En stap 2 daarna?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:03 schreef mvdlubbe het volgende:
Heb je stap 1 al gedaan?
Een investering van vijftien cent.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:09 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja. Dat wordt dan toch de echte cd kopen he. Voor de illegale oplossingen moet je soms (nog) enige kennis van zaken hebben..
Of je brandt die even op CD.
Je gebruikt Windows Debiel 5.4?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:21 schreef ymme het volgende:
some driver has invalid name of conflicts whhite other file or service in sytem, please choose other driver blablablab dat zegt ie als ik de deamon tools 3.47 wil gaan instaleren.
Mijn glazen bol is kapot dus ik zou graag de exacte foutmelding willen weten. Heb je de oude deamon tools die jij geinstalleerd heb eraf gegooit? Anders krijg je conflicten.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:21 schreef ymme het volgende:
some driver has invalid name of conflicts whhite other file or service in sytem, please choose other driver blablablab dat zegt ie als ik de deamon tools 3.47 wil gaan instaleren.
Als je een kopie hebt van de cd he. Waarom zit je dan met daemon tools te kutten, schat?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:14 schreef ymme het volgende:
Of je brandt die even op cd? Ik heb gewoon van een vriendin een kopie de echte gekregen
Is het hier schande als je om hulp vraagt ofzo
quote:
Omdat ze totaal niet weet wat het is, en ze is te lui om te googlen.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:25 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Als je een kopie hebt van de cd he. Waarom zit je dan met daemon tools te kutten, schat?
Begint het schelden nu alquote:Op maandag 18 juli 2005 14:25 schreef ymme het volgende:
de eerste keer dat ik het deed, deed ie het wel gewoon. Debiel.
Toen heb ik alleen bij stap 1 van de setup logged instal blablabla aangevinkt.
Nu heb ik die deamen instal geuninstalt (ofzo) maar nu krijg ik dus dit
Maar ze heeft toch een CD?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Omdat ze totaal niet weet wat het is, en ze is te lui om te googlen.
3 2 1 Hitler.quote:
Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:28 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Maar ze heeft toch een CD?
Of zou die vriendin de iso op CD hebben gezet. Als iso, zeg maar..
Dit is eigenlijk al de onthulling he. 'Staat op de CD'.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:07 schreef ymme het volgende:
Joh demon tools staat al op die cd. Heb het al geinstaleerd maar de optie bij stap 3 staat hier niet tussen
Zou je voor mij 'dit' kunnen specificeren met een iets uitgebreidere omschrijving? Het liefst een errorlog of de directe foutmelding - dank uquote:Op maandag 18 juli 2005 14:25 schreef ymme het volgende:
de eerste keer dat ik het deed, deed ie het wel gewoon. Debiel.
Toen heb ik alleen bij stap 1 van de setup logged instal blablabla aangevinkt.
Nu heb ik die deamen instal geuninstalt (ofzo) maar nu krijg ik dus dit
Even tussendoor, hoe maak je zo'n plaatje zo snel? Heb je ergens een scriptje hangen ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:35 schreef Icey1986 het volgende:
Staat in mijn mail maar vooruit: [afbeelding]
het heet fok profielquote:Op maandag 18 juli 2005 14:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Even tussendoor, hoe maak je zo'n plaatje zo snel? Heb je ergens een scriptje hangen ofzo?
Standaard functie van FOK, kijk maar in je profiel. Maar het is ook zelf gemakkelijk te maken:quote:Op maandag 18 juli 2005 14:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Even tussendoor, hoe maak je zo'n plaatje zo snel? Heb je ergens een scriptje hangen ofzo?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | <?php $breedte = strlen($_GET['txt']) * 7; $hoogte = 15; $txtimg = imagecreate($breedte, $hoogte); imagecolorallocate($txtimg, 215, 215, 215); $txtcolor = imagecolorallocate($txtimg, 0,0,0); imagestring($txtimg, 3, 0, 0, $_GET['txt'], $txtcolor); header("Content-Type: image/png"); imagepng($txtimg); imagedestroy($txtimg); ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |