The Toolman idd.quote:
Neh, ben moe en niet echt aanspreekbaar, dus... Maak ik de snelle overstap van Amish naar schapenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
Shit.... Khalein met een vraag....en het duurt lang...... zal wel retemoeilijk worden.....
Dan is het nog altijd Sheep on the moonquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:21 schreef Chielus het volgende:
Sheeps on the moon?
Neen, maar jij hebt wel naar de tv gekeken, welke best een belangrijke clue bevatquote:
Sheepollo 13?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:22 schreef Khalein het volgende:
[..]
Neen, maar jij hebt wel naar de tv gekeken, welke best een belangrijke clue bevat
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:24 schreef mr_anonimous het volgende:
A huge step for Sheepkind?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:27 schreef ArtyShock het volgende:
Sheep Thrills?
Fish & Sheeps?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:28 schreef Khalein het volgende:![]()
Maar neen...
Het heeft dus met de uitzending van de maanlanding te maken. Wat was daarbij onmisbaar?
Ik zou het hier op aarde zoeken... In een weide ergens ver, ver van hierquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:30 schreef wyccie het volgende:
Dus..... iets van Sheepshuttle ofzo?
Over 'n Australisch dorpje? Dan heb ik 'm 3 weken geleden gezienquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:28 schreef Khalein het volgende:
[..]![]()
Maar neen...
Het heeft dus met de uitzending van de maanlanding te maken. Wat was daarbij onmisbaar?
Powerlines?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:31 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik zou het hier op aarde zoeken... In een weide ergens ver, ver van hierGroot gevaarte
Joepie. Leuk film trouwensquote:
Een gevalletje: je moet 'm gezien hebben (inclusief movie posterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:35 schreef wyccie het volgende:
Geen sheep in de titel....wat een anticlimax.
En moeilijk was ie wel....
Er was ook nog deze poster, maar goed...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een gevalletje: je moet 'm gezien hebben (inclusief movie poster)
Ik kijk te weinig films.
Goeie aanwijzing.quote:
Al sla je me doot...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:44 schreef Sloggi het volgende:
[[url=http://img325.imageshack.us/img325/9470/untitled16mq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bewerkt stukje poster van welke film?
Bewerkt in welk opzicht? Alle persppectieven zijn daarmee ook verdwenen denk ik. Ik zie denk ik twee halogeenlampen en een doek?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:44 schreef Sloggi het volgende:
[[url=http://img325.imageshack.us/img325/9470/untitled16mq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bewerkt stukje poster van welke film?
Wat met de kleuren geklooid.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bewerkt in welk opzicht? Alle persppectieven zijn daarmee ook verdwenen denk ik. Ik zie denk ik twee halogeenlampen en een doek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |