abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28916987
Vervolg van:
Eastenders, deeltje 9

Uitzendtijden:
Maandag om 21:00
Dinsdag om 20:30
Donderdag om 20:30
Vrijdag om 21:00
Zondag om 14:55 (Omnibus)

Officiële EastEnders site van de Beeb:
EastEnders

EastEnders nieuwtjes, fora en andere weetjes:
Digital Spy
EastEnders Wiki
Walford Web

Engelse tabloids voor het laatste nieuws rondom de soap en de sterren ervan:
mirror.co.uk
newsoftheworld.co.uk
people.co.uk
thesun.co.uk

EastEnders nieuwsgroepen:
rec.arts.tv.uk.eastenders
smartgroups.com/groups/eastendersfans

[ Bericht 7% gewijzigd door Mylene op 18-07-2005 19:32:52 ]
pi_28917834

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 18 juli 2005 @ 19:07:46 #3
521 ruby
Hell yeah!
pi_28917981
Wow, een heel plattegrond. Altijd handig om te weten.

Goeie openingspost Schatje. Lekker uitgebreid.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_28918720
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:02 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]

Blijft leuk om te zien .

Afgelopen middag ook nog met Google Earth gekeken of ik de studio's van Elstree kon vinden. Dat lukte, alleen helaas niet scherp. London Eye wel .
pi_28918940

pi_28919158
Ja, zo scherp krijg ik het inderdaad niet.
pi_28919233
Johnny Allen woont in een half huis
pi_28920065
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef milagro het volgende:
Johnny Allen woont in een half huis
komt omdat het huis half afgefikt is
pi_28920169
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:10 schreef Reticulin het volgende:

[..]

komt omdat het huis half afgefikt is
nee, kijk maar op de foto, dat was vóór de brand, hij woont nu in een kwart huis
  maandag 18 juli 2005 @ 22:04:22 #11
16715 Mylene
*schatje*
pi_28924417
Kan er gewoon geen einde komen aan het verhaallijn van Kat, Alfie en Little Mo? Laat die laatste maar lekker haar ding doen met Billy. Hij is inmiddels ook wel lang genoeg zielig geweest .

Verder niet echt een bijzondere aflvering. Sharon en Dennis blijven leuk om naar te kijken. Ze heeft de zonnebril ook weer tevoorschijn getoverd en draagt 'm als vanouds in d'r haren, ook indoors. Lekker fout .

Nog wat plaatjes van Nigel Harman:

[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 27-07-2005 13:18:05 ]
pi_28924977
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:13 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, kijk maar op de foto, dat was vóór de brand, hij woont nu in een kwart huis
nou zie ik t pas

wel leuk die wiki-site, probeer een beetje te reconstrueren hoe lang ik EE al volg...Van 1991 heb ik gedeeltes gezien, van 1992 kan ik me niks herinneren, van 1993 een beetje , van '94 al wat meer en vanaf '95 heb ik alles gezien.

Kijk 't dus al vanaf m'n 12e fulltime
pi_28925058
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:04 schreef schatje het volgende:
Kan er gewoon geen einde komen aan het verhaallijn van Kat, Alfie en Little Mo? Laat die laatste maar lekker haar ding doen met Billy. Hij is inmiddels ook wel lang genoeg zielig geweest .

Verder niet echt een bijzondere aflvering. Sharon en Dennis blijven leuk om naar te kijken. Ze heeft de zonnebril ook weer tevoorschijn getoverd en draagt 'm als vanouds in d'r haren, ook indoors. Lekker fout .

Nog wat plaatjes van Nigel Harman:

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

pi_28925493
Nigel in cricket-outfit. Zeker geen bijzondere aflevering, maar het kan natuurlijk niet altijd 'bal' zijn. Ook ik ben die verhaallijn met Alfie, Mo en Kat heel erg beu. Met name Alfie reageert een beetje debiel op Kat < en zij is ontzettend irritant, heeft niks door, ziet ook niks (Alfie en Mo klitten toch vaak bij elkaar) terwijl iedereen zowat de hele dag elkaar tegenkomt, wat dat betreft is het een klein acteergedeelte. Leuk begin van dit volgende deeltje (nummertje 10 alweer!) trouwens.
  maandag 18 juli 2005 @ 23:01:18 #15
16715 Mylene
*schatje*
pi_28926699
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:20 schreef Reticulin het volgende:

[..]

Kijk 't dus al vanaf m'n 12e fulltime
Ik weet niet meer precies, maar het werd toen ook nog uitgezonden bij de Vara. Ik keek altijd samen met m'n moeder. Eerst Howard's Way en daarna EastEnders. Toen ze daarmee niet verder gingen ben ik het gaan volgen op de Beeb. Ik heb wel periodes gemist. Maar de laatste jaren heb ik het zo goed als helemaal gevolgd .
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:22 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee, geen fotootje van een scène uit EastEnders, maar uit 'Redcap' .

Tamzin Outhwaite aka Melanie speelde daar ook in mee. Zij zou Nigel ook aan een baan hebben geholpen bij de soap. Verder schijnen ze een relatie te hebben gehad .

Er circuleert trouwens ook een foto rond waar ie met z'n blote piemel op staat.

pi_28926933
En? en? en? en?
  maandag 18 juli 2005 @ 23:13:06 #17
16715 Mylene
*schatje*
pi_28927177
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:06 schreef milagro het volgende:
En? en? en? en?
anticlimax alert

Ik heb 'm helaas niet.
pi_28927219
quote:
Er circuleert trouwens ook een foto rond waar ie met z'n blote piemel op staat.
Like father like son, ook in het eggie! Ik ben halverwege de jaren '90 of zoiets EE gaan volgen, meegesleept door een (nu ex) vriendje. (en Howard's Way heb ik ook helemaal gezien)
  maandag 18 juli 2005 @ 23:37:17 #19
16715 Mylene
*schatje*
pi_28928200
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef Suko het volgende:

[..]

Like father like son, ook in het eggie! Ik ben halverwege de jaren '90 of zoiets EE gaan volgen, meegesleept door een (nu ex) vriendje. (en Howard's Way heb ik ook helemaal gezien)
En Sons and Daughters? Vond ik ook helemaal geweldig. Ik heb de laatste aflevering ook nog ergens op tape staan.

Ontopic: Het is ook wel duidelijk wie de nieuwe eigenaren van de Queen Vic worden. Dat kan haast niemand anders zijn dan Sharon en Dennis .
  maandag 18 juli 2005 @ 23:52:50 #20
521 ruby
Hell yeah!
pi_28928872
Weet je wat me nou zo irriteert? Zucht....dat als Alfie iets wil zeggen tegen Kat, dat ze 'm nooit laat uitpraten. Dat schiet gewoon niet op zo. Inderdaad, kappen met die ongein. Get on with it, verdomme.

En ja, het zal haast wel dat Sharon en Dennis de nieuwe eigenaren worden. Zal Chrissy wel heel blij mee zijn.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:55:48 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_28931249
Alfie, Kat, Sharon, Dennis...

Ik kan dus gewoon na een maand of negen weer de draad oppakken?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_28935448
@ Schatje, heb ook álles gezien van Sons & Daughters, veel mensen daaruit zag je later terug in andere saops zoals Neighbours, die ik dus volg via de BBC.

@ Ruby, ja die irritatie heb ik ook, Alfie die zich aldoor omver laat l*llen door Kat.

@ APK, ik denk het ook, we gaan mogelijk zelfs weer terug naar de Den & Angie-tijd, toen volgde ik EE nog niet trouwens. Zullen de kijkers van het 1e uur dat wel leuk vinden?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 10:57:19 #23
16715 Mylene
*schatje*
pi_28937188
Het zat er al aan te komen, maar nu heeft Jessie Wallace kennelijk toch echt de knoop doorgehakt, en zal EastEnders aan het einde van het jaar verlaten. Dit meldt o.a. de Sun. De Daily Mirror meldt tevens dat Charlotte Avery aka Tina de soap in herfst gaat verlaten.

Wel zonde van Jessie, want ik vind haar echt een top actrice. Maar ik heb begrepen dat ze andere dingentjes voor de Beeb gaat doen .

Tina mens vind ik irritant. Dat kan mij dus bar weinig schelen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:01:42 #24
16715 Mylene
*schatje*
pi_28937276
BBC News Entertainment meldt het ook.
quote:
EastEnders' Wallace to leave soap

Actress Jessie Wallace, who plays Kat Moon in EastEnders, is to leave to series at the end of the year, the BBC has confirmed.

The 33-year-old will exit the soap in an undisclosed storyline, said a spokesman for the programme, adding the decision was "mutual".

Wallace has been in EastEnders for almost five years

Wallace is in talks with the BBC to work on other projects after her departure from the show, he continued.

The actress has played the role in the BBC soap since 2000.

Wallace joined the soap along with the rest of the Slater family almost five years ago, and was at the centre of a series of hard-hitting storylines.

Rescued

Her character admitted to sister Zoe Slater that she was actually her mother, and that her Uncle Harry was her father.

Kat Slater was poised to marry gangster Andy Hunter, but was rescued at the last minute by Alfie Moon, played by Shane Richie.

The pair married and took charge of the soap's infamous Queen Victoria pub, but their happiness was soon destroyed as Hunter wreaked his revenge.

In 2004 Wallace took maternity leave from the series, during which time EastEnders was criticised in the press for having declining viewing figures and weaker storylines.

Her character returned to the soap earlier this year to witness the departure of screen daughter Zoe, played by Michelle Ryan, and the further decline of her romance with Alfie.

EastEnders is hoping to rejuvenate its fortunes with the return of Peggy Mitchell and her sons Grant and Phil.
bron
pi_28938021
Jammer dat ze weggaat maar ze hadden haar (na haar kraamverlof) een betere verhaallijn moeten geven ipv een irritante zeer dominante tante die dacht Alfie met wat trucjes terug te kunnen krijgen. Een gemiste kans om nog iets van haar karakter te maken. Ze had bv best iets met die marktkraam kunnen doen en, ik zeg maar wat, de concurrentie met Alfie (en anderen) aan gaan, of ook proberen het wedkantoorje van Dennis te kopen. Een vrouw met pit, want dat is ze, moet je niet zo doelloos laten dobberen als een kakelende kip zonder kop zodat kijkers zich aan haar gaan irriteren. De mensen achter EE mogen zich best een beetje schamen! (en Tina, het kindvrouwtje vond ik al een tijdje helemaal niks)
pi_28939677
Johnny: "Ruby is de reden dat ik niet bij jou kan zijn"
Tina: "Of het excuus"

Johnny (tegen Tina die op de versiertoer gaat): "This isn't gonna work, je bent veertig en geen veertien".

Johnny: "Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik niet wil dat je met Stacey omgaat ?"
Ruby: "Niet schreeuwen pap"
Johnny: "En waarom niet ?"
Ruby: "Omdat ik moet overgeven"
pi_28943454
En digitalspy meldt nog: "The actress, who plays Kat Moon in the BBC soap, will leave EastEnders over Christmas - at the same time as on-screen husband Alfie Moon (Shane Richie)."

En: "Soap bosses have declined to give any clues on her exit storyline but revealed that she will not be killed off, leaving the door open for her return. Chrissie Watts (Tracy-Ann Oberman) and Sam Mitchell (Kim Medcalf) are both set to leave at around the same time - two characters which Kat has grudges against..."
pi_28951495
Jammer dat Kat er uit gaat zeg. Hoewel ik haar nu ook irritant vind, maar dat komt door de belabberde rol, is het zo'n vertrouwd Eastenders gezicht.
Er zou toch een nieuwe familie in de Square komen trouwens? Wanneer kunnen we die verwachten?
Mind the gap
pi_28951867
Chrissie en Sam moeten er wel uit, als eenmaal Dooie Den ontdekt wordt, kan niet anders.
Ik vind het wel jammer dat Alfie en Kat eruit gaan
  woensdag 20 juli 2005 @ 19:07:28 #30
521 ruby
Hell yeah!
pi_28984051
Het is inderdaad jammer dat er een aantal figuren weggaan maar ja, ook dat went wel weer.

Kat haar verhaallijn zit 'r niet echt mee de laatste tijd, dus dat gaat irriteren. Kan ze ook niets aan doen maar je denkt toch zo af en toe van: Kat houd je kop eens met je vervelende gezeik.
pi_29013356
ik vind dat ze Billy er ook maar eens uit moeten laten gaan want ie begint me echt te irriteren. of gaat ie er al uit????
pi_29023058
EE-schrijvers hebben zeker naar "Het theater van de Lach" van John Lanting gekeken, wat betreft Alfie, Mo en Kat, boring. En ik was ook niet gecharmeerd van Pet's verjaardag, heb de voorbereiding daarvan niet meegekregen, of lag ik net te dutten? Maar het ligt wel aan mij hoor, echt waar!
pi_29049328
Volgens mij hebben ze idd niks aan de voorbereidingen van Pat's verjaardag gedaan. Of het moet het gedeelte zijn geweest waarin ze de ballonnen aan het opblazen waren of ik moet ook geslapen hebben, want de aflevering was idd erg saai. Laten we hopen dat de aflevering van vandaag stukken leuker is, want meer Alfie, Kat en Mo kan ik echt niet verdragen.( spreken we nu eigenlijk niet van een driehoeksverhouding???). Viel gisteren nogal vaak in slaap, want ik vond de aflevering van gisteren echt heel slaapverwekken, of vergis ik me nu grondig en heb ik gisteren stukken gemist??? Naja we zien vandaag wel weer verder.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:36:49 #34
521 ruby
Hell yeah!
pi_29049495
Nee, je het geen stukken gemist. Het was gewoon slaapverwekkend. Maar ik verwacht binnenkort vuurwerk want het wordt tijd dat Alfie en Mo betrapt worden door Kat.

Verder kan ik er weinig over zeggen eigenlijk...

Eeh, wil Johnny stiekem Pat in bed hebben?
pi_29051365
hahaha fijn dat je er ook het zeflde over denkt Ruby! Ik snap eigenlijk niet wat Pat en Johnny met elkaar hebben?? hebben ze vroeger een relatie met elkaar gehad of zo?? Ik ben benieuwd of het ontdekt word dat Chrissie de handtekening van Den vervalst heeft. En het word inderdaad tijd dat Mo en Alfie betrapt worden door Kat, want dit is echt slaapverwekkend en ergelijk aan het worden. ( ik was al blij dat we van Danny afwaren, maar het zal wel in de familie zitten denk ik zo)
Ach ja maandag weer een dag. Maar ik denk dat ik Zondag maar eens naar de omnibus ga kijken, want ik heb namelijk de aflevering van dinsdag gemist.
pi_29062413
Onderstaande is niet echt een verlies dacht ik zo. Toch maar in een spoilertje gezet voor wie het niet weten wil.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron. Alfie is een slijmjurk. Pat en Johnny? Kan ik me niet voorstellen dat dat gaat gebeuren!
pi_29070007
Idd Suko, dat onderstaande is echt geen verlies hoor! Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat Billy en Little Mo weer gewoon met elkaar kunnen omgaan. Eigenlijk is dat neit echt boeiend, omdat beide personages me al beginnen te irriteren. Maar dat is al zo sinds dat ik naar EE kijk. Oh ja interessante spoiler trouwens
pi_29120456
Trouwens in de Daily Star stond een interessant artikel wat betreft Alfie, Kat en Little Mo
  dinsdag 26 juli 2005 @ 00:30:36 #39
521 ruby
Hell yeah!
pi_29129708
Nou, het kan niet lang meer duren voor dat Kat er achter komt dat Alfie en Little Mo wat met elkaar hebben aangezien Ian het weet. *wishfull thinking*

Wat is er trouwens met Jane's haar gebeurt? Ze lijkt wel op Sidonia met die spoiler achterop.
pi_29134508
Alfie had het tegenover Ian over een sparkle tussen hem en Kat, dat was echt niet zo toen Kat terug kwam, daar heeft ze tijden aangewerkt, kulverhaal dus. Ja dat haar van Jane, die kapsels (en variaties daarop) zie je wel meer, ook in een andere soap Neighbours. Ik vind het afschuwelijk, alsof je met je kop in het stopcontact hebt gezeten of de ratten hebben hapjes genomen, wie dat heeft verzonnen heeft een hekel aan haar én vrouwen! Anywees, gedoe met Demi en d'r vriendje kan ik niet meer behappen, kinderachtig en boring.
pi_29137190
Dat gedoe tussen Leo en Demi is óók kinderachtig, en moet idd snel ophouden. Ik verheug me er nu al op dat de familie van Leo weggaat. Kon dat niet wat eerder??
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:51:02 #42
521 ruby
Hell yeah!
pi_29156712
[zeur mode aan]Wat een nietszeggende aflevering zeg. [/zeur mode uit]
pi_29167963
Idd Ruby, deze aflevering is verkozen tot een van de saaiste afleveringen die ik ooit heb gezien
pi_29178389
Er doen al enige tijd de geruchten de ronde dat Danniella Westbrook opnieuw de rol van Sam zou oppikken. In OK magazine staat een interview met haar, en op de vraag of dat waar is, antwoordde ze met geen commentaar. Verder zei ze dat EastEnders haar tweede huis is. Vreemd, want nadat ze eruit was geschreven heeft ze enkel alleen maar negatief commentaar gehad over de soap . Dat ze liever naar Corrie kijkt dan naar EastEnders. Dus er zal wel iets van waar zijn. Misschien dat ze momenteel in onderhandeling is met de makers.
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:56:52 #45
521 ruby
Hell yeah!
pi_29181871
Danniella haar geheugen is zeker een beetje aangetast na al dat cokegebruik van 'r.
Ze was pas ook te zien in The Weakest Link volgens m'n vriend.

Ik vind de huidige Sam leuker eerlijk gezegd.
pi_29183577
Huh. Danniella Westbrook < Die?
pi_29183795
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:52 schreef Suko het volgende:
Huh. Danniella Westbrook < Die?
.

Inmiddels is haar neus ook weer hersteld .
pi_29185068
OMG! Aan de andere kant kan het ook wel weer iets hebben, roddel+achterklap, herrie op het Walfordpleintje, gelazer in de kroeg, ongetwijfeld bedscènes met what ever wie! We wachten het af.
pi_29193414
Ooooh dat blijf ik zo'n afschuwelijk enge foto vinden van haar....zonder neusschotje....brrrr....
Voor mij hoeft ze niet terug te komen al was ze, eerlijk is eerlijk, wel "meer Mitchell" dan de huidige Sam.
Mind the gap
pi_29210594
Voor mij hoeft ze ook niet terug te komen hoor.
pi_29230775
Kat: "Hee Stace, wil je twintig piek verdienen ?"
Nana tegen haar in moeilijheden zittende kleinzoon: "Ik ben met Tracey op stap geweest"
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:38:22 #52
521 ruby
Hell yeah!
pi_29230893
Ik heb een beetje half zitten kijken gisteren aangezien ik met andere dingen bezig was. Maar volgens mij komt het moment dat het nu bekend gaat worden dat Alfie zowel met Kat als met Mo aan het rommelen is.

De rest weet ik niet meer zo eigenlijk.
pi_29231977
quote:
De rest weet ik niet meer zo eigenlijk.
Ik ook niet, weings schokkends dus. Alleen dat "do you know'' van Oma Moon spookt aldoor mijn hoofd, afijn dat duurt niet lang meer, gelukkig!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:15:20 #54
521 ruby
Hell yeah!
pi_29232386
Wat is dat met "do you know" dan?
pi_29233552
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:15 schreef ruby het volgende:
Wat is dat met "do you know" dan?
Daarmee begint besje Moon zowat elke zin mee! Nog eventjes over Little Mo en Kat Slater, zal spoedig wel uitkomen, maar hun opdringerig gedrag tov Alfie is volstrekt ongeloofwaardig hoor, ik kan mij daar tenminste totaal niet in herkennen! (scéne is vast geschreven door een man )
pi_29248052
Idd Suko, ik heb vandaag maar eens met ondertiteling gekeken, en je hebt gelijk. Nana Moon begint echt bijna ieder zinnetje met You know en Do you know. Ik vind dat Sharon maar eens duidelijk moet maken wat ze nu wil. Wel of geen Dirty Den op de bruiloft.
pi_29390978
Ik had vrijdag en maandag geen tijd voor de Square en heb dus opgepikt vanaf de zoektocht naar Demi en Leo. Het is niet uitgesloten dat ze nu heroine zijn gaan gebruiken.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:45:56 #58
521 ruby
Hell yeah!
pi_29394271
Ow gosh, nog meer drama's.
Nah, ik geloof het niet dat Demi en Leo heroïne gaan gebruiken. Maar deze storyline zal wel een tijdje doorsukkelen ben ik bang.

En ja, Den uitnodigen voor de bruiloft gaat een beetje moeilijk he.. Wanneer zal het hoogtepunt zijn? Vrijdag?
pi_29400794
Idd Ruby, Den uitnodigen voor de bruiloft gaat idd wel erg moeilijk. Of ze moeten wel erg veel fantasie hebben daar.
pi_29403304
Ik vond het ietwat onsmakelijk, die Minty zoenend met ...uh, hoe heet ze toch al weer? Maar best wel een leuk tiepje, scène in restaurant was wel komisch. Gezemel van Sharon over paps ben ik een beetje beu, maar ja, dat moet wel vanwege de verhaallijn om Den boven water cq beton te krijgen, ha ha! Demi en Leo aan de heroine, neuh denk 't wel niet hoor, dat zal helemaal niet in eerdere scènes, ik hoop het ook niet eigenlijk. Kunnen ellenlange verhaalijnen opleveren, gadsie.
pi_29450278
De Millers kregen een journalist op bezoek maar Keith zag dat staaltje publiciteit niet zitten en beschuldigde de beste man zelfs van parasietengedrag; wordt vervolgd.
pi_29451779
ik ben benieuwd wat Sharon zal zeggen als ze zonder Den terugkomt en hoe Chrissie zich eruit praat
pi_29490710
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit .
pi_29491139
Kijk, dat zijn nog eens spoilers! Gelukkig was het deze week effies Alfie+Little Mo+Kat-loos. Ten huize van de Millers vind ik Rosie echt goed acteren, zoveel emotie spelen lijkt mij moeilijk en uitputtend, wat ik van Keith vind is nou wel bekend, dat blijft hetzelfde. Wel een beetje rare reactie van Demi toen ze haar moeder opbelde, denkt nu dat ze haar haat, alsof ze niet weet hóe mams reageert als ze angstig en bezorgd is. Ook vreemd is Ian, wel gevoeilig naar Rosie, keihard naar Jane als zij het over een eventueel kind heeft. Soms kloppen de karakters niet. Zou het wat (kunnen) worden tussen Minty en Emma? Kan best een aardige verhaallijn worden, kan Gerry moven, die is qua rol nou wel opgedroogd.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:09:55 #65
521 ruby
Hell yeah!
pi_29518503
Ik vroeg me af waarom ze het sms-je dat Emma kreeg van haar vriendin, zo van dichtbij lieten zien? Was er iets mysterieus aan de hand ofzo?

Overigens vrees ik dat dit de hele week de Leo & Demi show wordt.
pi_29518859
Ik vrees ook dat dit een hele week Leo & Demi wordt. Kunnen ze niet gewoon terug naar huis gaan, ze zullen toch wel in gaan zien dat dit echt niet kan zo. Trouwens was Chrissie nou van plan om de Vic te verkopen??
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:20:11 #67
521 ruby
Hell yeah!
pi_29519237
Volgens mij wel. En natuurlijk wel achter Sharon en Dennis hun rug om. Maar iets zegt mij dat dat niet helemaal gaat lukken.
pi_29523926
Tuurlijk zal het niet helemaal gaan lukken, want ik heb zo'n vermoeden dat Sharon en Dennis erachter zullen komen dat ze de Vic wil verkopen, dat kan namelijk niet uitblijven. Maar ik kan het ook mis hebben
pi_29537900
Ik heb de aflevering van gisteren gmist. Heb ik veel gemist of was het weer de Leo & Demi Show?
SPOILER
pi_29538236
Het was inderdaad weer veel van de Leo & Demi show...waar ik al bang voor was.

Plus een beetje Dennis & Christy, Dennis & Sam en Minty & (ex)lover, Ian & Aikido, enz enz.
pi_29538729
Leo speelt helemaal niet goed vind ik, geen acteer-genen. Hopelijk gaat Demi gewoon, met kiddie, naar huis! Ongeloofwaardig hoe uitgebreid Gerry en Minty (wat heb Emma te verzwijgen, zo maar uitmaken, ja ja) aan Dennis vertelden wat betreft het vertrek van Dan, dat doen ouwe roddel-gebakkies onder de thee, geen volwassen kerels. En Keith dan, doen ze dat expres of zo, niet alleen ziet hij er niet uit maar ook rols-gewijs is het niks. Hij had iets in mijn waardering kúnnen stijgen als hij heel Londen had afgezocht naar Demi! Gelukkig ontstijgt Pauline haar gezeur, dat is dan wel weer positief.
pi_29542751
Ik vind dat die hele Leo & Demi verhaallijn eens moet ophouden, een dag of 3 oké, maar een paar weken, dat is me echt teveel.keith is inderdaad ook helemaal niks qua uiterlijk en qua rol ( ik heb hem eigenlijk sinds dat hij in EE zat al niet gemogen ) Ja dat Pauline haar gezeur een beeje ontstijgt is wel goed, maar soms kan het wel eens goed van pas komen. Maar wat moet Ian nou bij Aikido les? Ik heb namelijk niet alles gevolgd daarvan, wegens studie enzo.
pi_29544353
Ik denk dat dat Aikido verhaal gewoon tijdopvulling is.
pi_29558745
Nieuws, nou ja nieuws, over ex-bewoners van de Square; Mona Hammond speelt in de serie 'Babyfathers' (elke donderdagavond rond elf uur) en Oscar James verkoopt aan Sjakie van de Chocoladefabriek de reep met de laatste gouden wikkel.
pi_29562902
Ow ja. Idd Ruby, Aikido kan idd wel tijdopvulling zijn omdat ze zeker niks beters kunnen bedenken
pi_29579522
De Millers schakelden de hulp in van de ouders van Leo maar eerst maakten de mannen weer flink ruzie.
Demi werd aangerand en probeerde heroine. Toen een beroofde Leo terugkwam trof hij haar bewusteloos aan.

Keith: "Mag er alsjeblieft een andere plaat op ?"
Ray: "Nee, want ik leef hem elke dag"
pi_29588626
Zo zo, leek wel een Romeo en Julia-variant! Letterlijk is Leo killed off. Op de een of andere manier speelt die Demi een beetje vreemd maar wél goed. Kids van Ian, zittend voor de tv met een spelletje, benamen mij even ook de adem, hoe ze spraken over hun vader en zijn relaties. En wat ik eerder postte over Pauline neem ik weer snel terug, blijft een ouwerwetse zeurkouserige tuttebol.
pi_29589395
Net wat je zegt Suko, het meisje dat Demi speelt, acteert goed. Behalve zij en de moeder van Leo, vond ik het verder niet echt overtuigend allemaal. Vooral die dokter vond ik uitermate belabberd spelen. Die dromerige scène had van mij ook niet zo gehoeven. Ik hou daar niet zo van.

Jane en Ian zijn inderdaad echt slaapverwekkend. Ik heb vooral een hekel aan Jane gekregen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 12-08-2005 22:13:41 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:11:43 #79
521 ruby
Hell yeah!
pi_29591025
Goh, ik had niet verwacht dat Leo dood zou gaan eigenlijk. Maar blijkbaar moesten ze van 'm af.

En die dokter speelde idd nogal belabberd. 't Klonk nergens naar. Valt me wel vaker op dat ze van die amateurs in huis halen voor die kleine rolletjes.
pi_29598740
EastEnders Exclusive: We Quit

Echter nog niet bevestigd door de Beeb. Ik hoop dat het niet waar is. Ik dacht dat ze beide hadden bijgetekend tot het einde van 2006.
pi_29598918
Mijn god, ik dacht even dat Eastenders er helemaal mee zou stoppen. Gelukkig dat het niet zo is (ondanks de crap wat er zo nu en dan uitgezonden wordt).

Naja, jammer van Sharon en Dennis, maar goed daar wennen we ook wel weer aan.
pi_29600628
Op andere fora draaien ze door het nieuws een beetje door, wat voorbeelden:
quote:
This is not an urgent enquiry and the phone number has been removed. We discourage anyone from contacting the BBC. Please read the post in Announcements.

The best we can do is wait until the BBC either confirm or deny this and when that happens to support Nigel and Letitia
quote:
Phone Number Removed - We discourage anyone from contacting the BBC. Please can't we just wait patiently for confirmation on the website.
quote:
This number has been removed and this topic will be closed if the number continues to be posted.

PLEASE WAIT PATIENTLY FOR CONFIRMATION - WE DISCOURAGE ANYONE FROM CONTACTING THE BBC DIRECTLY. THIS IS NOT AN URGENT ENQUIRY.
De lijnen liggen natuurliijk helemaal plat bij de Beeb .

-edit: een woordvoerder van de omroep heeft het inmiddels bevestigd, aldus Digital Spy .

[ Bericht 5% gewijzigd door Mylene op 13-08-2005 12:46:09 ]
pi_29601008
Tuurlijk is dit geen leuk nieuws, aan de andere kant vond ik de rol van Dennis een beetje 'hangen.' Naast het almaar knuffelen met Sharon (ruzietje en dan weer goedmaken) had hij toch meer te doen moeten krijgen. Ik dacht dat hij een big shot had moeten/kunnen worden, met of zonder Sharon als zakenpartner. Jammer dat de schrijvers niet creatiever zijn geweest. EE/BBC mag wel oppassen, verloren kijkers haal je niet zomaar weer terug.
pi_29603245
Misschien stond de beslissing van Nigel al vast om de soap te verlaten, maar dat ze hem hebben overgehaald om een paar maandjes terug te komen. Net zoals met Jessie Wallace. Het lijkt erop dat de makers veel leunen op de karakters en in minder mate op de verhaallijnen, terwijl imo die vooral het uitgangspunt moeten hebben. Dat is ook de kracht van soaps als Emmerdale en Corrie. Vandaar dat die soaps ook beter scoren momenteel.

Letitia Dean keert naar alle waarschijnlijkheid wel terug.
quote:
Dennis and Sharon quit EastEnders

EastEnders actors Nigel Harman and Letitia Dean, who play Dennis Rickman and Sharon Watts, are leaving the soap.

Letitia Dean and Nigel Harman will concentrate on other roles

Harman, 32, is quitting by "mutal, amicable decision" with producers, an EastEnders spokesman said.

He will make his final appearance on the BBC soap at the end of the year, when Dean - a founding cast member - will take an extended break.

"We do not know when she will come back, but she will return," the spokesman said.
SPOILER
The EastEnders spokesman would not reveal the pair's closing storyline, as the two actors leave to concentrate on other roles.

Dean, 37, was in EastEnders for a decade from 1985 and has already taken a number of breaks from the show.

EastEnders regularly attracted up to 14 million viewers until 2004 but it has recently struggled to match the ratings of its ITV1 rival Coronation Street.

Harman and Dean's departure at the end of the year will coincide with that of Jessie Wallace, who plays Kat Moon.

It comes as previous EastEnders cast members Mike Reid, Barbara Windsor and Ross Kemp are due to return to the soap.
bron
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:27:53 #86
521 ruby
Hell yeah!
pi_29623481
Als dit allemaal waar is...apart mannetje dan die Steve.
pi_29628846
Sorry maar kan iemand me eventjes vertellen waarom Nigel en Letitia eigenlijk willen vertrekken ( als het waar is). Want ik word er niet echt wijzer van.
pi_29633991
Beetje ongeloofwaardig dat gedoe met Demi, nooit wat gebruikt en dan in 1 keer hoppa all the way en helemaal zonder enige hulp hoe of wat

Maar gelukkig die storyline ten einde
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:21:29 #89
521 ruby
Hell yeah!
pi_29634732
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:53 schreef milagro het volgende:
Beetje ongeloofwaardig dat gedoe met Demi, nooit wat gebruikt en dan in 1 keer hoppa all the way en helemaal zonder enige hulp hoe of wat

Maar gelukkig die storyline ten einde
Viel mij ook al op, maar toen ik deze opmerking tegen m'n vriend maakte zei ie: dat weet iedereen toch?
pi_29641524
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:21 schreef ruby het volgende:

[..]

Viel mij ook al op, maar toen ik deze opmerking tegen m'n vriend maakte zei ie: dat weet iedereen toch?
wel ja, ik ram ook zo een injectienaald in mijn aderen, hoor, al heb ik het nog nooit gedaan, geen probleem, kwestie van goed opletten hoe ze het in de films doen en goed mikken
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:54:41 #91
521 ruby
Hell yeah!
pi_29645910
Globaal weet je het wel, maar gedetaileerd niet echt nee. Dus dat Demi verhaal was inderdaad niet echt geloofwaardig nee.
pi_29649936
Maar uit het feit dat ze out ging, kun je toch opmaken dat ze geen geweldig shot heeft gezet (ik heb r alleen zien liggen by the way, vrijdag (en zondag) heb ik gemist)
pi_29650049
Ik zal me even voorstellen
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:26:52 #94
521 ruby
Hell yeah!
pi_29653044
Welkom!

Blijkbaar heeft ze wel goed gespoten en is ze daarom flink out gegaan.
pi_29653393
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:24 schreef Chinaski70 het volgende:
Maar uit het feit dat ze out ging, kun je toch opmaken dat ze geen geweldig shot heeft gezet (ik heb r alleen zien liggen by the way, vrijdag (en zondag) heb ik gemist)
het gaat erom dat een meisje van 14 die niet rookt of drinkt, nog nooit drugs gebruikt heeft, nooit omgegaan is met hen die dat wel doen, opeens besluit een shot te zetten, 'want het ligt daar toch en ik voel me zo rot' , weet hoe ze heroine moet 'aanmaken' en weet hoe ze moet injecteren in een ader, en dat ook durft ( lijkt mij best eng om jezelf een injectie te geven, in de ader nog wel, als je dat nog nooit gedaan hebt)
pi_29653969
precies ! ongeloofwaardig is het op zn minst. Een lepel, citroensap etc....toch een ingewikkeld klusje lijkt me zo.........

Maar wat is de svz nu : Demi is thuis en Leo is dood(!?!?) Begreep ik dat goed ? Heeft ie daarna ook een shotje genomen, of werd ie niet goed van die chips uit de vuilnisbak ?? Ook zwaar overtrokken die scene : overigens.....
pi_29654187
Demi nam een shot, terwijl Leo weg was, Leo komt terug en vindt Demi knock out, denkt dat ze dood is, en neemt dan zelf ook een overdosis, op het moment dat hij bijna out gaat, komt Demi weer bij haar positieven
pi_29654272
bedorven f&c als doodsoorzaak was geloofwaardiger geweest, toch
pi_29669673
Waren die F&C dan bedorven, of heb ik Vrijdag even niet goed opgelet. Welkom Chinaski70
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:10:10 #100
521 ruby
Hell yeah!
pi_29681614
Hij had de F & C uit een prullenbak op straat gehaald en toen vond ie dus dat affiche waarop vermeld staat dat Demi en Leo vermist worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')