al minstens 4 keer langsgekomen in dit topic....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:23 schreef One_conundrum het volgende:
Sooooomewhere over the rainbow. Die reclame hoor je echt veel te vaak, en iedereen hoor je het ook zingen.
Goeie vraag trouwens
www.ster.nlquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:16 schreef Mesad het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat je hoort in de reclame van Menzis?
Die kan wel in de OP. Als we er een hadden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef bartrid het volgende:
[..]
al minstens 4 keer langsgekomen in dit topic....
Heej jongens, ik meen het!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dit is vreemd.
Zit ik hier op de laptop van mijn broer kom ik een nummer tegen dat Alone heet en dat door Pearl Jam samen met Alice in Chains is gemaakt. Nu is zo n verbond er nooit geweest dus dacht ik dat het om Alone van Pearl Jam ging. Maar ik ga dus luisteren en hoor de gelijkenis van de zanger(s) in dit nummer met de stem van Eddie Vedder en Layne Staley. Weer een kloon dus. Ik dacht eerst dat het om Staind ging maar die zijn het niet. Het is een balladachtig akoestisch nummer en het klinkt vrij profesioneel. Dus ik naar de tekst luisteren om deze vervolgens via google met Lyrics te achterhalen.
Ik krijg weinig hits maar alle hits wijzen me erop dat dit CREED is. Ik ken Creed goed en dit is absoluut niet Creed. Ze hebben ook geen nummer gemaakt dat zo heet net als Staind trouwens.
Dit is de tekst:
It's been a long day at the bottom of the hill,
she died of a broken heart.
She told me I was living in the past,
drinking from a broken glass.
I'm alone (I never wanna be alone),
now I (now I) try to face the cold.
now I (now I) try to travel home.
I walked down to the other end of the day,
just to catch those last few waves.
I held out my hand and slowly waved goodbye,
I turned now my eyes up to the sky.
She'll come back to me. (She'll come back to me.)
She'll come back to me. (She'll come back to me.)
All alone in this mystery.
She'll come back to me. I held out my hands into the light and I watched it die,
I know that I was part to play.
My god, my time to die.
Never want to spend my life alone.
De file zal via Kazaa te vinden zijn onder Alone door Creed + Tool (!) ... iemand?
Tool en Creed samenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het kan van Downface zijn, of van Creed en Tool samen.
Die gozert van Creed is een grote Tool-fan....en Tool heeft wel vagere dingen gedaanquote:
je hebt gelijk... wat een runderenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja hee, ik krijg op google tig verschillende antwoorden dat het van hen samen is.
How Do You Do van Mouth & McNeal misschien? Wel oud, nummer 1 hit in 1971.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:08 schreef siepje5 het volgende:
Ik zoek al een tijdje de titel van dit liedje.
er komt steeds invoor How do you do, ik heb al geprobeerd op die titel te zoeken maar ik kwam het niet tegen.
het is misschien heel kort, misschien dat iemand het weet!!
thnx alvast
Ik kijk vaak naar kral tv als ik in turkije ben, daar komen alle clips van de populaire nummers. je kan op de site hiervan kijken, je hebt daar een top 10 en 20! het is www.kraltv.com.tr.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:19 schreef HuHu het volgende:
Nu we toch met Turkse nummers bezig zijn... weet iemand waar je de Turkse Top40 ofzo kan vinden. Daar staan wellicht ook wat bekende nummers tussen die op de vakantie werden gedraait.
Ik heb al lopen zoeken met Google, maar mijn Turks is niet zo goed
Clarity?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:01 schreef Leatherneck het volgende:
hey, weet iemand toevallig hoe het nieuwste nummer van John Mayer heet? kan er niet meer opkomen...
alvast bedankt!
dank je! dat nummer zocht ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |