Leer dr vanquote:Op maandag 18 juli 2005 14:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dus mogen wij vrouwen niet posten deze keer?
Nee dan is het goed.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leer dr van
Probeer mn tt´s aan te passen aan TC![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leer dr van
Probeer mn tt´s aan te passen aan TC![]()
Ik ben bang dat je toch echt een behoorlijke stijging in het aantal verkrachtingen (van vrouwen) zou zienquote:Op maandag 18 juli 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
moesten alleen maar mannen zin hebben in sex, dan zou het toch wel een trieste wereld zijn en was 100 % van de mannelijke bevolking geconverteerd tot homo
quote:
ik ben klein en zwak, maar ik zou echt eens willen zien of een man in staat is om me te verkrachtenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:09 schreef Litpho het volgende:
Ik ben bang dat je toch echt een behoorlijke stijging in het aantal verkrachtingen (van vrouwen) zou zien.
Het is echt geen moeite een vrouw te verkrachten hoor, dan kun je wild doen wat je wilt maar als we je echt ergens vast willen zetten dan is het over met de pret.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben klein en zwak, maar ik zou echt eens willen zien of een man in staat is om me te verkrachten![]()
als er een groep op me afkomt, ben ik uiteraard machteloos, maar één man ... ik bijt, trek aan zijn haren, stamp met armen en benen langs alle kanten. Dan kan je toch beter een gewillige man nemenhet zal hem meer genot verschaffen dan mij proberen te overmeesteren
![]()
Ach, eerst een klein tikje met een rubbere hamer doet wonderen hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben klein en zwak, maar ik zou echt eens willen zien of een man in staat is om me te verkrachten![]()
als er een groep op me afkomt, ben ik uiteraard machteloos, maar één man ... ik bijt, trek aan zijn haren, stamp met armen en benen langs alle kanten. Dan kan je toch beter een gewillige man nemenhet zal hem meer genot verschaffen dan mij proberen te overmeesteren
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je deze specifieke discussie in gedachten had, maar je hebt uiteraard gelijkquote:
je kan me idd bewusteloos smakken of zo ... maar zolang ik bij bewustzijn ben vraag ik me af hoe je hem erin gaat krijgenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
Het is echt geen moeite een vrouw te verkrachten hoor, dan kun je wild doen wat je wilt maar als we je echt ergens vast willen zetten dan is het over met de pret.![]()
IK dacht vroeger altijd dat de beste manier voor een vrouw om een verkrachter af te schrikken was instemmen en zeggen dat ze het lekker vond.![]()
maar zoals altijd doe je zelf niet meequote:
Achquote:Op maandag 18 juli 2005 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je deze specifieke discussie in gedachten had, maar je hebt uiteraard gelijk.
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar zoals altijd doe je zelf niet mee![]()
Daar zou ik niet mee spotten. Het zijn niet allemaal normale mensen op het internet.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
Aangezien er elke dag vrouwen worden verkracht denk ik dat dat toch makkelijker is dan jij denkt. De gemiddelde vrouw zal toch net als jij alles proberen om het te voorkomen.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je kan me idd bewusteloos smakken of zo ... maar zolang ik bij bewustzijn ben vraag ik me af hoe je hem erin gaat krijgen![]()
Jij googlet je TT's? How creative!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef Godlike02 het volgende:
Ik google maar wat
dat weten we na dit topicquote:Op maandag 18 juli 2005 14:18 schreef Litpho het volgende:
Zeg, weten we zeker dat we als Singleskliekje reeks graag geassocieerd willen worden met een "Wat en hoe gedurende een verkrachting"?
met sex is niets mis, is het iets moeilijker te vinden, zit er niets anders op dan het met geweld te verkrijgenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:18 schreef Litpho het volgende:
Zeg, weten we zeker dat we als Singleskliekje reeks graag geassocieerd willen worden met een "Wat en hoe gedurende een verkrachting"?
Denk eens fatsoenlijk na, dan krijg je wel een idee.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je kan me idd bewusteloos smakken of zo ... maar zolang ik bij bewustzijn ben vraag ik me af hoe je hem erin gaat krijgen![]()
Meestal zoek ik op grote penisquote:Op maandag 18 juli 2005 14:19 schreef broer het volgende:
[..]
Jij googlet je TT's? How creative!
Waar zoek je dan op?
Het kan voor beide kanten als handleiding dienen, toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:18 schreef Litpho het volgende:
"Wat en hoe gedurende een verkrachting"?
Nou ik wil daar niet mee geassocieerd worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:18 schreef Litpho het volgende:
Je lijkt wel een vrouw.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:20 schreef Godlike02 het volgende:
Meestal zoek ik op grote penis
Jij bent echt knettergek he.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met sex is niets mis, is het iets moeilijker te vinden, zit er niets anders op dan het met geweld te verkrijgen![]()
Verkrachting binnen de relatie kunnen we uiteraard afschrijven, maar actieve singles lopen natuurlijk wel meer risico op een date rape. Daarnaast is het leeuwedeel van de verkrachtingen door een bekende van het slachtoffer, dus de singles die op hun zolderkamertje op Fok! blijven kniezen dat ze zo weinig sociale contacten hebben zijn preventief het handigst bezig, statistisch gezienquote:Op maandag 18 juli 2005 14:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dat weten we na dit topic![]()
Zullen singles sneller verkracht worden?
uiteraard is de slapste vent nog een pak sterker dan mij ...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:19 schreef Ripley het volgende:
Aangezien er elke dag vrouwen worden verkracht denk ik dat dat toch makkelijker is dan jij denkt. De gemiddelde vrouw zal toch net als jij alles proberen om het te voorkomen.
Zie je wel dat er voordelen aan kleven.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verkrachting binnen de relatie kunnen we uiteraard afschrijven, maar actieve singles lopen natuurlijk wel meer risico op een date rape. Daarnaast is het leeuwedeel van de verkrachtingen door een bekende van het slachtoffer, dus de singles die op hun zolderkamertje op Fok! blijven kniezen dat ze zo weinig sociale contacten hebben zijn preventief het handigst bezig, statistisch gezien.
en jij denkt dat ik dat serieus meende, okayquote:
Amenquote:
mag ik weten wiequote:Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef Mukie het volgende:
Wie van de singles willen wel meedoen aan Tempation Island en bewust willen forceren dat een jongen/ meisje daar vreemd gaat en de relatie "op de test" gooien??
Een vriendin van me heeft meegedaan aan die van 2004. Ze was verleidster, maar nog verliefd op haar ex toendertijd. Ging dus een beetje mis enzo
Wie zegt 1 man.....quote:Op maandag 18 juli 2005 14:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
uiteraard is de slapste vent nog een pak sterker dan mij ...
ik vrees dat het de angst is om zwaar gewond te raken, misschien zelfs te sterven, als je niet toegeeft ... waar ik me wel in kan vinden.
Je geeft toe aan de man om je leven te redden, moest je echt durven vechten ( wat ik zelf waarschijnlijk ook niet zou durven), denk ik dat een verkrachting nog niet zo evident zou zijn![]()
geloof me, het luktquote:Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan ben ik een vogel voor de kat, dat is duidelijk ... ik zei ook dat als ze met een groep op me afkomen, ik echt wel machteloos ben ...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:25 schreef PieterCK het volgende:
Wie zegt 1 man.....
In rotterdam waren ook een paar jongeren opgepakt die het met z'n 3'en of 4'en deden...
beter idee, anders sla ik dit topic wel ff overquote:Op maandag 18 juli 2005 14:20 schreef Tranceptor het volgende:
Laten we het over vrijwillige seks hebben
Tsss... Daarvoor hebben vrouwen dus speeltjesquote:
En mannen maar hard werken om de batterijen te kunnen betalenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tsss... Daarvoor hebben vrouwen dus speeltjes
En mannen een rechterhand, scheelt weer geld voor speeltjesquote:Op maandag 18 juli 2005 14:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tsss... Daarvoor hebben vrouwen dus speeltjes
ik denk dat als je als vrouw verkracht bent, je je énorm in je 'intimiteit' ( excusez le mot) geschonden voelt, en dat je dat niet zo vlug aan iemand durft vertellen. Ik kan me de 'schaamte' echt goed voorstellen...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:36 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom ligt aanranding en verkrachting zo in een verdoem hoekje.
Ik zeg niet dat het leuk is,
Maar we moeten er toch openlijk over kunnen praten?
Als er een taboe op blijft hangen blijven mensen zich er ook voor schamen en komen de ernstige verhalen nooit naar buiten.
Mee eens, maar ik zie niet direct de noodzaak om dat in Singles te doen eigenlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:36 schreef Godlike02 het volgende:
Als er een taboe op blijft hangen blijven mensen zich er ook voor schamen en komen de ernstige verhalen nooit naar buiten.
weeral over sexquote:Op maandag 18 juli 2005 14:41 schreef Tranceptor het volgende:
Het is hier een singles-topic... ander onderwerp!
Vrijwillige seks?
Telt sex met je rechterhand dan ook????quote:
Om de volgende redenen bij mij iig:quote:Op maandag 18 juli 2005 14:36 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom ligt aanranding en verkrachting zo in een verdoem hoekje.
Ik zeg niet dat het leuk is,
Ik betaal mn eigen batterijenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
En mannen maar hard werken om de batterijen te kunnen betalen.
dat hangt ervan af of je hand vrijwillig meewerkt of niet ...quote:
dat doet ie wel jaquote:Op maandag 18 juli 2005 14:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat hangt ervan af of je hand vrijwillig meewerkt of niet ...![]()
Alleen als je rechterhand er ook vrijwillige medewerking aan verleend.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:43 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Telt sex met je rechterhand dan ook????
Of je denkt niet voor mij!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
weeral over sexzou sabrina zeggen
moet net trance diezelfde grap makenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:46 schreef Tranceptor het volgende:
Alleen als je rechterhand er ook vrijwillige medewerking aan verleend.![]()
Moet net dat zieke konijn dezelfde matige grap gaan maken...![]()
Geen vriendin hebben die de hele nacht op je rechterarm heeft liggen slapen doet wonderen wat dat aangaatquote:Op maandag 18 juli 2005 14:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat hangt ervan af of je hand vrijwillig meewerkt of niet ...![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:44 schreef Mukie het volgende:
Om de volgende redenen bij mij iig:
Omdat het iemand die ik ken is overkomen.
Omdat iemand die ik ken ervan valselijk beschuldigd is
Omdat het sowieso geen onderwerp is wat makkelijk is voor maar 1 vrouw die verkracht is.
Blijf van mijn grappen af of we gaan je villen.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
moet net trance diezelfde grap maken![]()
Konijn is lekker, dus van mij mag hetquote:Op maandag 18 juli 2005 14:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Blijf van mijn grappen af of we gaan je villen.![]()
![]()
haha als je al ruim 3,5 jaar geen vriendin/ scharrel heeft gehad dan heb je dat probleem niet......quote:Op maandag 18 juli 2005 14:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen vriendin hebben die de hele nacht op je rechterarm heeft liggen slapen doet wonderen wat dat aangaat.
Mits met pruimpje.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Konijn is lekker, dus van mij mag het
jouw grappen, ik was eerst hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 14:49 schreef Tranceptor het volgende:
Blijf van mijn grappen af of we gaan je villen.![]()
![]()
Matige grappen zijn vaak het leukst bij treurige omstandigheden.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Om de volgende redenen bij mij iig:
Omdat een paar vriendinnen van me is overkomen.
Omdat ik er nog maar net aan heb kunnen ontsnappen en zelf wel al meermaals aangerand ben.
Ik er sowieso niet tegen kan dat daar grapjes over gemaakt worden.
Denk dat dat wel genoeg redenen zijn
Ik doe de grappen hier, jij doet het suffe naieve humorloze, passieloze konijn spelen. Klonen die tegen hun baas gaan ageren, gekker moet het niet worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jouw grappen, ik was eerst hoor![]()
en het was idd maar een zeer matige grap![]()
ik persoonlijk vind konijn dus echt niet lekker, vraag me niet waarom, ik vind het maar een ranzige smaak hebbenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Konijn is lekker, dus van mij mag het
ik ben een multitask konijn, een beetje allround zo, van alle markten thuis, van tijd tot tijd eens een grap ... meestal zijn ze niet van de beste, ik geef het toequote:Op maandag 18 juli 2005 14:51 schreef Tranceptor het volgende:
Ik doe de grappen hier, jij doet het suffe naieve humorloze, passieloze konijn spelen. Klonen die tegen hun baas gaan ageren, gekker moet het niet worden.![]()
Pas maar op met kerst, Flappie!![]()
liefst wel ja...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:54 schreef Tranceptor het volgende:
Grappen maken over je eigen dood is nog zieker.
Of dacht je dat we je eerst dood gingen maken voor we je gingen koken?
Daarom zeg ik ook, dan sla ik liever dit topic overquote:Op maandag 18 juli 2005 14:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Matige grappen zijn vaak het leukst bij treurige omstandigheden.
Meerdere kenissen en vrienden al verloren in mijn leven
Op die dagen word er juist heel veel gelachen.
Dat is onderdeel van de verwerking.
Maar misschien hoord het niet in een singles topic. Toch is het jammer dat er niet over gepraat kan worden in deze samenleving. Een hoop mensen houden nu hun mond.
Jammer, alles is al besproken.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
liefst wel ja.... Zie het als mijn laaste wens
Zezijnnukonijnaanhetvillendusjekanrustigblijvenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, dan sla ik liever dit topic over
Teveel dingen waar ik dan aan moet denken.
ik heb mijn mening gegeven ... ik denk dat het voor een vrouw één van de meest schaamtevolle ervaringen is die ze kan meemaken ...quote:
Nou ander onderwerp, want villen is nou ook niet bepaald leuk toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zezijnnukonijnaanhetvillendusjekanrustigblijven
Sex met een ventquote:Op maandag 18 juli 2005 15:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb mijn mening gegeven ... ik denk dat het voor een vrouw één van de meest schaamtevolle ervaringen is die ze kan meemaken ...
vergelijk het met sex hebben met een vent waar je niets voor voelt en die je eigenlijk echtvindt, daar kan je je achteraf ook enorm over schamen, vooral als je vrienden het dan nog weten ook ...
volgens mij is het gevoel bij een verkrachting dus nog 10000 keer erger, plus de angsten die je hebt doorstaan ...
ik mag er niet aan denken ...![]()
en nu zwijg ik erover, kwil mukie niet wegjagen![]()
gewoon omdat ik eerder op een grap kwam dan jij, moet ik nu doodquote:
Het is geen geheim dat je al langer op mijn menu stond. Eventjes was je me ontvlucht, maar nu ben je weer terug. Zet die zoute witte wijn alvast maar lekker koud. Dit gaat smaken.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gewoon omdat ik eerder op een grap kwam dan jij, moet ik nu dood![]()
jaloezie kan diep zitten![]()
Stiekum is hij ook een fan van je. Net als ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gewoon omdat ik eerder op een grap kwam dan jij, moet ik nu dood![]()
jaloezie kan diep zitten![]()
Precies zoals ik dacht, je vind seks prima zodra maar vastgesteld is dat het een vrouw is.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vrouwen.
Sex met een vrouw.
Maar vrouwen.
Je kunt ook een poging doen om dit topic te redden.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:06 schreef Litpho het volgende:
Ik ga denk ik met deze gespreksonderwerpen maar weer eens een paar uurtjes werken voor de verandering.
dit doet pijnquote:Op maandag 18 juli 2005 15:04 schreef Tranceptor het volgende:
Het is geen geheim dat je al langer op mijn menu stond. Eventjes was je me ontvlucht, maar nu ben je weer terug. Zet die zoute witte wijn alvast maar lekker koud. Dit gaat smaken.![]()
Doe niet zo gek!quote:Op maandag 18 juli 2005 15:06 schreef Litpho het volgende:
Ik ga denk ik met deze gespreksonderwerpen maar weer eens een paar uurtjes werken voor de verandering.
Ja volg het advies van Godt op. Al is het alleen maar om mij te helpen (ik verveel me namelijk).quote:Op maandag 18 juli 2005 15:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe niet zo gek!
Breng een leuk onderwerp in!
Als er nou nog enige mogelijkheid was dat dit stukje bedroevend proza mij kon overtuigen van zijn echtheid\....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |