Ze kunnen Osama al niet vinden, laat staan z'n moederquote:Op maandag 18 juli 2005 19:07 schreef Ludwig het volgende:
Wat een onzin voorstel zeg. De complete familie van de dader afslachten is wellicht een betere optie... Wreed maar effectief.
En als je dan wilt dat alle moslims zo gaan denken, moet je vooral dreigen het heiligste op aarde te vernietigen, alleen maar omdat je een klein probleempje hebt met wat radicale moslims die zich verstoppen in Pakistan.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aan de andere kant...,
Ze moeten niet zeiken, ze verhullen zelf niet dat ze het christendom, de joden en de ongelovigen willen vernietigen.
disclaimer, 'ze' zijn natuurlijk alleen radicale moslims
Omdat MAD een term is die specifiek betrekking heeft op een andere situatie. Weliswaar was een van de beide partijen destijds een dictatuur (en wat voor een) en waren beide grootmachten geheime diensten rijk die zich weinig gelegen lieten liggen aan spelregels, maar feit bleef dat bijv. Crutchev en Kennedy elkaar in Berlijn konden ontmoeten als er een dispuut was ontstaan. Als Amerika Rusland aanvalt, schiet Rusland terug. Dat was, met alle complicaties, nog overzichtelijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:02 schreef Napalm het volgende:
[..]
Waarom? Als de dreiging van een VS bom @ Mekka reeel is dan kan het de moslimterroristen toch afschrikken?
Soms worden ze president en dan kramen ze nog grotere onzin uit.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:07 schreef popolon het volgende:
Jammer dat je sommige van die rare republikeinse congresleden nog serieus moet nemen ook
Er zijn wel gevallen bekend van terroristen die op het laatste moment besloten het toch maar niet te doen, oa omdat het huis van de familie tegen de grond zou gaanquote:Op maandag 18 juli 2005 19:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is een makkelijke uitdrukking.
Niemand die het kan controleren.
Ik geloof dat z'n moeder gewoon in Beiroet woont.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze kunnen Osama al niet vinden, laat staan z'n moeder
http://www.smh.com.au/art(...)9.html?oneclick=truequote:"I am concerned about my son and his news," said the mother, who was not named in keeping with Saudi tradition but is now married to a second husband, Mohammad bin Omar al-Attas, and leading a normal life in the Red Sea city of Jeddah.
Over onzinnige voorstellen gesproken. Net alsof die hele familie per defenitie radicaal is, als een malloot uit de familie het ook is.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:07 schreef Ludwig het volgende:
Wat een onzin voorstel zeg. De complete familie van de dader afslachten is wellicht een betere optie... Wreed maar effectief.
Tell me about it.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Soms worden ze president en dan kramen ze nog grotere onzin uit.
Ok, dan alleen pakistan tot een glimmende glasbak nuken.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
En als je dan wilt dat alle moslims zo gaan denken, moet je vooral dreigen het heiligste op aarde te vernietigen, alleen maar omdat je een klein probleempje hebt met wat radicale moslims die zich verstoppen in Pakistan.
Betwijfel of iemand als Osama erg onder de indruk zou zijn van zo'n actie, hij zal zijn familie dan vermoedelijk tot martelaren in dienst van Allah uitroepen.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze kunnen Osama al niet vinden, laat staan z'n moeder
Nee, India helpt niet mee. Maar dat moet je inderdaad vooral doen als je nog tweehonderd jaar honderd keer ergere problemen dan nu met islamieten, hier en Daar, wilt hebben...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ok, dan alleen pakistan tot een glimmende glasbak nuken.
India helpt wel mee
Heb je het topic wel gelezen?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, India helpt niet mee. Maar dat moet je inderdaad vooral doen als je nog tweehonderd jaar honderd keer ergere problemen dan nu met islamieten, hier en Daar, wilt hebben...
Jij meent het vast niet, hoewel je het voor de zoveelste keer oppert, maar anderen zullen ongetwijfeld zo denken, zoals een lid van de Amerikaanse overheid, en anderen die wel zo denken, mogen wel weten dat het een absurd idee is.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je het topic wel gelezen?
Ik geloof dat iedereen het hier gewoon over eens is, en alleen even absurde mogelijkheden oppert gelijk het congreslid.
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij meent het vast niet, hoewel je het voor de zoveelste keer oppert, maar anderen zullen ongetwijfeld zo denken, zoals een lid van de Amerikaanse overheid, en anderen die wel zo denken, mogen wel weten dat het een absurd idee is.
weet je toevallig wat de reputatie van die site is? (ik niet, daarom vraag ik het)quote:Op maandag 18 juli 2005 19:06 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Boem![]()
http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=42272
'Has US threatened to vaporize Mecca'quote:Op maandag 18 juli 2005 19:19 schreef MouseOver het volgende:
[..]
weet je toevallig wat de reputatie van die site is? (ik niet, daarom vraag ik het)
WorldNetDaily... Oordeel zelf.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:19 schreef MouseOver het volgende:
[..]
weet je toevallig wat de reputatie van die site is? (ik niet, daarom vraag ik het)
M., figuren als CMT ga je echt niet met argumenten overtuigen al heb je 1000x gelijk, die zitten net zo vast in hun denken als de Osama aanhangers.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:19 schreef Monidique het volgende:
Jij meent het vast niet, hoewel je het voor de zoveelste keer oppert, maar anderen zullen ongetwijfeld zo denken, zoals een lid van de Amerikaanse overheid, en anderen die wel zo denken, mogen wel weten dat het een absurd idee is.
Nee, geen idee.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:19 schreef MouseOver het volgende:
Alaska = VS, zou ik niet aanraden buiten dat het serieus koud is daar, major shrinkagequote:Op maandag 18 juli 2005 19:23 schreef popolon het volgende:
Ik regel alvast een ticket Alaska, dat zullen ze toch wel met rust laten?
Dat 't VS is weet ik, misschien moet ik jouw optie ook maar eens overwegen.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alaska = VS, zou ik niet aanraden buiten dat het serieus koud is daar, major shrinkage![]()
Zonnecelletjes, semi-naakte inlandse dames, satelliet schoteltje. Moet vol te houden zijn op die manierquote:Op maandag 18 juli 2005 19:25 schreef popolon het volgende:
Dat 't VS is weet ik, misschien moet ik jouw optie ook maar eens overwegen.
En het nut daarvan zou zijn...?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:42 schreef MrX1982 het volgende:
Het zou niet verstandig zijn om te doen maar indien islamitische terroristen blijven dreigen om het Westen te vernietigen en aanslagen plegen is het wat mij betreft gerechtvaardigd om eens echt hard terug te slaan.
Het is een krachtig signaal richting al die kamelenstrijders die denken de VS onderuit te kunnen halen.
Dat hij zich kan aftrekken boven de beelden van dode Moslimsquote:
Als die terroristen met nucleaire wapens een aanslag zouden plegen is het geen kwestie meer van nut maar moet je een heel krachtig signaal afgeven en dat soort mensen raken op de enige plek waar je ze kunt raken.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef Monidique het volgende:
En het nut daarvan zou zijn...?
Ach, ik weet het niet. Atta c.s. gedroegen zich toch ook bepaald liberaal voorafgaand aan de aanslagen. Ze dachten blijkbaar dat ze het zich konden veroorloven, want ze streden immers voor de ''goede zaak.'' Zo is het ook volstrekt verboden om zomaar burgers te vermoorden, maar daar vegen ze ook hun schoenen mee af. Alleen door ze direct uit te schakelen, raak je ze denk ik echt.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als die terroristen met nucleaire wapens een aanslag zouden plegen is het geen kwestie meer van nut maar moet je een heel krachtig signaal afgeven en dat soort mensen raken op de enige plek waar je ze kunt raken.
O, het hoeft al geen nut meer te hebben. We dreigen atoombommen te gooien, massamoorden te plegen, wereldoorlogen te ontketenen, maar na zestig jaar zijn we kennelijk al zo ver ontwikkeld dat dat al geen nut meer hoeft te hebben.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als die terroristen met nucleaire wapens een aanslag zouden plegen is het geen kwestie meer van nut
Ik denk dat het inderdaad een krachtig signaal zal afgeven.quote:maar moet je een heel krachtig signaal afgeven
Correct, en die enige plek is geloof ik niet de achtertuin van een onschuldige Arabier.quote:en dat soort mensen raken op de enige plek waar je ze kunt raken.
Dan krijgt de USA het ook nog eens 3x zo hard terug hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 18:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan zullen ze zich wel twee keer bedenken voor dat ze weer ergens een aanslag gaan plegen. Ze weten immers dat ze het driedubbel zo hard terug zullen krijgen.
Wat is het verschil tussen jou en een terroristische groep als je de onvermijdelijke burgerslachtoffers goedkeurt/voor lief neemt ?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als die terroristen met nucleaire wapens een aanslag zouden plegen is het geen kwestie meer van nut maar moet je een heel krachtig signaal afgeven en dat soort mensen raken op de enige plek waar je ze kunt raken.
Idd.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan krijgt de USA het ook nog eens 3x zo hard terug hoor
Ze stoppen dan echt niet (logisch)
Er zijn dik een miljard islamieten, en nog geen 300 miljoen amerikanen als ik het zo dacht.
Terrorisme wordt gevoed, als je dat nog niet begrepen had, door geweld en verkeerd toegepast beleid.
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand. Dan is het zo afgelopen.
Er mogen misschien wel minder Amerikanen zijn, maar ze zijn zoveel sterker/machtiger/technologisch gezien vergevorderder dan de Moslims, dat die weinig teweeg zullen kunnen brengen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan krijgt de USA het ook nog eens 3x zo hard terug hoor
Ze stoppen dan echt niet (logisch)
Er zijn dik een miljard islamieten, en nog geen 300 miljoen amerikanen als ik het zo dacht.
Terrorisme wordt gevoed, als je dat nog niet begrepen had, door geweld en verkeerd toegepast beleid.
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Islamitische terroristen vallen ook maar zomaar wat willekeurige doelen aan. Oog om oog, tand om tand. Dan is het zo afgelopen.
Dude, meen je nu echt dat het een optie is om het hele MO plat te gooien? En wat wilde je met de moslims in europa doen aangezien die dat terecht niet zullen pikken?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:04 schreef druide het volgende:
[..]
Er mogen misschien wel minder Amerikanen zijn, maar ze zijn zoveel sterker/machtiger/technologisch gezien vergevorderder dan de Moslims, dat die weinig teweeg zullen kunnen brengen.
Oorlogvoering is niet meer zoals vroeger op een paard, met een zwaard in je hand, aanvallen. Het is gewoon een kwestie van op een knopje drukken, en een hele wijk ligt plat.
De reactie van dit congreslid is een hypothese en nergens wordt gezegd dat hij liever vandaag dan morgen Mekka wil bombarderen. Als de wereld zo diep gezonken zou zijn dan hebben we weinig geleerd van WOII.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef Monidique het volgende:
O, het hoeft al geen nut meer te hebben. We dreigen atoombommen te gooien, massamoorden te plegen, wereldoorlogen te ontketenen, maar na zestig jaar zijn we kennelijk al zo ver ontwikkeld dat dat al geen nut meer hoeft te hebben.
Je geeft een krachtige signaal af maar je lost er waarschijnlijk niets mee op alleen een wapenwedloop en de ondergang van de wereld.quote:Ik denk dat het inderdaad een krachtig signaal zal afgeven.
Terroristen doen niets anders dan onschuldige mensen ombrengen. Stel dat terroristen een aanval plegen met nucleaire wapens waarom zou je dan nog humaan reageren? Wat is het nut daar dan van.quote:Correct, en die enige plek is geloof ik niet de achtertuin van een onschuldige Arabier.
Maar ik heb het al begrepen, het doel van het gooien van een atoombom op Mekka is dat we dan nutteloos een signaal afgeven door onschuldigen om te brengen in een massamoord, opdat de kans op aanslagen alleen maar toeneemt. Nee, dat is me nu wel duidelijk.
Ik denk dat de killratio per Amerikaan veel hoger kan liggen dan per Moslimquote:Op maandag 18 juli 2005 20:00 schreef Yildiz het volgende:
Vrij weinig maar dit verhaal is uit zijn verband gerukt en is een vergelding op een eventuele aanslag van terroristen met nucleaire wapens. Een What-if scenario.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:01 schreef druide het volgende:
Wat is het verschil tussen jou en een terroristische groep als je de onvermijdelijke burgerslachtoffers goedkeurt/voor lief neemt ?
bron: Foxnewsquote:Tancredo: If They Nuke Us, Bomb Mecca
Monday, July 18, 2005
DENVER — A Colorado congressman told a radio show host that the U.S. could "take out" Islamic holy sites if Muslim fundamentalist terrorists attacked the country with nuclear weapons.
Rep. Tom Tancredo (search) made his remarks Friday on WFLA-AM in Orlando, Fla. His spokesman stressed he was only speaking hypothetically.
Talk show host Pat Campbell (search) asked the Littleton Republican how the country should respond if terrorists struck several U.S. cities with nuclear weapons.
"Well, what if you said something like — if this happens in the United States, and we determine that it is the result of extremist, fundamentalist Muslims, you know, you could take out their holy sites," Tancredo answered.
"You're talking about bombing Mecca," Campbell said.
"Yeah," Tancredo responded.
The congressman later said he was "just throwing out some ideas" and that an "ultimate threat" might have to be met with an "ultimate response."
Spokesman Will Adams said Sunday the four-term congressman doesn't support threatening holy Islamic sites but that Tancredo was grappling with the hypothetical situation of a terrorist strike deadlier than the Sept. 11, 2001, attacks.
"We have an enemy with no uniform, no state, who looks like you and me and only emerges right before an attack. How do we go after someone like that?" Adams said.
"What is near and dear to them? They're willing to sacrifice everything in this world for the next one. What is the pressure point that would deter them from their murderous impulses?" he said.
Tancredo is known in the House for his tough stand on immigration and had a 100 percent rating last year from the American Conservative Union (search) his votes and positions on issues.
Mohammad Noorzai, coordinator of the Colorado Muslim Council (search) and a native of Afghanistan, said Tancredo's remarks were radical and unrepresentative but that people in Tancredo's position need to watch their words when it comes to sacred religious sites and texts.
Onder welke steen heb jij gelegen!?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:04 schreef druide het volgende:
[..]
Er mogen misschien wel minder Amerikanen zijn, maar ze zijn zoveel sterker/machtiger/technologisch gezien vergevorderder dan de Moslims, dat die weinig teweeg zullen kunnen brengen.
Oorlogvoering is niet meer zoals vroeger op een paard, met een zwaard in je hand, aanvallen. Het is gewoon een kwestie van op een knopje drukken, en een hele wijk ligt plat.
Je zou een goed congreslid maken.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:12 schreef kLowJow het volgende:
wanneer GB het vaticaan zou bombarderen na een flinke aanslag door de IRA.
Eindelijk weer een nuchtere en relativerende post in dit topicquote:Op maandag 18 juli 2005 20:12 schreef kLowJow het volgende:
Voor sommige mensen blijkt het toch moeilijk te zijn onderscheid tussen terroristen en moslims te maken, nietwaar? Waarom zou een terrorist er wakker van liggen als een willekeurige moslim (die in zijn ogen waarschijnlijk net zo zondig is als de gemiddelde Amerikaan) wordt omgebracht? Hoe kom je überhaupt op de gedachte dat je op een dergelijke manier 'terugslaat'.
Dat is net zo idioot als wanneer GB het vaticaan zou bombarderen na een flinke aanslag door de IRA.
Als ik weer eens in de VS ben, zal ik eens naar de mogelijkheden kijken.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je zou een goed congreslid maken.
Het is geen unreal tournament met je frag-rate enzoquote:Op maandag 18 juli 2005 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat de killratio per Amerikaan veel hoger kan liggen dan per Moslim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |