shirts, riemen, etc. Van alles wat, zeker niet alleen broekenquote:
Dieselbroeken komen daar rechtstreeks uit de Dieselfabriek met kleine foutjes. Drie euro is weinig maar niet onmogelijk voor echte Dieselbroeken. Alle foutjes worden daar gedumpt en verkocht.quote:
Weinig kans, hans. Bron?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:40 schreef dady het volgende:
[..]
Dieselbroeken komen daar rechtstreeks uit de Dieselfabriek met kleine foutjes. Drie euro is weinig maar niet onmogelijk voor echte Dieselbroeken. Alle foutjes worden daar gedumpt en verkocht.
Meen je dat nou.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:28 schreef chiren het volgende:
[..]
Weinig kans, hans. Bron?
Weet je hoeveel nep zooi er vanuit oosterse landen wordt geimporteerd hierheen. Toendertijd toen evisu nog hot was en de neppe zooi op de markt kwam stond er een heel artikel over op de evisu site over namaak en import uit dat soort landen.
is waar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:28 schreef chiren het volgende:
[..]
Weinig kans, hans. Bron?
Weet je hoeveel nep zooi er vanuit oosterse landen wordt geimporteerd hierheen. Toendertijd toen evisu nog hot was en de neppe zooi op de markt kwam stond er een heel artikel over op de evisu site over namaak en import uit dat soort landen.
ik heb diesel broeken gezien voor 110,- gezien, geen uitverkoop, geen ''edwin'' broeken gewoon mooie broeken.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef chiren het volgende:
[..]
En zit je met de douane op je kop die een 100% controlle uitvoert op al het textiel dat uit Indonesie en Maleisië komtquote:Op woensdag 28 september 2005 20:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jakarta is gooed hunting ground qua shopping. Als je een zeecontainer vol dieselbroeken laat overkomen heb je zo 100.000 euro verdiend.
Net 2 daklozen die elkaar warm houden.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik zal dan ook maar eens een foto van mij hier neerzetten hè?
Ik heb er helaas niet veel online staan, dus mn vriend staat er ook op. Maar het geeft denk ik wel enige impressie.
[afbeelding]
En jij bent natuurlijk de uberskater met je 666 enzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:57 schreef Blackdevil666 het volgende:
overseaz is voor wannabees en skaters oftwel gewoon kut t was eerst wel een chill merk maar t is gewoon verkracht door al die fucking wannabees en kutskaters met hun kutkleurtjes![]()
groetjes![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef tonks het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk de uberskater met je 666 enzo.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:24 schreef Sessy het volgende:
[afbeelding]
Ja dit is toevallig op een wedstrijd, maar wat ik daar nu aan heb zijn ook m'n gewone kleren daarzo (beetje gefotoshopped om de kleuren goed de krijgen op deze foto)
Sessy is de andere persoon op de foto.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]jij loopt iedere dag met een stropdas rond?
ow hehequote:Op maandag 10 oktober 2005 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sessy is de andere persoon op de foto.
Zwart strak shirt, lange zwarte rok.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:40 schreef jimjim1983 het volgende:
in dat geval zei/zie ik niks
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:49 schreef nadiiii het volgende:
ik draag geen merkkleding..... kan het niet betalen en wil het ook niet betalen
vind het onzin om 150 euro voor een tshirtje te betalen waar heel groot een lelijk aap opstaat of een merkgeilenaamterwijl je voor datzelfde shirtje bij de H&M een 10tje betaalt
ga ik liever een paar keer extra stappen ipv zo'n achterlijk shirtje waar half nederland mee loopt
![]()
waarom alles zwart?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee, een broek is praktischer dan een rok bedoel ik.
wat een schatjequote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
a) al je kleding kan bij elkaar in de wasquote:
Meisjes in biggetjesrozequote:Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef Sessy het volgende:
[..]
a) al je kleding kan bij elkaar in de was
b) je ziet er dunner uit in zwart dan in bijv. biggetjesroze
c) ik vind het een mooie "kleur" en zwarte kleding vind ik vaak mooier dan dezelfde kleding in een andere kleur.
d) al je kleding is onder elkaar combineerbaar
e) als je een oud shirtje/broek/trui zat bent, kun je hem zwart verven en heb je ineens een heel andere trui/shirtje/broek.
Ik heb echter ook andere kleuren kleding, en dat heeft met het grootste nadeel dat aan zwarte kleding kleeft te maken: dierenharen zie je zitten. Dat is best belangrijk met 4 katten in huis, waarvan 3 langharig.
Gothics die semi-artistieke bagger foto's makenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef Sessy het volgende:
[..]
a) al je kleding kan bij elkaar in de was
b) je ziet er dunner uit in zwart dan in bijv. biggetjesroze
c) ik vind het een mooie "kleur" en zwarte kleding vind ik vaak mooier dan dezelfde kleding in een andere kleur.
d) al je kleding is onder elkaar combineerbaar
e) als je een oud shirtje/broek/trui zat bent, kun je hem zwart verven en heb je ineens een heel andere trui/shirtje/broek.
Ik heb echter ook andere kleuren kleding, en dat heeft met het grootste nadeel dat aan zwarte kleding kleeft te maken: dierenharen zie je zitten. Dat is best belangrijk met 4 katten in huis, waarvan 3 langharig.
niet zo pimpen met je merkenkennisquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:21 schreef cultheld het volgende:
Daar betaal je vast geen 150 euro voor. Als je een t-shirtje van 150 euro koopt, dan praten we over Perfect Persuasion, Martin Margiela, Jean Paul Gaultier Homme, YSL, Dior Homme, Jil Sander, Dolce & Gabbana en Andrew Mackenzie.
Wat een dooddoener zeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef Fok_you het volgende:
[..]
niet zo pimpen met je merkenkennis
ik draag wat ik mooi vind, al denken nogal wat mensen daar wel regelmatig anders over volgens mij ...
Vreemd, mijn pa heeft hier toch een prachtige (quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:51 schreef Originele_Naam het volgende:
Gstar Gsus en Replay zijn van die kut merken die pas 10 jaar bestaan en denken dat ze alles zijn. Overzeas is hopeloos merk voor gothicsveels te breed bij de heupen en de benen.
Ik vind wel oldskool merken lauw zoals Levi's Wrangler, wel bredere modellen. Verder draag ik gewoon merken als Adidas, Puma, Esprit, la Coste enz.
niet om het een of ander hoor maar gothics zul je echt NOOIT in overzeas lopen, leuk dat je het niet tof vind, maar als je er verder geen verstand van heb moet je gewoon je mond houden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:51 schreef Originele_Naam het volgende:
Gstar Gsus en Replay zijn van die kut merken die pas 10 jaar bestaan en denken dat ze alles zijn. Overzeas is hopeloos merk voor gothicsveels te breed bij de heupen en de benen.
Ik vind wel oldskool merken lauw zoals Levi's Wrangler, wel bredere modellen. Verder draag ik gewoon merken als Adidas, Puma, Esprit, la Coste enz.
ah, coolquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef DeLeider het volgende:
maar je moet het afkraken als je er niks van weet
Daarom schrijft hij ook "kutskaters"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef tonks het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk de uberskater met je 666 enzo.
O wat een geluk heb ik dan dat ik in Duitsland woon, echt perfect! Daar kent lekker níémand het merk. En laatst was ik dus in Dortmund en had een versleten oude overzeas-broek aan. Toen ineens spraken mij twee vage types met "He, willstu ne joint?" aan (nee bedankt) waarna eentje van hun opmerkte dat ik wel een "korrekte hose" aanhad. Dat was trouwens voor de deur van een dönerbude, waar de broodjes kebap maar ¤ 1,90 kostenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:57 schreef Blackdevil666 het volgende:
overseaz [...] was eerst wel een chill merk maar t is gewoon verkracht door al die fucking wannabees en kutskaters met hun kutkleurtjes[...]
Zeker dat er van die wannabe gothics bij ons op school in zulke broeken lopen. BOvendien heb ik er zat op Lowlands gezien met Overzeas. En voortaan niet zo bijdehand met die plaatjes, je weet zelf ook best dat er erge en minder erge gothics zijn. Bovendien die skatebroek slaat nergens op. Ik ben zelf skater en ik kan je verzekeren dat er zat skaters zijn die geen wijde broeken dragen en het veel chiller vinden om in een strakke broek te skatenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
niet om het een of ander hoor maar gothics zul je echt NOOIT in overzeas lopen, leuk dat je het niet tof vind, maar als je er verder geen verstand van heb moet je gewoon je mond houden.
gothic
[afbeelding]
skater
[afbeelding]
bovendien zijn niet alle overzeas broeken geel of groen en heeeeeeeeeel erg wijd. Ik vind het zelf ook niks en heb ze ook niet, maar je moet het afkraken als je er niks van weet
Ik wou schrijven, dat die Gothics dan van Overzeas vast die zwarte broeken met gele lettertjes e.d. droegen. Maar toen bedacht ik dat dat (en die super-mega-extreem-overdreven wijde en die in knalrood, knalgeel, knalgroen) bijna het enige is wat ze tegenwoordig in het assortiment hebben. Zo ongeveer het enige andere wat ik zag was een na-aapsel van Dickies, maar dan zo dat de voorzakken zo smal zijn dat je hand er niet in pastquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:53 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Zeker dat er van die wannabe gothics bij ons op school in zulke broeken lopen. BOvendien heb ik er zat op Lowlands gezien met Overzeas. En voortaan niet zo bijdehand met die plaatjes, je weet zelf ook best dat er erge en minder erge gothics zijn. Bovendien die skatebroek slaat nergens op. Ik ben zelf skater en ik kan je verzekeren dat er zat skaters zijn die geen wijde broeken dragen en het veel chiller vinden om in een strakke broek te skaten![]()
Mensen met een lager dan gemiddeld iq vinden het vaak prettig dat ze een plaatje erbij kunnen zien, maar wannabe gothics zijn geen echte gothics, dus die kunnen best in overzeas lopen, maar dan lopen gothics nog steeds niet in overzeas. Maar die plaatjes waren meer ter verduidelijking dat skaters en alto's geen gothics zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:53 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Zeker dat er van die wannabe gothics bij ons op school in zulke broeken lopen. BOvendien heb ik er zat op Lowlands gezien met Overzeas. En voortaan niet zo bijdehand met die plaatjes, je weet zelf ook best dat er erge en minder erge gothics zijn. Bovendien die skatebroek slaat nergens op. Ik ben zelf skater en ik kan je verzekeren dat er zat skaters zijn die geen wijde broeken dragen en het veel chiller vinden om in een strakke broek te skaten![]()
Smerige kutgothicquote:Op maandag 19 juni 2006 17:21 schreef Empathologica het volgende:
Jajajaja hier nog een overzeas draagster![]()
Maar dan wel gewoon blauw of zwart of legerbroek met een of ander merkloos topje of grindcore/deathmetal bandshirt. En kisten of zwarte converse eronder mét nijntje sokken![]()
* Empathologica wacht op de "kutgothic" reacties
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 17:21 schreef Empathologica het volgende:
Jajajaja hier nog een overzeas draagster![]()
Maar dan wel gewoon blauw of zwart of legerbroek met een of ander merkloos topje of grindcore/deathmetal bandshirt. En kisten of zwarte converse eronder mét nijntje sokken![]()
* Empathologica wacht op de "kutgothic" reacties
![]()
Je bent alleen een beetje van de merkjesquote:Op maandag 19 juni 2006 16:32 schreef vanKampen het volgende:
Ben niet zo hip of van de mode
T-shirts en polo's van Lacoste, GANT, Ralph Lauren of La Martina
Truien vaak van Ralph Lauren, Scapa, Tommy of mooi wollen spul van Corneliani ofzo.
Overhemden van Oger, Suit Supply, Ralph en Borelli
Broeken veel van Oger, Diesel, Levi's en Steppin'out.
Schoenen licht er vaak aan, sportschoenen van Puma, nette schoenen van Van Bommel, tod's of Prada.
Draag echt alle kleuren, vooral in de zomer kan het niet op.
quote:Op maandag 19 juni 2006 16:32 schreef vanKampen het volgende:
Ben niet zo hip of van de mode
T-shirts en polo's van Lacoste, GANT, Ralph Lauren of La Martina
Truien vaak van Ralph Lauren, Scapa, Tommy of mooi wollen spul van Corneliani ofzo.
Overhemden van Oger, Suit Supply, Ralph en Borelli
Broeken veel van Oger, Diesel, Levi's en Steppin'out.
Schoenen licht er vaak aan, sportschoenen van Puma, nette schoenen van Van Bommel, tod's of Prada.
Draag echt alle kleuren, vooral in de zomer kan het niet op.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:52 schreef Borkydude het volgende:
Gewoon standaard, geen gekke gothic shit of neger spul ofzo. Gewoon beetje verse merkjes, Gsus, Lacoste, je kent het wel
Half vrouwelijk nederland loopt in H&M, als je een paar keer iets van H&M hebt gezien is het vrij makkelijk te herkennen, ookal zit er geen merkje op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:49 schreef nadiiii het volgende:
ik draag geen merkkleding..... kan het niet betalen en wil het ook niet betalen
vind het onzin om 150 euro voor een tshirtje te betalen waar heel groot een lelijk aap opstaat of een merkgeilenaamterwijl je voor datzelfde shirtje bij de H&M een 10tje betaalt
ga ik liever een paar keer extra stappen ipv zo'n achterlijk shirtje waar half nederland mee loopt
![]()
Ja idd... zit zo strak bij je zaakiequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:39 schreef kaos- het volgende:
Draag zelf qua broeken veelal G-Star (de wijdere modellen) en Jack and Jones achtige broeken, maar dan wel de loose modellen, kom zelf ook uit het skater tijdperkje en strakke broeken is een ramp
Overzeas staat synoniem voor ergens bij willen horen omdat je vrienden zoekt, en niet omdat je het leuk vind.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:25 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? (het is trouwens met een z)
Iedereen zo zijn smaak/gevoel bij kleding. Ergens bijhoren speelt altijd mee, ook onderbewust.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Overzeas staat synoniem voor ergens bij willen horen omdat je vrienden zoekt, en niet omdat je het leuk vind.
Droeg jij geen Gsus?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Overzeas staat synoniem voor ergens bij willen horen omdat je vrienden zoekt, en niet omdat je het leuk vind.
De nieuwe lijn Gsus Air heeft dit juist niet. Al dat obscene gedoe heeft plaatstgemaakt voor minder opvallende graphics.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:36 schreef LedZep het volgende:
Ja, een felgroen vest met knalrode/gele letters (die natuurlijk enorm groot worden afgebeeld) GSUS is natuurlijk prachtig
Niet dat ik Overzeas mooi vind of zo
Ja jongquote:Op maandag 26 juni 2006 15:16 schreef Robsterr het volgende:
- goedkoop t shirt
- goedkope spijkerbroek
- goedkope schoenen
en meer aandacht van de vrouwen dan veel kneuzen met 1000 euro aan troep aan hun lichaam!![]()
Ik ga ook niet die schreeuwerige dingen lopen. Ik heb 1 shirtje van Gsus en die is helemaal grijs.quote:
Nee. Ik kom uberhaupt niet bij dat soort winkels.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:59 schreef LedZep het volgende:
En zou je die kleren ook kopen als ze bij de C&A hingen ZONDER de merknaam?
Ja maar ik doe het omdat ik het mooi vind. Alto's omdat ze anders willen zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef LedZep het volgende:
Precies. Je maakt dus al een onderscheid tussen "winkels" zonder dat je je überhaupt richt op wat je mooi vindt. Je kiest een mooi ding uit, maar daarbij kijk je alleen naar de "populaire merken" en niet naar andere kleding. Je bent dus net zo erg als "die alto's", want die doen precies hetzelfde (kiezen een broek uit van overzeas/ stuka zonder te kijken naar andere broeken)
Maakt niet uit, ik heb de Br33ZaH-cultuur achter mequote:Op maandag 26 juni 2006 16:18 schreef LedZep het volgende:
Je maakt al voordat je een keuze maakt een selectie wat "coole merken" en "kansloze kankerkleding" betreft. En dat doen "alto's" ook, maar dan meer als "altospul" en "kutbreezahkleren". Je bent geen haar beter dan zij, proleet!
het is gewoon een feit dat een broek bij C&A van 5euro geen model heeft.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:18 schreef LedZep het volgende:
Je maakt al voordat je een keuze maakt een selectie wat "coole merken" en "kansloze kankerkleding" betreft. En dat doen "alto's" ook, maar dan meer als "altospul" en "kutbreezahkleren". Je bent geen haar beter dan zij, proleet!
Ik ben het grotendeels met je eens, behalve op één puntje: er zijn ook "alto's" die wel kijken naar andere broeken, maar daar niets tussen zien wat ze leuk vinden en daarom maar weer een overzeas of stuka kopen. Als er meer kleding was die voor "alto's" "geschikt" is, zouden ze in meer merken lopen.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:18 schreef LedZep het volgende:
En voor de boxers Bjorn Börg natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 21:29 schreef yok het volgende:
T-shirts/Polo's: Zelfgemaakt (ik ontwerp voor freshcotton) of Lacoste, Hilfiger, Ralph Lauren, Abercrombie & Fitch.
Broeken: G-Star / Nudie / Jack&Jones / Energie
Schoenen: All Stars / Vans / K-Swiss / Gaastra / Adidas / Nike.
Verder houd ik ervan om zelf dingen te ontwerpen, zoals ook bijvoorbeeld petten. Loop je eens in iets wat niemand heeft en wat (soms) nog een leuk verhaal heeft. Ook vaker goedkoper; een T-shirt kost maar 20 euro dan.
Respectquote:Op maandag 26 juni 2006 21:29 schreef yok het volgende:
T-shirts/Polo's: Zelfgemaakt (ik ontwerp voor freshcotton) of Lacoste, Hilfiger, Ralph Lauren, Abercrombie & Fitch.
Broeken: G-Star / Nudie / Jack&Jones / Energie
Schoenen: All Stars / Vans / K-Swiss / Gaastra / Adidas / Nike.
Verder houd ik ervan om zelf dingen te ontwerpen, zoals ook bijvoorbeeld petten. Loop je eens in iets wat niemand heeft en wat (soms) nog een leuk verhaal heeft. Ook vaker goedkoper; een T-shirt kost maar 20 euro dan.
Mja, maar ik merk geen verschil tussen een wrangler / lee broek van 60-80 euro en een diesel broek van 150+ euro. Tshirts van de wat minder bekende (maar kwalitatief betere) merken vind ik vele malen beter zitten dan zo'n slap diesel-shirtje wat na 2x wassen er al belabberd bijhangt en waar je ook nog eens 40-50 euro voor mot neerleggen.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:30 schreef oelewappers het volgende:
[..]
het is gewoon een feit dat een broek bij C&A van 5euro geen model heeft.
teminste daarom koop ik niet bij C&A e.d.
die broek zitten alsof je een vuilniszak aan hebt.
bespaar me de moeite om tezeggen dat dit niet zo is, ik krijg nu al de kriebels.
en er hoeft echt geen groot merk op te staan of heel duur te zijn maar een beetje model is wel handig.
had laatst een shirt van 10euro en dat zit echt godelijk.
geen grote namen erop, wel van een merk. Jack en Jones dacht ik![]()
Maar neem nou bijv. Replay hè, Ik heb nog nooit meisjesspijkerbroeken gezien die zó erg bewerkt zijn dat er al gaten/slijtplekken in komen na 2 weken dan de broeken van Replay.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:00 schreef GSbrder het volgende:
ik draag over t algemeen G-star, Replay, Diesel, La Martina, en beter
[zie de stijgende lijn]
maar ik snap niet dat mensen zeggen dat je geen verschil voelt tussen een laten we zeggen diesel broek en een clockhouse broek...
1. Kwaliteit
2. Afwerking
3. Originaliteit....
winkels waar ik vaak heen ga zijn;
score, five pocket, different, tribute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |