abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 juli 2005 @ 19:08:01 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28917987
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:07 schreef Ludwig het volgende:
Wat een onzin voorstel zeg. De complete familie van de dader afslachten is wellicht een betere optie... Wreed maar effectief.
Ze kunnen Osama al niet vinden, laat staan z'n moeder
pi_28917997
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Aan de andere kant...,

Ze moeten niet zeiken, ze verhullen zelf niet dat ze het christendom, de joden en de ongelovigen willen vernietigen.

disclaimer, 'ze' zijn natuurlijk alleen radicale moslims
En als je dan wilt dat alle moslims zo gaan denken, moet je vooral dreigen het heiligste op aarde te vernietigen, alleen maar omdat je een klein probleempje hebt met wat radicale moslims die zich verstoppen in Pakistan.
pi_28918004
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:02 schreef Napalm het volgende:

[..]

Waarom? Als de dreiging van een VS bom @ Mekka reeel is dan kan het de moslimterroristen toch afschrikken?
Omdat MAD een term is die specifiek betrekking heeft op een andere situatie. Weliswaar was een van de beide partijen destijds een dictatuur (en wat voor een) en waren beide grootmachten geheime diensten rijk die zich weinig gelegen lieten liggen aan spelregels, maar feit bleef dat bijv. Crutchev en Kennedy elkaar in Berlijn konden ontmoeten als er een dispuut was ontstaan. Als Amerika Rusland aanvalt, schiet Rusland terug. Dat was, met alle complicaties, nog overzichtelijk.
In dit geval echter tref je de terroristen niet wanneer je Mekka vernietigt. Je bespoedigt alleen de recrutering voor de Jihad. Dat doe je al wanneer de Ka'aba met een gewone bom treft, laat staan een atoombom.
pi_28918007
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:07 schreef popolon het volgende:
Jammer dat je sommige van die rare republikeinse congresleden nog serieus moet nemen ook
Soms worden ze president en dan kramen ze nog grotere onzin uit.
  maandag 18 juli 2005 @ 19:09:14 #55
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28918018
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:04 schreef Swetsenegger het volgende:

Dat is een makkelijke uitdrukking.
Niemand die het kan controleren.
Er zijn wel gevallen bekend van terroristen die op het laatste moment besloten het toch maar niet te doen, oa omdat het huis van de familie tegen de grond zou gaan
Ome Saddam lapt niet meer voor een nieuwe hut namelijk
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28918022
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik geloof dat z'n moeder gewoon in Beiroet woont.
quote:
"I am concerned about my son and his news," said the mother, who was not named in keeping with Saudi tradition but is now married to a second husband, Mohammad bin Omar al-Attas, and leading a normal life in the Red Sea city of Jeddah.
http://www.smh.com.au/art(...)9.html?oneclick=true
pi_28918080
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:07 schreef Ludwig het volgende:
Wat een onzin voorstel zeg. De complete familie van de dader afslachten is wellicht een betere optie... Wreed maar effectief.
Over onzinnige voorstellen gesproken. Net alsof die hele familie per defenitie radicaal is, als een malloot uit de familie het ook is.
  maandag 18 juli 2005 @ 19:11:30 #58
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28918084
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Soms worden ze president en dan kramen ze nog grotere onzin uit.
Tell me about it.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 juli 2005 @ 19:11:50 #59
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28918098
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

En als je dan wilt dat alle moslims zo gaan denken, moet je vooral dreigen het heiligste op aarde te vernietigen, alleen maar omdat je een klein probleempje hebt met wat radicale moslims die zich verstoppen in Pakistan.
Ok, dan alleen pakistan tot een glimmende glasbak nuken.
India helpt wel mee
pi_28918099
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:

Betwijfel of iemand als Osama erg onder de indruk zou zijn van zo'n actie, hij zal zijn familie dan vermoedelijk tot martelaren in dienst van Allah uitroepen.

Sommige mensen moeten wat minder Tom Clancy lezen, denk ik
pi_28918147
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ok, dan alleen pakistan tot een glimmende glasbak nuken.
India helpt wel mee
Nee, India helpt niet mee. Maar dat moet je inderdaad vooral doen als je nog tweehonderd jaar honderd keer ergere problemen dan nu met islamieten, hier en Daar, wilt hebben...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 juli 2005 @ 19:16:10 #62
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28918214
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, India helpt niet mee. Maar dat moet je inderdaad vooral doen als je nog tweehonderd jaar honderd keer ergere problemen dan nu met islamieten, hier en Daar, wilt hebben...
Heb je het topic wel gelezen?
Ik geloof dat iedereen het hier gewoon over eens is, en alleen even absurde mogelijkheden oppert gelijk het congreslid.

Die linkse humorloze zakken ook
  maandag 18 juli 2005 @ 19:18:06 #63
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28918268
Het lijkt mij het beste voor de islam als er gewoon een buiten aardse schotel op Mecca een crash maakt, kunnen ze mooi al hun sexuele fustraties en woede op de Mars kerels kwijt
pi_28918303
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Heb je het topic wel gelezen?
Ik geloof dat iedereen het hier gewoon over eens is, en alleen even absurde mogelijkheden oppert gelijk het congreslid.
Jij meent het vast niet, hoewel je het voor de zoveelste keer oppert, maar anderen zullen ongetwijfeld zo denken, zoals een lid van de Amerikaanse overheid, en anderen die wel zo denken, mogen wel weten dat het een absurd idee is.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 juli 2005 @ 19:19:55 #65
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28918327
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

Jij meent het vast niet, hoewel je het voor de zoveelste keer oppert, maar anderen zullen ongetwijfeld zo denken, zoals een lid van de Amerikaanse overheid, en anderen die wel zo denken, mogen wel weten dat het een absurd idee is.

Humorloze zak. Je neemt alles zoooo serieus... je lijkt wel een moslim
  maandag 18 juli 2005 @ 19:19:55 #66
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28918328
quote:
weet je toevallig wat de reputatie van die site is? (ik niet, daarom vraag ik het)
Vampire Romance O+
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 juli 2005 @ 19:21:07 #67
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28918361
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:19 schreef MouseOver het volgende:

[..]

weet je toevallig wat de reputatie van die site is? (ik niet, daarom vraag ik het)
'Has US threatened to vaporize Mecca'

De tendens lijkt me wel duidelijk
pi_28918377
quote:

[..]

WorldNetDaily... Oordeel zelf.
pi_28918389
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:19 schreef Monidique het volgende:

M., figuren als CMT ga je echt niet met argumenten overtuigen al heb je 1000x gelijk, die zitten net zo vast in hun denken als de Osama aanhangers.

Ik ga mij alvast verdiepen in de mogelijkheden om een Pacifisch eilandje te kopen, god weet of deze malloot ooit nog eens gekozen zal worden tot President en dan wil ik er klaar voor zijn
  maandag 18 juli 2005 @ 19:23:24 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28918443
Ik regel alvast een ticket Alaska, dat zullen ze toch wel met rust laten?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 18 juli 2005 @ 19:23:33 #71
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28918446
quote:

Nee, geen idee.
Ik speelde ff met de Google
pi_28918478
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:23 schreef popolon het volgende:
Ik regel alvast een ticket Alaska, dat zullen ze toch wel met rust laten?
Alaska = VS, zou ik niet aanraden buiten dat het serieus koud is daar, major shrinkage
  maandag 18 juli 2005 @ 19:25:32 #73
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28918503
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Alaska = VS, zou ik niet aanraden buiten dat het serieus koud is daar, major shrinkage
Dat 't VS is weet ik, misschien moet ik jouw optie ook maar eens overwegen.
  maandag 18 juli 2005 @ 19:26:12 #74
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28918520
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

WorldNetDaily... Oordeel zelf.
Nja.
quote:
Special offer: Billy Graham's 'Peace With God' FREE!
Vampire Romance O+
pi_28918572
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:25 schreef popolon het volgende:

Dat 't VS is weet ik, misschien moet ik jouw optie ook maar eens overwegen.
Zonnecelletjes, semi-naakte inlandse dames, satelliet schoteltje. Moet vol te houden zijn op die manier
pi_28918596
Christen-extremisten
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_28919094
Suggestieve TT

Het zou niet verstandig zijn om te doen maar indien islamitische terroristen blijven dreigen om het Westen te vernietigen en aanslagen gaan plegen met nucleaire wapens is het wat mij betreft gerechtvaardigd om eens echt hard terug te slaan.

Het is een krachtig signaal richting al die kamelenstrijders die denken de VS onderuit te kunnen halen.

Het is niet zo dat dit congreslid morgen Mekka wil bombarderen het is alleen een mogelijkheid indien de terroristen door blijven gaan met hun kansloze strijd en nog meer dood en verderf zaaien dan ze nu al doen en hebben gedaan in het verleden.

[ Bericht 1% gewijzigd door MrX1982 op 18-07-2005 19:47:43 ]
pi_28919270
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:42 schreef MrX1982 het volgende:
Het zou niet verstandig zijn om te doen maar indien islamitische terroristen blijven dreigen om het Westen te vernietigen en aanslagen plegen is het wat mij betreft gerechtvaardigd om eens echt hard terug te slaan.

Het is een krachtig signaal richting al die kamelenstrijders die denken de VS onderuit te kunnen halen.
En het nut daarvan zou zijn...?
pi_28919353
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat hij zich kan aftrekken boven de beelden van dode Moslims
pi_28919482
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef Monidique het volgende:
Als die terroristen met nucleaire wapens een aanslag zouden plegen is het geen kwestie meer van nut maar moet je een heel krachtig signaal afgeven en dat soort mensen raken op de enige plek waar je ze kunt raken.

Ik zie er persoonlijk het nut niet van in maar dat zie ik ook niet in een eventuele aanslag van terroristen met nucleaire wapens. Het blijft een hypothetische uitspraak van dit congreslid en ik mag hopen dat het nooit werkelijkheid wordt. Want dan is de wereld echt diep gezonken.
pi_28919606
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als die terroristen met nucleaire wapens een aanslag zouden plegen is het geen kwestie meer van nut maar moet je een heel krachtig signaal afgeven en dat soort mensen raken op de enige plek waar je ze kunt raken.
Ach, ik weet het niet. Atta c.s. gedroegen zich toch ook bepaald liberaal voorafgaand aan de aanslagen. Ze dachten blijkbaar dat ze het zich konden veroorloven, want ze streden immers voor de ''goede zaak.'' Zo is het ook volstrekt verboden om zomaar burgers te vermoorden, maar daar vegen ze ook hun schoenen mee af. Alleen door ze direct uit te schakelen, raak je ze denk ik echt.
pi_28919691
quote:

[..]

Als die terroristen met nucleaire wapens een aanslag zouden plegen is het geen kwestie meer van nut
O, het hoeft al geen nut meer te hebben. We dreigen atoombommen te gooien, massamoorden te plegen, wereldoorlogen te ontketenen, maar na zestig jaar zijn we kennelijk al zo ver ontwikkeld dat dat al geen nut meer hoeft te hebben.
quote:
maar moet je een heel krachtig signaal afgeven
Ik denk dat het inderdaad een krachtig signaal zal afgeven.
quote:
en dat soort mensen raken op de enige plek waar je ze kunt raken.
Correct, en die enige plek is geloof ik niet de achtertuin van een onschuldige Arabier.

Maar ik heb het al begrepen, het doel van het gooien van een atoombom op Mekka is dat we dan nutteloos een signaal afgeven door onschuldigen om te brengen in een massamoord, opdat de kans op aanslagen alleen maar toeneemt. Nee, dat is me nu wel duidelijk.
  maandag 18 juli 2005 @ 20:00:05 #83
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28919711
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan zullen ze zich wel twee keer bedenken voor dat ze weer ergens een aanslag gaan plegen. Ze weten immers dat ze het driedubbel zo hard terug zullen krijgen.
Dan krijgt de USA het ook nog eens 3x zo hard terug hoor
Ze stoppen dan echt niet (logisch)
Er zijn dik een miljard islamieten, en nog geen 300 miljoen amerikanen als ik het zo dacht.

Terrorisme wordt gevoed, als je dat nog niet begrepen had, door geweld en verkeerd toegepast beleid.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_28919743
quote:

[..]

Wat is het verschil tussen jou en een terroristische groep als je de onvermijdelijke burgerslachtoffers goedkeurt/voor lief neemt ?
  maandag 18 juli 2005 @ 20:01:35 #85
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28919753
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:00 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Er zijn dik een miljard islamieten, en nog geen 300 miljoen amerikanen als ik het zo dacht.

Terrorisme wordt gevoed, als je dat nog niet begrepen had, door geweld en verkeerd toegepast beleid.
Idd.

Als ze nu een duidelijk doel hadden om em op te gooien hadden ze m'n zegen (als de usa zelf aangevallen is tenminste). Maar Mekka is dat dus gewoon niet.
Vampire Romance O+
  maandag 18 juli 2005 @ 20:03:28 #86
80382 manny
30 is best veel
pi_28919815
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Oog om oog, tand om tand. Dan is het zo afgelopen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_28919838
quote:

[..]

Er mogen misschien wel minder Amerikanen zijn, maar ze zijn zoveel sterker/machtiger/technologisch gezien vergevorderder dan de Moslims, dat die weinig teweeg zullen kunnen brengen.

Oorlogvoering is niet meer zoals vroeger op een paard, met een zwaard in je hand, aanvallen. Het is gewoon een kwestie van op een knopje drukken, en een hele wijk ligt plat.
pi_28919915
Bovendien is ''afschrikken'' een enigzins achterhaald begrip als je van doen hebt met een vijand die een vliegtuig in jouw hoofdkwartier heeft geboord.
  maandag 18 juli 2005 @ 20:06:59 #89
102466 cappp
Ondertitel
pi_28919934
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Islamitische terroristen vallen ook maar zomaar wat willekeurige doelen aan. Oog om oog, tand om tand. Dan is het zo afgelopen.

Okay en nu denken voordat je wat post wil je?
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  maandag 18 juli 2005 @ 20:08:00 #90
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28919965
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:04 schreef druide het volgende:

[..]

Er mogen misschien wel minder Amerikanen zijn, maar ze zijn zoveel sterker/machtiger/technologisch gezien vergevorderder dan de Moslims, dat die weinig teweeg zullen kunnen brengen.

Oorlogvoering is niet meer zoals vroeger op een paard, met een zwaard in je hand, aanvallen. Het is gewoon een kwestie van op een knopje drukken, en een hele wijk ligt plat.
Dude, meen je nu echt dat het een optie is om het hele MO plat te gooien? En wat wilde je met de moslims in europa doen aangezien die dat terecht niet zullen pikken?

edit: trouwens, volgens je theorie zouden de amerikanen het in vietnam ook gewonnen moeten hebben
Vampire Romance O+
pi_28919990
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef Monidique het volgende:
O, het hoeft al geen nut meer te hebben. We dreigen atoombommen te gooien, massamoorden te plegen, wereldoorlogen te ontketenen, maar na zestig jaar zijn we kennelijk al zo ver ontwikkeld dat dat al geen nut meer hoeft te hebben.
De reactie van dit congreslid is een hypothese en nergens wordt gezegd dat hij liever vandaag dan morgen Mekka wil bombarderen. Als de wereld zo diep gezonken zou zijn dan hebben we weinig geleerd van WOII.
quote:
Ik denk dat het inderdaad een krachtig signaal zal afgeven.
Je geeft een krachtige signaal af maar je lost er waarschijnlijk niets mee op alleen een wapenwedloop en de ondergang van de wereld.
quote:
Correct, en die enige plek is geloof ik niet de achtertuin van een onschuldige Arabier.

Maar ik heb het al begrepen, het doel van het gooien van een atoombom op Mekka is dat we dan nutteloos een signaal afgeven door onschuldigen om te brengen in een massamoord, opdat de kans op aanslagen alleen maar toeneemt. Nee, dat is me nu wel duidelijk.
Terroristen doen niets anders dan onschuldige mensen ombrengen. Stel dat terroristen een aanval plegen met nucleaire wapens waarom zou je dan nog humaan reageren? Wat is het nut daar dan van.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 juli 2005 @ 20:12:03 #92
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28920121
quote:

Ik denk dat de killratio per Amerikaan veel hoger kan liggen dan per Moslim
  maandag 18 juli 2005 @ 20:12:12 #93
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28920129
Voor sommige mensen blijkt het toch moeilijk te zijn onderscheid tussen terroristen en moslims te maken, nietwaar? Waarom zou een terrorist er wakker van liggen als een willekeurige moslim (die in zijn ogen waarschijnlijk net zo zondig is als de gemiddelde Amerikaan) wordt omgebracht? Hoe kom je überhaupt op de gedachte dat je op een dergelijke manier 'terugslaat'.

Dat is net zo idioot als wanneer GB het vaticaan zou bombarderen na een flinke aanslag door de IRA.
  maandag 18 juli 2005 @ 20:13:11 #94
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_28920152
Ik denk dat ie er gewoon zeker van wil zijn dat elke Moslim tegen 'ons' is, zodat je niet were dat gezeur hebt met "er zijn ook goede".

Amerikanen willen graag een zwart-wit stelling.
[KNE]-Mod
pi_28920153
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:01 schreef druide het volgende:
Wat is het verschil tussen jou en een terroristische groep als je de onvermijdelijke burgerslachtoffers goedkeurt/voor lief neemt ?
Vrij weinig maar dit verhaal is uit zijn verband gerukt en is een vergelding op een eventuele aanslag van terroristen met nucleaire wapens. Een What-if scenario.

Daarop reageert dit congreslid en nergens anders op.
quote:
Tancredo: If They Nuke Us, Bomb Mecca
Monday, July 18, 2005

DENVER — A Colorado congressman told a radio show host that the U.S. could "take out" Islamic holy sites if Muslim fundamentalist terrorists attacked the country with nuclear weapons.

Rep. Tom Tancredo (search) made his remarks Friday on WFLA-AM in Orlando, Fla. His spokesman stressed he was only speaking hypothetically.

Talk show host Pat Campbell (search) asked the Littleton Republican how the country should respond if terrorists struck several U.S. cities with nuclear weapons.

"Well, what if you said something like — if this happens in the United States, and we determine that it is the result of extremist, fundamentalist Muslims, you know, you could take out their holy sites," Tancredo answered.

"You're talking about bombing Mecca," Campbell said.

"Yeah," Tancredo responded.

The congressman later said he was "just throwing out some ideas" and that an "ultimate threat" might have to be met with an "ultimate response."

Spokesman Will Adams said Sunday the four-term congressman doesn't support threatening holy Islamic sites but that Tancredo was grappling with the hypothetical situation of a terrorist strike deadlier than the Sept. 11, 2001, attacks.

"We have an enemy with no uniform, no state, who looks like you and me and only emerges right before an attack. How do we go after someone like that?" Adams said.

"What is near and dear to them? They're willing to sacrifice everything in this world for the next one. What is the pressure point that would deter them from their murderous impulses?" he said.

Tancredo is known in the House for his tough stand on immigration and had a 100 percent rating last year from the American Conservative Union (search) his votes and positions on issues.

Mohammad Noorzai, coordinator of the Colorado Muslim Council (search) and a native of Afghanistan, said Tancredo's remarks were radical and unrepresentative but that people in Tancredo's position need to watch their words when it comes to sacred religious sites and texts.
bron: Foxnews
  maandag 18 juli 2005 @ 20:13:48 #96
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28920171
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:04 schreef druide het volgende:

[..]

Onder welke steen heb jij gelegen!?
Soldaten die oh zo high tech zijn, gaan dagelijks dood door provesorisch gemaakte mijnen onder een stoeptegel. Worden dezer tijden weer onthoofd. Amerikanen doen er tegenwoordig 2 tot 4 dagen over om arabische berichten te ontcijferen, terwijl de meeste terroristen als 2e taal engels hebben. Een AK-47 is even dodelijk als een megadure M4. Ja een sluipschuttersgeweer is mooi, maar je ziet op 1000 meter geen rood driehoekje boven een persoon zweven met de tekst"de onderstaande persoon is een terrorist".

Techniek was leuk in de 2e wereldoorlog, en misschien nog in de koude oorlog. Maar in de guerilla-oorlog van Vietnam bijvoorbeeld was het al een stuk minder.

En nu heb je er geen flikker meer aan, tegen terrorisme. Nogmaals, terrorisme heeft geen land, en het heef al zeker geen leider, al wil Al-Quaida graag dat label dragen. Niemand heeft dat label. Maar mensen plaatsen dingen graag in hokjes, zodat je er niet moeilijk over hoeft te doen.

En dat is nu precies níet wat terrorisme is.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 juli 2005 @ 20:13:56 #97
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28920178
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:12 schreef kLowJow het volgende:
wanneer GB het vaticaan zou bombarderen na een flinke aanslag door de IRA.
Je zou een goed congreslid maken.
  maandag 18 juli 2005 @ 20:15:08 #98
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28920227
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:12 schreef kLowJow het volgende:
Voor sommige mensen blijkt het toch moeilijk te zijn onderscheid tussen terroristen en moslims te maken, nietwaar? Waarom zou een terrorist er wakker van liggen als een willekeurige moslim (die in zijn ogen waarschijnlijk net zo zondig is als de gemiddelde Amerikaan) wordt omgebracht? Hoe kom je überhaupt op de gedachte dat je op een dergelijke manier 'terugslaat'.

Dat is net zo idioot als wanneer GB het vaticaan zou bombarderen na een flinke aanslag door de IRA.
Eindelijk weer een nuchtere en relativerende post in dit topic .
  maandag 18 juli 2005 @ 20:15:28 #99
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28920239
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je zou een goed congreslid maken.
Als ik weer eens in de VS ben, zal ik eens naar de mogelijkheden kijken. .
  maandag 18 juli 2005 @ 20:16:36 #100
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28920273
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik denk dat de killratio per Amerikaan veel hoger kan liggen dan per Moslim
Het is geen unreal tournament met je frag-rate enzo
Anders, waar zijn die koffertjes uit die russische basis met die nucleaire bommetjes?
Ik maak me er verder niet druk om, dood ga je toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')