Joepie. Leuk film trouwensquote:
Een gevalletje: je moet 'm gezien hebben (inclusief movie posterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:35 schreef wyccie het volgende:
Geen sheep in de titel....wat een anticlimax.
En moeilijk was ie wel....
Er was ook nog deze poster, maar goed...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een gevalletje: je moet 'm gezien hebben (inclusief movie poster)
Ik kijk te weinig films.
Goeie aanwijzing.quote:
Al sla je me doot...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:44 schreef Sloggi het volgende:
[[url=http://img325.imageshack.us/img325/9470/untitled16mq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bewerkt stukje poster van welke film?
Bewerkt in welk opzicht? Alle persppectieven zijn daarmee ook verdwenen denk ik. Ik zie denk ik twee halogeenlampen en een doek?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:44 schreef Sloggi het volgende:
[[url=http://img325.imageshack.us/img325/9470/untitled16mq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bewerkt stukje poster van welke film?
Wat met de kleuren geklooid.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bewerkt in welk opzicht? Alle persppectieven zijn daarmee ook verdwenen denk ik. Ik zie denk ik twee halogeenlampen en een doek?
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:50 schreef ArtyShock het volgende:
Staat er een boot op de poster?
Te gemakkelijk dusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:54 schreef wyccie het volgende:
Lost in translation.
Klinkt allemaal bekend, maar d'r gaan geen belletjes rinkelen nog.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:59 schreef wyccie het volgende:
Zo is die inderdaad te makkelijk
Welke film?
memorable Quotes:
...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Klinkt allemaal bekend, maar d'r gaan geen belletjes rinkelen nog.
Mèn, wat irritant. Iets zegt me dat ik dit gezien moet hebben... Maar, maar...
Ik moet steeds aan Novocaine denken, maar dat slaat echt nèrgens op. Maar nou zie ik dat smoelwerk van Steve Martin steeds.
Oh wacht... Is dat die film met allerlei losse verhaallijntjes waar Clea Duvall als simpel meisje wordt aangereden en voor dood achtergelaten? Door een dokter zelfs?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:27 schreef wyccie het volgende:
# adultery
# car-accident
# depression
# guilt
# happiness
# insurance
# jealousy
# lawyer
# lottery-ticket
# optimism
# philosophy
# professor
# redemption
# wristwatch
# attorney
# college-student
# hit-and-run
# actuary
# house-cleaner
Maar wel die film dus? Oeh. Strike One. Ik herinner me alleen fragmenten. Ik heb 'm zo'n drie jaar geleden gezien denk ik... Een bekrompen oude kerel die z'n jongere collega wel kan schieten. Of nee. Hij moet één of andere overdreven vrolijke collega ontslaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:43 schreef wyccie het volgende:
Door een advocaatje...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:48 schreef ArtyShock het volgende:
[...] Ik herinner me alleen fragmenten. [...] De titel!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:25 schreef Chielus het volgende:
Man on Fire?
Kweet allen het charactersr niet.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:27 schreef Khalein het volgende:
Ik kom bij Man on Fire uit, en dan speelt Chris Walkendus de rol die voor Brando bestemd was. Heb alleen geen idee meer hoe het personage van Washington heet
![]()
Ervan uitgaande dat ik bij de juiste film zit....
Inderdaad... Iets met "Y" op het eind geloof ikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:35 schreef Chielus het volgende:
klote zooi, zo'n puntje van mn tong geval,
korte naam,
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:38 schreef Khalein het volgende:
[..]
Inderdaad... Iets met "Y" op het eind geloof ikI.p.v. dat er nou gewoon meer acteurs en actrices gevraagd worden
Ik kan hier niet tegen...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:41 schreef twentemeisje het volgende:
[..]inderdaad.... iets met "Y" op het eind... Pita noemt haar knuffelbeer ook zo...
know the feeling,'quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:42 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik kan hier niet tegen...![]()
Zou het bijna op gaan zoeken
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:42 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik kan hier niet tegen...![]()
Zou het bijna op gaan zoeken
Herstel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Geef mij:
- director: Tony Scott
- main character: Creasy
- acteur die uiteindelijk de rol waar Marlon Brando eerste keus voor was kreeg:Walken!
twentemeisje +1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:33 schreef twentemeisje het volgende:
13 Conversations about One Thing![]()
Goedemorgen
quote:
Dat ziet u goed.quote:
Nope veel ouder.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:14 schreef Sloggi het volgende:
Redemption: The Stan Tookie Williams Story?
Vanavond op de tv als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:31 schreef twentemeisje het volgende:
Mean Streets van Scorsese?
heb je idd goed, RTL5quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vanavond op de tv als ik het goed heb.
Twentemeisje +1
Dat was ook wat ik in gedachte had!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:35 schreef twentemeisje het volgende:
Klopt! Eerst Mean Machine op Veronica.... dan door naar Mean Streets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |