.EINDE REEKSquote:Op maandag 18 juli 2005 15:09 schreef petitlapin het volgende:
ik zou wel een leuke stelling in de groep willen gooien, maar alles is al zo uitgemolken ...
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:05 schreef dawg het volgende:
Stiekum is hij ook een fan van je. Net als ik.
Ik was allergisch voor appels met rode schil, bepaalde rode saus, filet american. Dus iets met rode kleurstof.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:10 schreef Tranceptor het volgende:
Vraag: waar zijn de singles allergisch voor?
Ik heb een lactose-intolerantie, kortom melk is een no-go area.
ey, zeg tranciequote:Op maandag 18 juli 2005 15:09 schreef Tranceptor het volgende:
Als er nou nog enige mogelijkheid was dat dit stukje bedroevend proza mij kon overtuigen van zijn echtheid\....
![]()
Schaamhaarquote:Op maandag 18 juli 2005 15:10 schreef Tranceptor het volgende:
Stop het drama zeg!quote:Op maandag 18 juli 2005 15:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
my fan. 't zijn harde tijden, en met al die mensen die me hier rauw lusten in dit topic, ben je werkelijk mijn rots in de branding
![]()
Die oudjes moeten ook helemaal niet autorijden, ze hebben niet voor niks zo 65+ pas voor het OV.quote:Gewond bij inparkeren
HOENSBROEK - Een 84-jarige inwoonster van Hoensbroek is bij het parkeren in haar garagebox gewond geraakt.
Tijdens het inparkeren gaf zij door nog onbekende oorzaak teveel gas en reed tegen een muur. Zij raakte bekneld en moest door de brandweer bevrijd worden. Per ambulance werd zij overgebracht naar het ziekenhuis in Heerlen.
Shag rokende vrouwenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:10 schreef Tranceptor het volgende:
Je doet altijd gemeen tegen mij, boohoooquote:Op maandag 18 juli 2005 15:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ey, zeg trancie, waarom denk je dat ik je niet graag heb
![]()
http://www.nu.nl/news/559(...)flink_schrikken.htmlquote:Op maandag 18 juli 2005 15:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bij_inparkeren.html
[..]
Die oudjes moeten ook helemaal niet autorijden, ze hebben niet voor niks zo 65+ pas voor het OV.
Zie je wel dat het verboden moet worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/559(...)flink_schrikken.html
Nog eentje!
qui aime bien, châtie bienquote:Op maandag 18 juli 2005 15:13 schreef Tranceptor het volgende:
Je doet altijd gemeen tegen mij, boohooo![]()
![]()
![]()
![]()
Wie liefheeft spaart de roede nietquote:Op maandag 18 juli 2005 15:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
qui aime bien, châtie bien![]()
(châtie=>: letterlijk: kastijden, straffen ...)
hoe verwijder je dat dan bij jezelf, met handschoentjes en heel de rim ramquote:
Weet ff niet welk stuk A10 maar ik pak hem ook de hele week door, ga wel meer op de linker baan rijdenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/559(...)flink_schrikken.html
Nog eentje!
Meldt je dat niet eens ff??quote:
Doet me denken aan een sketch die ik jaren terug eens gedaan had met een maat van me. Hilarisch . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 14:18 schreef Litpho het volgende:
Zeg, weten we zeker dat we als Singleskliekje reeks graag geassocieerd willen worden met een "Wat en hoe gedurende een verkrachting"?
Dan ken je mij nog niet, ben nog zieker daarin. Ik vind alles namelijk best, zolang ik het maar niet overleef . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 14:54 schreef Tranceptor het volgende:
Grappen maken over je eigen dood is nog zieker.![]()
Insektenbeten en vooral die van die kutmuggenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:10 schreef Tranceptor het volgende:
En heb ik al toestemming voor straks?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja dat kan niet zonder toestemming hoor.
Nou vooruit maar. Voor deze ene keer.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En heb ik al toestemming voor straks?
te laat ... ik heb liefst dat je dat een dag op voorhand vraagt, zulke dingen ... een beetje respect voor je medefokkers mag toch wel!quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Is de rest in slaap gevallen of zo?
Ik doe mn best hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
Saaie lui hier.
Ben ik druk is het hier niet bij te houden, heb ik niks te doen is hier niks te doen.
Oneerlijk![]()
het leven IS oneerlijkquote:Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
Saaie lui hier.
Ben ik druk is het hier niet bij te houden, heb ik niks te doen is hier niks te doen.
Oneerlijk![]()
Ik ben niet zo goed in stellingen eigenlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik doe mn best hoor
gooi dr nog is een pittige stelling tegen aan!
We kunnen het natuurlijk weer over het weer hebben. Tis hopeloos hier, dan weer wel dan weer geen zon, maar het is evengoed lekker vertoefen buiten (of was het nou vertoeven ??) . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
Saaie lui hier.
Oneerlijk![]()
![]()
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 18 juli 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
stelling: single zijn is voor bijna niemand een bewuste keuze, maar een toestand waar je zo snel mogelijk vanaf wil
antwoord: ik weet het niet![]()
Die zijn inderdaad net zo echt als haar bezorgdheid om de wereld.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef Godlike02 het volgende:
mariah carry dr tieten zijn 100% Natuurlijk
Hhhm ik zit er al 3,5 jaar in denk dat ik er nog wel een tijd in blijf zitten hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
stelling: single zijn is voor bijna niemand een bewuste keuze, maar een toestand waar je zo snel mogelijk vanaf wil
Nou niet iedereen zal het met je eens zijn he. Sommige vinden het heerlijk om single te zijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
maar het is dus geen bewuste keuze, vermoed ik ...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:00 schreef PieterCK het volgende:
Hhhm ik zit er al 3,5 jaar in denk dat ik er nog wel een tijd in blijf zitten hoor
Ga er niet vanuit snel uit te komen...
Truequote:Op maandag 18 juli 2005 16:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou niet iedereen zal het met je eens zijn he. Sommige vinden het heerlijk om single te zijn.
Typisch geleuter van iemand die in verwachting is.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
ik zeg dat ik het niet weetquote:Op maandag 18 juli 2005 16:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou niet iedereen zal het met je eens zijn he. Sommige vinden het heerlijk om single te zijn.
wel paar keer slechte ervaringen mee gehad, beetje vanaf geknapt...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar het is dus geen bewuste keuze, vermoed ik ...
Iedereen staat daar toch anders tegenover? Je krijgt geen hapklaar antwoord hierop natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zeg dat ik het niet weet![]()
ik denk dat een meerderheid streeft naar een relatie, misschien zijn er wel een paar Einzelgangers die liever heel hun leven single blijven ... ik persoolijk niet eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |