al meer dan 5 jaar uitquote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoezo![]()
ex en sex zijn toch echt wel goed te 'rijmen', nee ?![]()
Jee, dat omzichtige gedoe! Ik gooi het er altijd onmiddelijk uit vooral als ik dronken benquote:Op maandag 18 juli 2005 20:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het moment om er open over te zijn bedoel ik.
Perenijsquote:Op maandag 18 juli 2005 20:08 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ga ik buiten zitten, gaat het regenen
Zit ik, dacht ik, lekkere ijs te eten. Is het vieze eigen-merk-ijs
als je verliefd bent, wil je nogal vaak acties van anderen misinterpreteren ...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat is een voorgevoel hè, dat voel je of dat voel je niet. En ik kan dat soort dingen aardig inschatten.
Nou ik heb niet eeuwig de tijdquote:Op maandag 18 juli 2005 20:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jee, dat omzichtige gedoe! Ik gooi het er altijd onmiddelijk uit vooral als ik dronken ben![]()
Gelukkig is het nog nooit verkeerd uitgepakt
Welke dat dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:03 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee hoor, de schat leest geboeid verder in zijn boek![]()
Ik ben nog maar net begonnen trouwens... mijn lieve peettante heeft haar leven gewaagd bij het Kruidvat om dit boek voor mij te bemachtigen![]()
okay, als ze een relatie heeft uiteraard niet ... wel cool dat je nog vrienden met haar kan zijn na een relatie, kan ik nog van lerenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:07 schreef Godlike02 het volgende:
al meer dan 5 jaar uit
ze woont samen
en is mn beste vriendin![]()
Nee dus, vriendschap boven sex
weer dat denkenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee.
[..]
n.v.t.
Hoe ik het zeker weer?
Ik ben er dus niet zeker van maar toen we vorige week spraken zei ze het woord "vriend" op een dusdanige manier dat ze er iets anders mee bedoelde denk ik.
[..]
Dat is een voorgevoel hè, dat voel je of dat voel je niet. En ik kan dat soort dingen aardig inschatten.
Ze wil ook graag bij me op schoot zitten. Ze kijkt net zo als ik uit naar de volgende keer dat we elkaar zien, denk ik dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je verliefd bent, wil je nogal vaak acties van anderen misinterpreteren .... Ik begrijp niet dat je niet inziet dat als ze je wou en verliefd was, ze al heel lang op je schoot zat
![]()
Nee dus. Ze ligt nu in de haven te wachten op mij.quote:nu schippert ze lekker tussen de twee, en heeft ze het goed naar haar zin, ik denk dat ze zich wel wat tijd zal nemen om te beslissen... tja, je moet het maar willen![]()
De laatste natuurlijk, bij het Kruidvat zijn ze altijd lekker goedkoop. En tante staat wat steviger in haar schoenen (lees: kung fu) dan ik!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Welke dat dan?
Die allerlaatste?
ik bestel die altijd op voorhand
Kost ook wel moeitequote:Op maandag 18 juli 2005 20:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
okay, als ze een relatie heeft uiteraard niet ... wel cool dat je nog vrienden met haar kan zijn na een relatie, kan ik nog van leren![]()
Dude, geat real ofzoquote:Op maandag 18 juli 2005 20:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze wil ook graag bij me op schoot zitten. Ze kijkt net zo als ik uit naar de volgende keer dat we elkaar zien, denk ik dus.
Shit, je hebt het enige zwakke punt in m'n betoog ontdekt.quote:
Jij wilde cocktails, mn oor en nootjesquote:Op maandag 18 juli 2005 20:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
De laatste natuurlijk, bij het Kruidvat zijn ze altijd lekker goedkoop. En tante staat wat steviger in haar schoenen (lees: kung fu) dan ik!![]()
@God: wat wil je schatje? Je dacht dat ik je bruut wilde komen nemen?![]()
We gingen toch Harry lezen?![]()
Beetje rare vent (of eikel, zoals ik mensen wel es uitmaak) . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef petitlapin het volgende:
mijn verloofde is nogal 'streng' als het op mijn uiterlijk aankomt, hij voelt het onmiddelijk als er een vetkwab meer aan mijn heupen hangt of zo ... en hij zal daar wel ( vriendeljik en helemaal niet dwingend weliswaar) een opmerking over maken.
idd, ken je grenzen, godlike, dit gaat te ver! bewaar je enigmatische persoonlijkheid hierquote:Op maandag 18 juli 2005 20:12 schreef Godlike02 het volgende:
Kost ook wel moeite
Maar houden te veel van elkaar om dat op te geven![]()
Alleen we zijn niet gemaakt voor een relatie met elkaar
Damn wat vertel ik
Ik vind je naieviteit best wel schattigquote:Op maandag 18 juli 2005 20:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Shit, je hebt het enige zwakke punt in m'n betoog ontdekt.
Ik denk nogal wat idd, maar tot nu toe is veel uitgekomen van wat ik dacht en gaat het goed. Heel goed zelfs.![]()
Dat is waar, maar dan moet ik op een zaterdag gaanquote:Op maandag 18 juli 2005 20:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
De laatste natuurlijk, bij het Kruidvat zijn ze altijd lekker goedkoop. En tante staat wat steviger in haar schoenen (lees: kung fu) dan ik!![]()
@God: wat wil je schatje? Je dacht dat ik je bruut wilde komen nemen?![]()
We gingen toch Harry lezen?![]()
Leuk hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dude, geat real ofzo
Ik zit ook bij vrienden op schoot en zie ze graag![]()
Ik wil alleen geen relatie met ze.
Als dat nog zo is, verandert de zaak. Maar daar ga ik niet van uit.quote:En die van jou heeft dat wel
bwa ... mijn vriend is heel mager, en ik zeg dat ook wel, het is gewoon zoquote:Op maandag 18 juli 2005 20:14 schreef ThunderChild het volgende:
Beetje rare vent (of eikel, zoals ik mensen wel es uitmaak) . . .![]()
Toen m'n vrouw nog leefde heb ik nog nooit een opmerking over haar figuur en/of gewicht gemaakt die ik serieus meende, zelfs al was het niet dwingend . . .
Toch wel knap van jouw vent dat ie precies weet dat er een gram bij is gekomenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
bwa ... mijn vriend is heel mager, en ik zeg dat ook wel, het is gewoon zo, hij mag dus gerust zeggen dat er precies een gram meer aan mijn kont hangt, hij zal me er niet voor verlaten.
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik vind je naieviteit best wel schattig![]()
Je moet je niet zo op de kast laten jagen door een stel bijdehante Nederlanders.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef petitlapin het volgende:
IK moet gewoon wat zekerder over mezelf zijn, en niet over zo'n opmerking struikeleneen beetje girlpower
.
Wat verwacht je nu ervan?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Leuk hoor.
[..]
Als dat nog zo is, verandert de zaak. Maar daar ga ik niet van uit.![]()
Kate? Ga je verdomme de clou verklappen!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
Kate glimlachte en zoende Harry’s oorlel. Het duurde niet heel lang, maar dat leek
wel zo geweest te zijn. Kate en Harry lagen bekaf uit te puffen. .
Echt uit, niet echt uit. Wat maakt het allemaal uit? Het neukt niet anders.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu ervan?
Dat ze direct een relatie met je begint?
Je weet niet eens of het ECHT UIT IS.
Je denkt het, hebt een "voorgevoel" en houdt daar krampachtig aan vast.
Naiviteit is schattig, maar stom des te meer.
Haal die plank voor je kop weg en vraag dr hoe het echt zit.
Ipv als een pup te wachten tot zn baasje hem roept.
Dat zal je veel wachten, onzekerheid en jaloezie besparen.
ik vind het niet schattig meer eigenlijkquote:
oe voorleesuurtjequote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
Kate glimlachte en zoende Harry’s oorlel. Het duurde niet heel lang, maar dat leek
wel zo geweest te zijn. Kate en Harry lagen bekaf uit te puffen. .
Ik moet zeggen dat ik de ontzettende spanning hier al tot in mijn tenen voelde.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Kate? Ga je verdomme de clou verklappen!![]()
Er zit er één bij voorbaat te soppen op de stoel.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe voorleesuurtje
* Mukie zich op de stoel gemakkelijk maakt, warme choco drbij en koekjes.
Vertel meer Godt
Dat klopt, maar het zou wel fijn zijn als het echt zo was voor hemquote:Op maandag 18 juli 2005 20:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Echt uit, niet echt uit. Wat maakt het allemaal uit? Het neukt niet anders.![]()
dudequote:Op maandag 18 juli 2005 20:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zit er één bij voorbaat te soppen op de stoel.![]()
Maar toch. Ben zelf ook vrij mager (amper 65 KG) en bij m'n vrouw was het voor menig schommelingen onderhevig, maar om zover te gaan dat het gezegd wordt dat je moet afvallen gaat voor mij te ver . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef petitlapin het volgende:
bwa ... mijn vriend is heel mager, en ik zeg dat ook wel, het is gewoon zo, hij mag dus gerust zeggen dat er precies een gram meer aan mijn kont hangt, hij zal me er niet voor verlaten.
You go, girl !! Zet maar lekker de Spice Girls op . . .quote:IK moet gewoon wat zekerder over mezelf zijn, en niet over zo'n opmerking struikeleneen beetje girlpower
.
je zou er echt van versteld staan met hoe'n precisie hij voelt of ik ben afgevallen of verdikt, het is engquote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef Sabrina1981 het volgende:
Toch wel knap van jouw vent dat ie precies weet dat er een gram bij is gekomen![]()
Ja eigenlijk wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu ervan?
Dat ze direct een relatie met je begint?
Je weet niet eens of het ECHT UIT IS.
Je denkt het, hebt een "voorgevoel" en houdt daar krampachtig aan vast.
Naiviteit is schattig, maar stom des te meer.
Haal die plank voor je kop weg en vraag dr hoe het echt zit.
Ipv als een pup te wachten tot zn baasje hem roept.
Dat zal je veel wachten, onzekerheid en jaloezie besparen.
Wordt nog wat als je straks uit gaat dijen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je zou er echt van versteld staan met hoe'n precisie hij voelt of ik ben afgevallen of verdikt, het is eng. Over grammen gaat het uiteraard niet, maar verdorie, hij kent mijn buik en mijn kont beter dan mezelf
![]()
zelfs als ik eens naar de zonnebank ga, en niemand ziet een kleurverschil, ziet hij dat onmiddellijk, ook als ik nieuwe make up aanheb. Hij heeft een enorm oog voor detail![]()
dat heeft hij nog nooit gezegdquote:Op maandag 18 juli 2005 20:21 schreef ThunderChild het volgende:
Maar toch. Ben zelf ook vrij mager (amper 65 KG) en bij m'n vrouw was het voor menig schommelingen onderhevig, maar om zover te gaan dat het gezegd wordt dat je moet afvallen gaat voor mij te ver . . .
zolang ik niet wakker word met een lintmeter om me heen terwijl hij notities aan het nemen is, moet het wel lukkenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:23 schreef Sabrina1981 het volgende:
Wordt nog wat als je straks uit gaat dijen.
Ik vind het toch wat onaardig overkomen van hem. Een vent zou een ongenadige sneer van me krijgen als hij zoiets tegen me zou zeggen! Gelukkig krijg ik nooit opmerkingen over mijn lichaamquote:Op maandag 18 juli 2005 20:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat heeft hij nog nooit gezegd. Dat zou ik écht niet appreciëren, of het moest zijn dat ik op een jaar tijd 35 kilo ben bijgekomen of zo
![]()
Als ik zulke opmerkingen ga maken, vind ik mijn meisje niet aantrekkelijk (meer).quote:Op maandag 18 juli 2005 20:22 schreef petitlapin het volgende:
je zou er echt van versteld staan met hoe'n precisie hij voelt of ik ben afgevallen of verdikt, het is eng. Over grammen gaat het uiteraard niet, maar verdorie, hij kent mijn buik en mijn kont beter dan mezelf
![]()
Laat eens wat foto's zien zou ik zeggen!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef Thisbe het volgende:
Gelukkig krijg ik nooit opmerkingen over mijn lichaam
Hebben ze ook nooit zo een last van als ze 12 zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als ik zulke opmerkingen ga maken, vind ik mijn meisje niet aantrekkelijk (meer).![]()
zolang ik maatje 36/38 inkan, maak ik me geen zorgen, al zal dat na de zwangerschap moeilijk zijn om daar naar terug te gaanquote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind het toch wat onaardig overkomen van hem. Een vent zou een ongenadige sneer van me krijgen als hij zoiets tegen me zou zeggen! Gelukkig krijg ik nooit opmerkingen over mijn lichaam
Ik heb nog nooit een meisje van 12 gedate, zelfs niet toen ik 14 was en voor het eerst actief was op dat gebied.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebben ze ook nooit zo een last van als ze 12 zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |