Volgens mij wilt hij wat spiermassa aankomen, niet een dik varken worden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:48 schreef Sessy het volgende:
Als je wilt aankomen moet je van wit meel gebakken vet voedsel eten met veel suiker erop. Allerlei banketbakdingen dus, cakejes, dat soort dingen.
Als je maag groot is is je honger groot, je behoefte naar eten groter...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:23 schreef Mr.J het volgende:
Zo snel rekt je maag niet mee hoor. En waarom ben je dan het bokkie?
Cardio + wat carbs laten vallen + eiwitten & vetten iets omhoog gooien en je valt weer af hoor.
Gewoon even naar een sportwinkel lopen en even vragen of ze iets voor massa hebben...(heb geen zin om helemaal naar beneden te lopen om te lezen wat er op de bus staat), ben je zo'n 40 euro armer, doe je(met volledig gebruik, dus 3 keer per dag) een maand mee ofzo, maar ik zou rustig aan beginnen met 1 keer per dag, evt omhoog gaan als dat geen resultaten oplevert.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zulke eetschema's zijn natuurlijk leuk, maar goed ik heb daar geen tijd voor (school, werk). En als ik tijd heb een kipfileetje klaar te maken lukt ook niet altijd. Als ik zo'n shake wil gaan gebruiken welke raaden jullie me dan aan?
Wat aan 'zo snel wordt hij niet groter' begrijp je precies niet?!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je maag groot is is je honger groot, je behoefte naar eten groter...
En dat verkleind zich niet heel makkelijker meer(zie al die enorm te dikke mensen maar, die een enormeling van een maag hebben en daarom niet meer goed echt af kunnen vallen, puur omdat ze continu behoefte hebben aan veel eten).
Als je niet meer intensief traint neemt ook de energiebehoefte af. En als hij echt zo fanatiek is zal hij vast wel weten hoe hij zijn voeding af moet bouwen.quote:Ik zie het ook aan mijn broer, doet body building, wat die naar binnen werkt is gewoonweg niet normaal meer zoveel is het, er komt een moment dat hij niet meer zo intensief traint en dan gaat het heel snel met aanzetten....
Dat is dan hun eigen stomme schuld want dat hoeft niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:18 schreef erodome het volgende:
En wat ik van bodybuilders heb gezien is dat ze gewoon ontzettend vatsige luitjes worden als ze stoppen met zo intensief trainen,
De meeste wedstrijdatleten zitten off season op hoogstens 15% (uitzonderingen daar gelaten) dus om dat nu meteen vieze vetvellen te noemen.quote:tussen de wedstrijden door zijn ze al aardig vet te noemen, maar goed dat trainen ze er dan vlak voor een wedstrijd weer af, maar stoppen ze in het geheel dan worden het vieze vetvellen, brrrrrrrrr....
Ik vraag me af hoe ze zo snel naar een laag vetpercentage terug komen ? wat voor voedingsschema moet dat zijn..quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:22 schreef Mr.J het volgende:
De meeste wedstrijdatleten zitten off season op hoogstens 15% (uitzonderingen daar gelaten) dus om dat nu meteen vieze vetvellen te noemen.![]()
Misschien omdat je dat wilt lezen?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:16 schreef Italo het volgende:
waarom lees ik nou "manieren om snel klaar te komen"?![]()
Ontopic: geen idee![]()
Vergeet voor optimaal effect de insuline niet vlak voor je de MacD binnenstapt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:30 schreef Cochise het volgende:
Of je gaat gewoon een paar maanden op McDonalds dieet........misschien niet gezond....maar je komt gegarandeerd aan
Ow......en dan wordt je ouder..........heb je minder tijd om te trainen.........wordt je spijsvertering trager........en krijg je al die kilos er bijna niet meer af. Dussuh weet wat je doet als je 20 kilo wilt aankomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |