abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30576685
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:15 schreef SvenM het volgende:
Met Skv heb ik een deal gemaakt mbt [TK]iPod Mini 4GB Zilver.
zoals je kan lezen zijn we gister tot een overeenkomst gekomen en heeft skv hem keurig verpakt verstuurd naar mij echt prima gedaan , alleen jammer dat hij moet wachten op zijn geld
Jow, veel plezier er mee, hé
Zal wel ff melden als het geld binnen is, ligt gewoon aan die kut postbank, dat gaan nooit snel.
Tnx voor de snelle afhandeling
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_30583628
Met user rew- is het prima handelen.
Tony Hawk uit topic [TK] Sennheiser HD201/Opt. Muis/iPod Afst.bedien./GC Games is in prima staat aangekomen.

Bedankt!
pi_30602666
sincerly komt zijn verplichtingen niet na , zou vorige week vrijdag 120 euro overmaken voor doos vol dvds , tot op heden 0,0 gezien en hij reageert ook niet op zijn email
pi_30606106
Ik heb ijsmeis misgelopen omdat ik de trein heb gemist (door kaartjes machine), 15 minuten te laat aanwezig, ijsmeis spoorloos (logisch).
Excuses ijsmeis !
pi_30606712
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:44 schreef perezoso het volgende:
Ik heb ijsmeis misgelopen omdat ik de trein heb gemist (door kaartjes machine), 15 minuten te laat aanwezig, ijsmeis spoorloos (logisch).
Excuses ijsmeis !
!

Ik heb er een half uur gewacht ! En toen ben ik toch maar gegaan.
Maakt niet uit verder!
Wil je het nog een keertje proberen?
pi_30607084
raar, ik heb je mail gelezen en zag dat je tot 14:30 aanwezig was, zag je niet zitten, ik van 2 kanten de bankjes bekeken, ik was in het zwart met een roze slip aan maar die slip zag je natuurlijk niet.

Ja ik wil het nog wel een keer proberen, is zo'n retourtje van de trein de hele dag geldig, kan ik daarmee 2x op en neer ?
pi_30607314
quote:
Op donderdag 15 september 2005 17:12 schreef perezoso het volgende:
raar, ik heb je mail gelezen en zag dat je tot 14:30 aanwezig was, zag je niet zitten, ik van 2 kanten de bankjes bekeken, ik was in het zwart met een roze slip aan maar die slip zag je natuurlijk niet.

Ja ik wil het nog wel een keer proberen, is zo'n retourtje van de trein de hele dag geldig, kan ik daarmee 2x op en neer ?
Als ie gestempeld is niet meer.
Dus?
pi_30607417
Zie mail of kom ff online of als je al online ben unblock me.
  donderdag 15 september 2005 @ 17:49:45 #110
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_30608370
quote:
Op donderdag 15 september 2005 17:19 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Als ie gestempeld is niet meer.
Dus?
huh, je kunt er nog de hele dag op reizen hoor
pi_30609011
quote:
Op donderdag 15 september 2005 17:49 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

huh, je kunt er nog de hele dag op reizen hoor
Ah bedankt voor de info maar 1 middag openbaar vervoer is wel weer genoeg voor een half jaar, bleh!
Pakt eigen vervoer.

Edit: De deal is rond, alles is ok.

[ Bericht 13% gewijzigd door perezoso op 15-09-2005 20:27:33 ]
pi_30632483
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:15 schreef SvenM het volgende:
Met Skv heb ik een deal gemaakt mbt [TK]iPod Mini 4GB Zilver.
zoals je kan lezen zijn we gister tot een overeenkomst gekomen en heeft skv hem keurig verpakt verstuurd naar mij echt prima gedaan , alleen jammer dat hij moet wachten op zijn geld
Geld is inmiddels binnen!
Tnx!
pi_30632773
Ik heb slechte zaken gedaan met shine87. Ik had hem aangemeld via msn, en via msn hadden we alles geregeld. Op de dag dat hij het zou verzenden kreeg ik opeens een mail met daarin dat alles doorgebrand was door kortsluiting. Nog wat mail contact gehad maar hij kwam niet meer op msn (gewoon mij geblokt dus). Hij had beter kunnen zeggen dat hij het gewoon niet meer aan mij had willen verkopen. Het was dit topic:

[TK] Upgrade set voor pc. P4 3.2 ghz

Toen kwam ik in contact met SalvatorCoenuh via dit topic: [TK] Snelle game pc incl accesoires
Alles netjes door hem afgehandeld en de PC loopt als een trein
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:21:25 #114
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_30671550
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
sincerly komt zijn verplichtingen niet na , zou vorige week vrijdag 120 euro overmaken voor doos vol dvds , tot op heden 0,0 gezien en hij reageert ook niet op zijn email
En ik maak geld naar je over maar krijg geen dvd's.
pi_30679445
Ook geen zaken meer doen met DJJoris, ik heb nu bijna een half jaar geleden 50euro aan hem betaald voor een N64 maar tot op heden nog niks ontvangen behalve 5 excuus mailtjes dat de N64 alweeeer bij het verkeerde adres bezorgd is maar dat hij hem nu écht goed zal opsturen.. yeah right. Afgelopen maand sowieso geen reactie meer gehad op mijn mails aan hem waar nu toch mijn n64 blijft en of ik anders mijn 50euro nog terug krijg.
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_30701552
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:21 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

En ik maak geld naar je over maar krijg geen dvd's.
mijn fout inderdaad , is ondertussen onderweg
  zondag 18 september 2005 @ 20:23:14 #117
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_30706375
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

mijn fout inderdaad , is ondertussen onderweg
Okay. dan wachten we het nog ffies af.
pi_30707701
Erg slechte ervaringen met Gevederde_Vlerk. Hj zou een pc van me kopen. Steeds weer een mail dat hij dan dan en dan zou langs komen....zou bellen.
Op gegeven moment mailde ik weer dat hij mij niet zo lang aan het lijntje moest houden en dat ik de pc's elders had verkocht.
Ik had nog een alternatieve pc voor hem staan en deze zou den toch wel erg graag vandaag komen halen.
Ook hier heb ik dus de pc achter de hand gehouden terwijl ik hem voor 20 euro meer aan iemand anders had kunnen verkopen.
Maar jullie raden het al....dhr. Gevederde_Vlerk heeft weer niet gebeld en is niet op komen dagen!
en het toppunt is dat hij gewoon door gaat met bieden op andere pc's terwijl hij gewoon een deal had met mij
pi_30712014
prima deal met Swetsenegger, binnen 2 uur deal rond, betaald, en ontvangen door Swets. Beter kan t niet.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 september 2005 @ 23:08:41 #120
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_30712177
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:02 schreef Woutey het volgende:
prima deal met Swetsenegger, binnen 2 uur deal rond, betaald, en ontvangen door Swets. Beter kan t niet.
Prima geregeld
pi_30720486
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:50 schreef Skv het volgende:

[..]

Geld is inmiddels binnen!
Tnx!
YIEEEHA! Gelukkig
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
  maandag 19 september 2005 @ 14:45:04 #122
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_30726421
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef fokuserdetiende het volgende:
Erg slechte ervaringen met Gevederde_Vlerk. Hj zou een pc van me kopen. Steeds weer een mail dat hij dan dan en dan zou langs komen....zou bellen.
Op gegeven moment mailde ik weer dat hij mij niet zo lang aan het lijntje moest houden en dat ik de pc's elders had verkocht.
Ik had nog een alternatieve pc voor hem staan en deze zou den toch wel erg graag vandaag komen halen.
Ook hier heb ik dus de pc achter de hand gehouden terwijl ik hem voor 20 euro meer aan iemand anders had kunnen verkopen.
Maar jullie raden het al....dhr. Gevederde_Vlerk heeft weer niet gebeld en is niet op komen dagen!
en het toppunt is dat hij gewoon door gaat met bieden op andere pc's terwijl hij gewoon een deal had met mij
Ik heb het ook een keertje gehad met de Gevederde Vlerk. Ik denk niet dat hij er op uit is een ander te benadelen, eerder dat het iemand is die slecht kan plannen en teveel hooi op z'n vork neemt...
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 19 september 2005 @ 21:49:24 #123
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_30740190
[GRATIS] Koelkast

Koelkast opgehaald, ziet er toppie uit !!

Dank aan Hallulama. ( bleek oude bekende te zijn )
pi_30742988
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:45 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik heb het ook een keertje gehad met de Gevederde Vlerk. Ik denk niet dat hij er op uit is een ander te benadelen, eerder dat het iemand is die slecht kan plannen en teveel hooi op z'n vork neemt...
mwahhh....zou best kunnen maar die gast laat ook niets meer weten via mail of tel. Hij weet ht donders goed hoor en het kost mij gewoon gel. Dus om eerlijk te zijn heb ik er geen boodschap aan. Als hij ht te druk heeft moet hij maar geen afspraken maken of op tijd laten weten dat hij dezen niet na kan komen
pi_30760231
inmiddels een mail gehad (2 dagen later). Hij zegt dat hij 's avonds in Tilburg was maar het adres niet kon vinden. Ook wist natuurlijk niemand hem te helpen en was het nummer niet goed dat ik had door gegeven (was wel goed!).
Lijkt mij sterk dat iemand helemaal naar Tilburg komt rijden....in de buurstraat staat en dan besluit om naar huis te rijden zonder de pc.
Wat mij betreft heeft betreffende user nog niet eens het fatsoen om duidelijk te zeggen dat hij de afspraak verprutst heeft!
pi_30784568
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef fokuserdetiende het volgende:
Luister vriend, ik zoek meerdere PCs dus ik bied overal. Ik heb jouw telefoon nummer verkeerd genoteerd in mijn mobiel. Eenmaal aangekomen in Waalwijk kwamen we niet verder dan de Groenstraat, we hebben serieus gezocht. Ik daag je uit vriend, zodra mijn afschriften binnen komen kan ik je bewijzen dat ik die dag en die tijd getankt heb in Waalwijk. Gezien ik nog 2 gasten, die ook de dam tot dam loop hadden gelopen bij me had en verveeld raakten, moest ik naar huis, naar Den Helder om 10 uur omdat we die dag daarop gewoon weer moesten werken.

Ik heb mijn best gedaan, en daarom vind ik jouw reactie lullig, erg lullig. Want als je normaal had gedaan, was ik de avond daarop gewoon gekomen.

Stakker ben je, ik bied je vraagprijs wat ik bij iedereen doe zodat beide partijen blij zijn, en dan maak je eens een stomme fout zonder de bedoeling je klem te zetten.

Ik ben daar geweest, die stomme mededorpers van je konden ons niet eens de weg wijzen. Ik ga je bewijzen dat ik daar ben geweest, en verkoop je dan nog je pc aan mij?
pi_30784626
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:45 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Hoi Ed, dit kan wel kloppen. Maar goed dat je het zegt, wat en hoe is er bij ons fout gegaan? Kan ik dit nog goed maken?
pi_30787187
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:53 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:

[..]

Luister vriend, ik zoek meerdere PCs dus ik bied overal. Ik heb jouw telefoon nummer verkeerd genoteerd in mijn mobiel. Eenmaal aangekomen in Waalwijk kwamen we niet verder dan de Groenstraat, we hebben serieus gezocht. Ik daag je uit vriend, zodra mijn afschriften binnen komen kan ik je bewijzen dat ik die dag en die tijd getankt heb in Waalwijk. Gezien ik nog 2 gasten, die ook de dam tot dam loop hadden gelopen bij me had en verveeld raakten, moest ik naar huis, naar Den Helder om 10 uur omdat we die dag daarop gewoon weer moesten werken.

Ik heb mijn best gedaan, en daarom vind ik jouw reactie lullig, erg lullig. Want als je normaal had gedaan, was ik de avond daarop gewoon gekomen.

Stakker ben je, ik bied je vraagprijs wat ik bij iedereen doe zodat beide partijen blij zijn, en dan maak je eens een stomme fout zonder de bedoeling je klem te zetten.

Ik ben daar geweest, die stomme mededorpers van je konden ons niet eens de weg wijzen. Ik ga je bewijzen dat ik daar ben geweest, en verkoop je dan nog je pc aan mij?
sja...lange tenen heb je of niet!?
maar misschien moet jij eerst eens leren lezen. want het feit dat je het tel nummer verkeerd noteerd is een ding. maar in Waalwijk te gaan zoeken terwijl ik in Tilburg woon vind ik toch wel een klapper LOL....ROFL
en jouw bewijs hoef ik echt niet hoor. Boeit me om eerlijk te zijn ook geen ene fuck.
En hier dan ook het antwoord op je vraag of je de pc nog mag hebben: NOPE

2 keer is genoeg maat! En gezien jou respectloze tekst hierboven zou ik eerst eens na gaan denken of je hier bent om mensen te beledigen en te dissen of om spullen te kopen/verkopen.
Trouwens....kunnen jou mededorpers daar in de marinestad de weg wijzen als ik een straat ik Hoorn zoek!? Of ligt het aan het IQ aan de Waalwijkers dat ze geen ideen hebben waar een straat in Tilburg ligt
  woensdag 21 september 2005 @ 14:49:41 #129
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_30791714
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:18 schreef fokuserdetiende het volgende:

[..]

Waalwijk zoeken [...] Tilburg woon
  woensdag 21 september 2005 @ 15:14:16 #130
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_30792442
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:55 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:

[..]

Hoi Ed, dit kan wel kloppen. Maar goed dat je het zegt, wat en hoe is er bij ons fout gegaan? Kan ik dit nog goed maken?
Hallo Rob, dat is al wel een tijdje geleden hoor. Die pc heb ik inmiddels al lang weer verkocht. Goedmaken? Hoe had je dat gedacht dan?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_30795223
fok no10 user blablabla
[/quote]

Ok soapster, nu stoppen of ik snoer het toetsenbord om je nek.

MODS : Mijn V&A topics mogen allemaal gesloten worden.

Voor de mensen waarmee ik wel goede zaken mee heb gedaan, bedankt allemaal.
Allemaal nog veel succes.

Hoi.
pi_30795280
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Hallo Rob, dat is al wel een tijdje geleden hoor. Die pc heb ik inmiddels al lang weer verkocht. Goedmaken? Hoe had je dat gedacht dan?
Geen idee, misschien heb je nog wat leuks te koop. Of ik iets voor jou.
We mailen wel verder, ik kom niet meer op FOK.
  woensdag 21 september 2005 @ 17:23:57 #133
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_30796315
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
MODS : Mijn V&A topics mogen allemaal gesloten worden.
Done
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_30800350
Ik ben gister bij brainol geweest om DIT op te halen.
Totaal geen klachten, hij was ook zeer behulpzaam met het demonteren van dat ding en het naar beneden sjouwen.

Bedankt brainol!
pi_30823079
KVM switch gekocht van 3rno:

[TK] KVM switch

Diezelfde dag betaald, 2 werkdagen erna de switch al in huis...

Thnx 3rno!
Red levens!!! www.mobilehero.nl
pi_30853380
Ik heb hele SLECHTE ERVARING met TIMMYASD... echt heel slecht, is nog moderator hier ook.

We hadden deal gemaakt voor Nokia9300, alleen nog afspreken waar en waneer, opeens reageert ie niet meer. EN kreeg na paar mailtjes de reply dat "ie me helemaal niet had gezien in zn box" en toch liever een ander bod in gedachte had en ook bezig was met een ander bod.

Beetje jammer als je al hebt afgesproken....
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:53:54 #137
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30875047
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:49 schreef pindos het volgende:
Ik heb hele SLECHTE ERVARING met TIMMYASD... echt heel slecht, is nog moderator hier ook.

We hadden deal gemaakt voor Nokia9300, alleen nog afspreken waar en waneer, opeens reageert ie niet meer. EN kreeg na paar mailtjes de reply dat "ie me helemaal niet had gezien in zn box" en toch liever een ander bod in gedachte had en ook bezig was met een ander bod.

Beetje jammer als je al hebt afgesproken....
Tja, die andere had gewoon een beter bod. We hadden nog geen afspraken gemaakt oid, dus jammer maar helaas

En ja caps zitten vast
pi_30885608
Goede deal met SilverBolt in dit topic: [TK] 3 Nintendo DS games
Hij reageerde snel, alles snel verstuurd en ingepakt, aanradertje.
pi_30889795
Misschien beetje laat, maar heb een goeie deal gehad met r44b, [TK] diversen
Woonde 3 minuten van hem vandaan fietsen, ik heb betaalt en het spul gekregen, battlefield 1942, met alle CD's niet bekrast en werkende serials

Topgozer
pi_30892635
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:53 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Tja, die andere had gewoon een beter bod. We hadden nog geen afspraken gemaakt oid, dus jammer maar helaas

En ja caps zitten vast
Ik heb hier nog een mail van je liggen waar je toch zwart op wit zegt

"Hey,

ik had je mailadres al

D500 + 150 euro dan ga ik akkoord "

Lijkt me toch redelijk afspraak.
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:26:12 #141
45511 TimmyAsd
pi_30893418
Dan krijg ik een beter bod, en ga daar mee accoord.
pi_30893716
Dan ben je een behoorlijke hond als je zo zakendoet. Maakt mij ook verder niet uit, koop die N9300 voor 300 ergens anders, en verkoop mn d500 voor 200. Ben ik nog goedkoper uit.

Wou het alleen ff melden hier wat voor persoon je bent.
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:41:55 #143
45511 TimmyAsd
pi_30893852
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef pindos het volgende:
Dan ben je een behoorlijke hond als je zo zakendoet. Maakt mij ook verder niet uit, koop die N9300 voor 300 ergens anders, en verkoop mn d500 voor 200. Ben ik nog goedkoper uit.

Wou het alleen ff melden hier wat voor persoon je bent.
Ik doe gewoon zaken, en als ik een beter bod krijg en het toestel ligt nog bij mij thuis, ga ik voor dat betere bod. Too bad for you, maar dat laat me verder koud.

Next case aub
pi_30894007
je blijft kansloos, and you know it.
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:57:12 #145
45511 TimmyAsd
pi_30894269
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:47 schreef pindos het volgende:
je blijft kansloos, and you know it.
Nee, ik pak de beste deal.

En kappen nu met die onzin.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:09:02 #146
33954 ElisaB
pi_30896250
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:26 schreef TimmyAsd het volgende:
Dan krijg ik een beter bod, en ga daar mee accoord.
Het zal je niet boeien wat ik ervan vind, maar pindos heeft wel een punt. Akkoord is akkoord, en een deal is een deal. Maar goed; jullie weten nu van elkaar wat je ervan vindt, en oplossen zullen jullie het hier wel niet. Dus graag per mail verder aub.
pi_30896734
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het zal je niet boeien wat ik ervan vind, maar pindos heeft wel een punt. Akkoord is akkoord, en een deal is een deal. Maar goed; jullie weten nu van elkaar wat je ervan vindt, en oplossen zullen jullie het hier wel niet. Dus graag per mail verder aub.
Mee eens is. En nu weer vooral leuke en goede ervaringen, hoop ik dan !
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_30906816
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:41 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik doe gewoon zaken, en als ik een beter bod krijg en het toestel ligt nog bij mij thuis, ga ik voor dat betere bod. Too bad for you, maar dat laat me verder koud.

Next case aub
sorry maar een deal is echt een deal. Zeker iemand die hier als mod bezig blijkt te zijn hoort zich wat beter op te stellen lijkt mij.
Heb hier ook eens een afspraak gemakt voor 150 euro en toen kwam ineens een bod van 200. Sja dan pak je maar je verlies maar ben je een man/vrouw die zich aan haar woord houdt
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 september 2005 @ 11:44:24 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_30911295
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef pindos het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een mail van je liggen waar je toch zwart op wit zegt

"Hey,

ik had je mailadres al

D500 + 150 euro dan ga ik akkoord "

Lijkt me toch redelijk afspraak.
Sorry, hier blijkt niet uit dat er een deal IS. Alleen dat Timmy een tegenbod doet. Of jij hier duidelijk mee akkoord bent gegaan blijkt nergens uit.
Indien dat zo is is het een hondestreek, maar timmy blijft een amsterdammer natuurlijk
pi_30949524
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb slechte zaken gedaan met shine87. Ik had hem aangemeld via msn, en via msn hadden we alles geregeld. Op de dag dat hij het zou verzenden kreeg ik opeens een mail met daarin dat alles doorgebrand was door kortsluiting. Nog wat mail contact gehad maar hij kwam niet meer op msn (gewoon mij geblokt dus). Hij had beter kunnen zeggen dat hij het gewoon niet meer aan mij had willen verkopen. Het was dit topic:

[TK] Upgrade set voor pc. P4 3.2 ghz

Toen kwam ik in contact met SalvatorCoenuh via dit topic: [TK] Snelle game pc incl accesoires
Alles netjes door hem afgehandeld en de PC loopt als een trein
Ik kom even terug op mijn reactie. De PC loopt zeker als een trein, alleen het geluid deed het nog niet. Ik dacht dit is een kwestie van een driver. Inmiddels al een aantal drivers geprobeerd, een nieuwe XP installatie en zelfs naar de plaatselijke computerboer geweest maar er komt geen geluid uit het onboardgeluid. Hij is volgens de computerboer doorgefikt. Ik heb dus contact opgenomen met SalvatorCoenuh en hem het uitgelegd. Ik heb een voorstel gedaan dat ik een normale geluidskaart koop en die erin zet en dat we de kosten daarvan samen delen. allebei 16 euro. Hij wild daar echter niks van weten. Hij heeft me gezegt dat hij niks van de mankementen wist (kan ik goed begrijpen want hij gebruikte een externe geluidskaart) maar ik vind toch dat ik op ze minst een deugelijke computer mag verwachten voor dat geld, als me verzekerd is dat hij goed werkt.
  maandag 26 september 2005 @ 21:54:34 #151
45511 TimmyAsd
pi_30955218
quote:

[ Bericht 52% gewijzigd door ElisaB op 26-09-2005 23:52:36 ]
pi_30956215
quote:
Is er iemand op fok die moderators controleerd? Wil daargraag een mail heen sturen, want volgens mij hebben moderators hierook nog zoiets als een voorbeeldfunctie

[ Bericht 51% gewijzigd door ElisaB op 26-09-2005 23:52:58 ]
  maandag 26 september 2005 @ 23:53:59 #153
33954 ElisaB
pi_30959129
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef pindos het volgende:
Is er iemand op fok die moderators controleerd? Wil daargraag een mail heen sturen, want volgens mij hebben moderators hierook nog zoiets als een voorbeeldfunctie
forum@fok.nl is het emailadres van de FA's.
pi_30959260
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef pindos het volgende:

[..]

Man, zeik niet zo.
Had net zo goed een andere user kunnen zijn dan toevallig een modje.
  dinsdag 27 september 2005 @ 00:08:35 #155
33954 ElisaB
pi_30959594
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Sorry, hier blijkt niet uit dat er een deal IS. Alleen dat Timmy een tegenbod doet. Of jij hier duidelijk mee akkoord bent gegaan blijkt nergens uit.
Indien dat zo is is het een hondestreek, maar timmy blijft een amsterdammer natuurlijk
Klopt, maar Timmy zegt in het topic dit:
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Ja, die d500 is wel aardig, maar wil er wel 150 euro bij hebben
Dan hebben we een deal
Imho wel degelijk een deal dus.

Maar goed; ze zijn het niet eens en zullen dat ook niet worden. Voor nu en hier is het wel klaar eigenlijk. Verder ruzieen mag, maar dan per mail / msn / fax / postduif / whatever
pi_30977855
nou nou, ff doorgaan waar dit topic voor bedoeld is,

kep net een PSP game geruild met BIGGIE en alles verliep perfect.

[TR] PSP Game DTM Racer 2
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_30978335
Zelfde geldt voor SureZal, prima afhandeling!

Ik heb net even proefritje gedaan..! Nu even echt rijden (rijles )
pi_30982151
[TK] Ferrari schaalmodel
Die mag weer dicht aub. Boeltje is verkocht
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:59:39 #159
33954 ElisaB
pi_30983116
Dicht, en dit soort verzoeken voortaan graag in het feedbacktopic [V&A] Veedbek

pi_30986787
Vandaag zaken gedaan met Jeff1981, prima gegaan, goede deal wat mij part.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:16:56 #161
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_31055306
Zowel met iew uit [TK]Matsonic moederbord + AMD TB1400 + 256MB Corsair + extra als met thefunny uit [TK] Matsonic moederbord + AMD ThunderBird 1400Mhz een slechte minder prettige ervaring.

Beide users zouden geld overmaken op mijn rekening na uitbundig e-mail en msn verkeer en beide hebben dit verzuimd.

Voorbeeld van een mailtje van 1 van de heren;
quote:
k ga het geld op je rekening overmaken, ik maak er een spoedoverboeking van, dus vandaag of morgen staat het op je rekening.
right

-------
Ik heb het spul inmiddels wel verkocht.
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:29:45 #162
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_31067463
Prima ervaring met Kleintje12345 in [GRATIS/TK] Games, Software, CD's + [TK] DVD's, Lege media Spellen perfect in orde, en dat helemaal gratis.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_31104137
Uitstekende ervaring met fokuserdetiende. Vanavond een pc'tje bij hem opgehaald. Verkoper is vriendelijk en behulpzaam.
P.C. staat nu aangesloten, en draait prima.

Het is dus goed zaken doen met fokuserdetiende
<b>Facing what consumes you is the only way to be free.
Released from those poisonous fears.
Resurrected once and for all.</b>
pi_31162205
mooi dat alles naar wens is. Hoop dat je inmiddels ook het booten via cd voor elkaar heb gekregen.
I_will_be_heard inmiddls twee keer "klant"geweest en ook van mijn kant alleen maar goeds te melden.
Zeker erg betrouwbaar....hij laat zelfs zijn zus in de auto wachten om een deal met een mede fokker af te handelen (hoop dat ze niet pissig was )
pi_31197157
Goede ervaring met Renmic in [TK] Nokia 6230
Telefoon maandag half zes betaalt, de volgende dag om 15.00 uur binnen. Netjes verpakt en in zeer goede staat! Aanrader!
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_31197451
Heb goede zaken gedaan met KcA in [TK] SE K700i, BT headset, LOTR 1 SE 4 dvd, HP 3820 Printer Pakketje netjes op tijd verstuurd, het afhalen duurde wat langer maar dat kwam van mijn kant. Headset is in goede staat en ben er tevreden mee.
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_31210091
Goede ervaring met Captain Le Chuck. Afgezien van een junkie die ons kwam lastigvallen is de deal goed verlopen [TK] Sony Vaio FX505 laptop
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:00:05 #168
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_31210141
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:58 schreef J_CDA het volgende:
Afgezien van een junkie die ons kwam lastigvallen
details details!
pi_31231377
Prima deal gesloten met lady-wrb in dit topic: PlayStation2 Spel: Super Farm

Het geld liet even op zich wachten, maar dit was niet de schuld van lady-wrb *schopt Postbank* Verder prima deal, meer dan tevreden en ik heb weer iemand blij kunnen maken.

pi_31231852
[TK] Modem en IR ontvanger
Verkocht, dus mag wat mij betreft weer dicht
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:16:39 #171
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_31234146
[GEZ] Koelkast in puike staat.

Ik heb de koelkast van overhyped gekocht. Prima ding. Tevreden met de koop. Topic kan dicht dus...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:27:27 #172
33954 ElisaB
pi_31234408
beide gesloten
pi_31286841
goede ervaring met SilverBolt gemaakt. Ps 2 gekocht en alles erg netjes verpakt ontvangen. Alles zag er geweldig uit en werkt prima!
Bedankt voor de snelle afwikkeling
pi_31349719
spectrumanalyser stuurde het sneller op dan ik betalen kon.

Nu heb ik eenvoudige mobielenummer + beter bereik [TK] Simkaart met 15 euro beltegoed

Bedankt voor de snelle en goede afhandeling.
History can't change the past, the future can.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:08:25 #175
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_31370549
Zéér negatieve ervaring met Koewam. In dit [GEZ] CD's met klassiek topic.
We zijn de koop overeengekomen. Gegevens uitgewisseld etc. Inmiddels heb ik de cd netjes verpakt, en gereed staan voor verzending. Nochtans wordt er maar geen geld op mijn rekening bijgeschreven.
Als ik Koewam daar over mail, beweert ie dat hij het vergeten is. Ok, kan gebeuren zou je zeggen. Maar hij besluit ook van de deal af te zien met een of ander smoesje. Behoorlijk onfatsoenlijk dus.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:11:52 #176
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_31370688
Oh ja, het smoesje was dat hij een boete ofzo had gehad, waardoor hij geen geld meer hard ofzo.

Ok dan. Maar vervolgens zie ik hem in een ander topic weer gewoon biedingen doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Guns_n_Roses op 11-10-2005 23:50:13 ]
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:13:06 #177
33954 ElisaB
pi_31370731
ow, lekker dan...
pi_31377881
Goede ervaring met Af__ in [TK] ADSL modem Zyxel 650H-31 heeft modem gisteren netjes bij mij afgehaald.
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_31395632
Helaas weer eens wat slechte ervaringen moeten maken op FOK. Vorige week een cpu gekocht van Sjwanz01 in [TK] Hardware
Ik had toen meteen de poen overgemaakt en het lijkt mij niet meer dan 24 uur te duren voordat een internet overschrijving van Rabo naar ABN is verwerkt.
Op mails of de betaling binnen was werd niet geantwoord. Uiteindelijk toch maar eens in zijn topic gevraagd hoe het ermee staat.
Geen reactie wat betreft de betaling maar wel de vermelding dat de cpu morgen (dinsdag) opgestuurd zou worden.
Vandaag natuurlijk weer niks binnen. Heb dus maar een mail gestuurd met het verzoek om nou eens een keer wel de mail te beantwoorden.
Als antwoord kreeg ik dat hij dinsdag verstuurd zou zijn met volgende toevoeging: “is dinsdag de deur uit gegaan naar mijn weten”.
Sorry maar ik heb niks aan iemand die niet weet wat met zijn spullen gebeurd.
Blijkt dus in zijn volgende mail dat hij ervan uit gaat dat zijn huisgenoot de cpu op de post zou doen. Sja denk ik….vraag dan desbetreffende huisgenoot zodat zowel hij als ook ik weet waar we aan toe zijn.

Heb nu nog geen antwoord gehad wat er nou precies loos is.
Heb iig compleet het vertrouwen in Sjwanz01 verloren. Compleet geen communicatie en geen reactie op mails. Late oftewel geen reactie op de betaling en dan nog eens niet nakomen van afspraken betreffende de verzenddata. Daarop nog eens compleet desinteresse wat betreft het inlichten wat er nou wel aan de hand is of gaat gebeuren

[ Bericht 2% gewijzigd door ElisaB op 12-10-2005 23:58:20 ]
pi_31396900
[TK] Uitgebreid compleet 2600+ systeem (marshmellow)

Zegt misschien genoeg. Deal was rond voor 400¤, en toen was er opeens kortsluiting...
Sja, geloofwaardig?

En nu ik toch aan het klagen ben.. Van deze(nuttekut) heb ik destijds ook niks meer gehoord. [TK] complete computer met monitor

Is er dan nog positief nieuws? Jups..
[TK] Small Stakes Hold'em Poker Boek (Elusive)
Prima afhandeling!

Iemand nog een complete pc in de aanbieding?
pi_31398271
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:49 schreef fokuserdetiende het volgende:
Helaas weer eens wat slechte ervaringen moeten maken op FOK. Vorige week een cpu gekocht van Sjwanz01 in [TK] Hardware
Ik had toen meteen de poen overgemaakt en het lijkt mij niet meer dan 24 uur te duren voordat een internet overschrijving van Rabo naar ABN is verwerkt.
Op mails of de betaling binnen was werd niet geantwoord. Uiteindelijk toch maar eens in zijn topic gevraagd hoe het ermee staat.
Geen reactie wat betreft de betaling maar wel de vermelding dat de cpu morgen (dinsdag) opgestuurd zou worden.
Vandaag natuurlijk weer niks binnen. Heb dus maar een mail gestuurd met het verzoek om nou eens een keer wel de mail te beantwoorden.
Als antwoord kreeg ik dat hij dinsdag verstuurd zou zijn met volgende toevoeging: “is dinsdag de deur uit gegaan naar mijn weten”.
Sorry maar ik heb niks aan iemand die niet weet wat met zijn spullen gebeurd.
Blijkt dus in zijn volgende mail dat hij ervan uit gaat dat zijn huisgenoot de cpu op de post zou doen. Sja denk ik….vraag dan desbetreffende huisgenoot zodat zowel hij als ook ik weet waar we aan toe zijn.

Heb nu nog geen antwoord gehad wat er nou precies loos is.
Heb iig compleet het vertrouwen in Sjwanz01 verloren. Compleet geen communicatie en geen reactie op mails. Late oftewel geen reactie op de betaling en dan nog eens niet nakomen van afspraken betreffende de verzenddata. Daarop nog eens compleet desinteresse wat betreft het inlichten wat er nou wel aan de hand is of gaat gebeuren
Sorry kerel dat ik niet mijn leven om jou heen fabriceer, ik heb zo mijn redenen dat het wat later is verstuurd dan eigenlijk de bedoeling was, de processor is iig onderweg.

Misschien vind je me een luie hond of iets ergers, maar ik bied je iig mijn welgemeende excuses aan voor het verloop van de deal. Ondanks dat de deal niet verloopt zoals het van jouw kant gewenst was wens ik je verder ook nog veel plezier met de processor.

Mvg,

Sjwanz01/Ramon
pi_31399908
- edit: bemoei je er maar ff niet mee; de onenigheid is al groot genoeg -

[ Bericht 90% gewijzigd door ElisaB op 13-10-2005 16:53:12 ]
pi_31410586
Beste Ramon,
had je mij op de hoogte gehouden van de vertraagde levering was er niets aan de hand geweest. Maar mails niet beantwoorden....zelf genoemde leverdata niet aanhouden....geen reactie op betalingen geven en uiteindelijk nog eens de schul in andermans schoenen schuiven zijn niet alleen voor mij niet acceptabel.
Het faat er dan ook niet om dat jij iets moet doen volgens mijn wensen. .Nee het gaat erom dat normaal gecommuniceert wordt en afspraken gehouden worden. Dit heb jij niet.
Ik accepteer je excuses in de onderstelling dat jij inmiddels de cpu hebt opgestuurd.
pi_31417532
Ik hoop ook dat ie al is aangekomen, moet toch wel zo zijn langzamerhand...
pi_31418701
nope. Vandaag weer niks binnen. Zou maar eens je medebewoner gaan vragen of hij hem echt gepost heeft!?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:55:53 #186
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_31419331
Klasse ervaring met Stiffmaster. Hij spamt wel veel maar heeft toch deze [TK]Tamron AF 28-200 F3.8/5.6 LD Aspherical (IF) NIKON gekocht. Dank je Stiffmaster en veel plezier met je lens

O ja...deze mag natuurlijk dicht want hij isssssssssssss verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkocht
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_31433316
Slechte ervaring met silenzer
6-10 al geld overgemaakt, 2x gemailed, niks meer gehoord:

[TK] PS2 games en console

Doei 15 euri , klootzak

En het mailadres in zn profiel heeft ook nog s een volle inbox !

[ Bericht 19% gewijzigd door DaFan op 14-10-2005 12:00:43 ]
pi_31436254
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef Sjwanz01 het volgende:
Postbode zojuist geweest. WEER NIET GEKOMEN

Ben het best beu. Als die klote cpu nou nog niet verstuurd is wil ik het bedrag van ¤ 16,- per direct geretouneerd krijgen op mijn rekening. Graag met print screen zodat ik zeker weet dat je het deze keer wel doet !

Leuk trouwens dat je nog steeds geen mail hebt gestuurd. Communiceert veel makkelijker als dit forum hoor. En je zult waarschijnlijk ook nog niet gevraagd hebben of dat ding nou vverstuurd is of niet.
Best wel misselijke manier van zaken doen !
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:36:54 #189
33954 ElisaB
pi_31439894
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef Sjwanz01 het volgende:
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:31 schreef fokuserdetiende het volgende:
Postbode zojuist geweest. WEER NIET GEKOMEN
Vecht het verder even per mail uit.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:40:58 #190
33954 ElisaB
pi_31439963
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:30 schreef DaFan het volgende:
Slechte ervaring met silenzer
6-10 al geld overgemaakt, 2x gemailed, niks meer gehoord:

[TK] PS2 games en console

Doei 15 euri , klootzak

En het mailadres in zn profiel heeft ook nog s een volle inbox !
Stuur me even een mailtje, dan kan ik je even iets doorsturen.
pi_31448938
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Stuur me even een mailtje, dan kan ik je even iets doorsturen.
Done
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:24:28 #192
33954 ElisaB
pi_31449009
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:21 schreef DaFan het volgende:
Done
& check je mail
pi_31449069
pi_31451064
Snel ontvangen in goede staat: [TK] Creative Zen Micro Accessoires van Joepie

Top!
pi_31459515
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:08 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Zéér negatieve ervaring met Koewam. In dit [GEZ] CD's met klassiek topic.
We zijn de koop overeengekomen. Gegevens uitgewisseld etc. Inmiddels heb ik de cd netjes verpakt, en gereed staan voor verzending. Nochtans wordt er maar geen geld op mijn rekening bijgeschreven.
Als ik Koewam daar over mail, beweert ie dat hij het vergeten is. Ok, kan gebeuren zou je zeggen. Maar hij besluit ook van de deal af te zien met een of ander smoesje. Behoorlijk onfatsoenlijk dus.
Wat Was het echt vergeten

En een boete van 55 Euro Omdat ik een touwtje van m'n helm niet goed vast had Ik heb maar 30 Euro op m'n rekening staan. Een uurloon ¤3,50 draagt er niet veel aan bij of zo.

Hoe kun je dat nou zeer negatief noemen?

Stakker.
pi_31459626

Wat een smoes, hè!

/edit: Wat ik natuurlijk ook had kunnen doen is je mail (ja, 1, waarin hij vroeg of het geld al overgemaakt was) negeren, maar dat deed ik niet En toen stuurde jij mij maar niks terug

Ohhhhheee

pi_31459731
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Guns_n_Roses het volgende:

Ok dan. Maar vervolgens zie ik hem in een ander topic weer gewoon biedingen doen.
Hahaha! Dit was misschien het enige bod die ik gedaan had! [TK] Power Unlimiteds, PC ZONE's en 60 demo cd's + spel

Slecht van mij, hè? Of was het misschien toch voor een vriend van me die gamer is Ik post immers nooit in GAM

Goeie conclusies, vriend!

Probleem opgelost, ik heb gelijk.

Oh en ik had ook geen excuses aangeboden in die mail Neeeee, dat vergeet je maar ff
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:23:47 #198
33954 ElisaB
pi_31460382
quote:
En wat moet dit voorstellen
pi_31460493
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Bewijs van de smoes.

Hoezo ben je verbaasd? Begrijp je het niet?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:28:22 #200
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_31460508
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik denk een boete.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:49:20 #201
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_31462231
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef Koewam het volgende:

[..]

Hahaha! Dit was misschien het enige bod die ik gedaan had! [TK] Power Unlimiteds, PC ZONE's en 60 demo cd's + spel

Slecht van mij, hè? Of was het misschien toch voor een vriend van me die gamer is Ik post immers nooit in GAM

Goeie conclusies, vriend!

Probleem opgelost, ik heb gelijk.

Oh en ik had ook geen excuses aangeboden in die mail Neeeee, dat vergeet je maar ff
Ik had het meer over deze eigenlijk [TK] leuke spulletjes .

Maar goed, wellicht wat het feit dat ik dacht dat je boetje een smoesje was, niet juist. Dan was ik daar iets te voorbarig mee. Dat spijt me dan.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:29:33 #202
33954 ElisaB
pi_31464230
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Koewam het volgende:
Hoezo ben je verbaasd? Begrijp je het niet?
Ik zie een pic van een vaag gelig (onleesbaar) briefje. Moet ik dan snappen wat dat is

Ik loop hopeloos achter. Zoveel is duidelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')