Ik zal er morgen op letten of ik een Praxis tegenkom.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben ook in 5 minuten met de bus hier vanaf het station hoor. Alleen de terugweg rijdt ie nogal om.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:21 schreef QyRoZ het volgende:
De 165 komt idd langs de Rijnhavenkade, wat hier ongeveer aan het einde van de straat is. Wilde hem pas ook een keer nemen, maar toen kwam ie niet opdagen.
De 74 gaat op de terugweg namelijk langs de sociale werkplaats en verandert dan in de Jostiband-express.
Bij mij ook. Je kan ook de hopper bestellen Kost je 43 eurocentquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:35 schreef QyRoZ het volgende:
Als het een beetje weer is ga ik liever lopen (minuutje of 20 goed doorlopen) dan met de jostibus hoor. Maar ik ben lui en de bushalte is hier voor de deur.
Tjah, zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:39 schreef QyRoZ het volgende:
De bus is gratis, baas betaald.
Nou ja, hoop ik, moet het wel voorschieten.
Ik bedoel.. het in een slecht zin voor mij. Omdat ik pas in de laatste week van augustus afstudeer en dus geen zomervakantie hebquote:
Dat lijkt me welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:00 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb ook geen zomervakantie hoor. Maar goed, ik heb vanaf eind januari tot 1 juli thuisgezeten, was wel genoeg vakantie..
Hehe!quote:
quote:
Ik moest stiekem ook lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |