abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28908622
Hmm, ik zat hier al poosje over te twijfelen om zon topic te openen. Maar ben nu toch wel redelijk radeloos, ik ben 58.6 kg maar ongeveer 1.86 lang. Ik heb vanalles wel geprobeerd maar erg veel dikker wordt ik niet :/, beetje irritant, niet dat het zo van mn lichaam af te lezen valt, op mn ribben na dan die zijn redelijk te tellen. Daarbij komt ook nog dat mn vetgehalte nihil is!.. al heb ik wel eens geprobeerd bijna elke dag in de week vettig spul te 'vr'eten. Sporten helpt wel om zwaarder te worden, maar daar wordt je in het begin ook alleen maar dunner van, dat duurt zo lang.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 18 juli 2005 @ 13:56:28 #2
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_28908799
Who je bent wel erg licht voor een man ja, hoe oud ben je?

Ik ben 1.94 en 78 kg, dat vind ik al te licht eigenlijk.

Maar goed, neem een kantoorbaan, eet veel frituur, drink veel bier.
Nadelen hiervan is dat je alleen je buik hiervan aankomt, das ook niet de bedoeling denk ik.
Het kan ook gewoon aan je bouw liggen. Probeer iig met regelmaat veel te eten, veel boterhammen tussen de middag, veel warm eten 's avonds, en gewoon tussendoortjes blijven eten.
Tranendal
pi_28908917
21. En sjah, ik probeer ook minstens 10 boterhammen per dag te eten. En qua tussendoortjes per dag blijft het vaak bij paar pakjes sultana.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 18 juli 2005 @ 14:01:43 #4
37248 BertV
Klei indiaan
pi_28908955
hoe oud ben je?

k, 21, wacht maar een paar jaar voordat je vet gaat eten.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  maandag 18 juli 2005 @ 14:01:51 #5
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_28908959
Naar de sportschool en spieren kweken!
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_28908991
snel aankomen?
waarom niet gewoon geledielijk langzaam. en je hoeft niet alleen vette troep te eten, gewoon je eetpatroon veranderen, langzaam wat meer eten enz.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 18 juli 2005 @ 14:03:36 #7
76783 rezjeh
"maņana maņana"
pi_28909013
ik zou krachttraining gaan doen, je wordt er zwaarder en breder van
  maandag 18 juli 2005 @ 14:05:09 #8
37248 BertV
Klei indiaan
pi_28909072
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:03 schreef rezjeh het volgende:
ik zou krachttraining gaan doen, je wordt er zwaarder en breder van
Als je de aanleg niet hebt moet je een enorm lange adem hebben.
En dat de TS geen aanleg heeft staat zwart op wit met zijn gewicht.

Ik was met 21 ook een lichtgewicht, drie jaar later moest ik uitkijken om niet te zwaar te worden.
pi_28909090
vriend, ga fitnessen man
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  maandag 18 juli 2005 @ 14:07:00 #10
76783 rezjeh
"maņana maņana"
pi_28909127
ik 18, 1m87 en rond de 82 kilo, vind het wel prima, ga volgend jaar weer lekker naar de sportschool om wat breder te worden

maar toch, spieren staan beter dan een dikke buik imho
  maandag 18 juli 2005 @ 14:07:46 #11
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_28909153
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:05 schreef BertV het volgende:

[..]

Als je de aanleg niet hebt moet je een enorm lange adem hebben.
Je bedoelt zeker te weinig testosteron
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
  maandag 18 juli 2005 @ 14:17:55 #12
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_28909438
Ik ben 1.80m, 24 en ik weeg 74.
Ik train nu 3 maanden redelijk tot hard en het is zeker te zien, ook al heb ik niet erg veel aanleg om gespierd te worden, ik eet veel kip met rijst en groenten, veel vis, vooral na het sporten een blikje tonijn voor de eiwitten. Creatine wil ook goed helpen om wat extra's te geven aan kracht zodat je wat sneller vooruit gaat.

Goed eten en veel sporten dan wordt je wel zwaarder, zeker met creatine omdat dat extra vocht vasthoud in de spieren.
pi_28909538
Ooit gedacht een dieetist(e) te raad plegen??
Die kunnen jou beter helpen denk ik
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_28909660
7-10 liter bier per week drinken, regelmatig kant-en-klare pizza/ kilo lasagna / macdonalds naar binnen werken en vooral NIET bewegen

weet iemand ook hoe je er 10 kilo afkrijgt
  maandag 18 juli 2005 @ 14:25:45 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28909714
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef WooZ het volgende:
7-10 liter bier per week drinken, regelmatig kant-en-klare pizza/ kilo lasagna / macdonalds naar binnen werken en vooral NIET bewegen

weet iemand ook hoe je er 10 kilo afkrijgt
7-10 liter water per week drinken, regelmatig eten, sochtends smiddags savonds, absoluut geen vettigheid eten. En een klein beetje bewegen.

Zo ben ik 12 kilo kwijt geraakt
The truth was in here.
pi_28909805
Ik zou GOED en VEEL eten, s'middags, s'avonds een flinke maaltijd! Daarnaast VEEL (3-4 keer per week) sporten, afgewisseld met krachttraining. Houdt dit een maand of twee vol en je spiermassa en daarmee je figuur zal drastisch toenemen/verbeteren!
pi_28909900
Vette vis en noten eten
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 18 juli 2005 @ 14:35:01 #18
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_28910000
3 uur voordat je gaat slapen veel eten.

die energie wordt tijdens het slapen niet goed verbrandt en zet zich om in vet

(paar dagen geleden gehoord bij de tv dokter op rtl4 )
¯ _(ツ)_/¯
pi_28910182
Hmm, mjah ik sport per dag behoorlijk veel, behalve krachttraining. Ik eet veel volkoren boterhammen, maar raak opzich geen vet/chips achtig eten aan. En bier alleen in het weekend.
pi_28910245
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:35 schreef Type-R het volgende:
3 uur voordat je gaat slapen veel eten.

die energie wordt tijdens het slapen niet goed verbrandt en zet zich om in vet

(paar dagen geleden gehoord bij de tv dokter op rtl4 )
Mjah, dat heb ik poosje geprobeerd .. vlak voor het slapen gaan veel eten. Maar dat is toch niet gezond?
pi_28910320
Ik was ook altijd veelste mager, ik ben toen gaan trainen alleen maar kracht training. En veel vezelrijke voedsel eten zoals pasta's, aardappelen, en brood. Toen ik begon woog ik 55 kilo en ben 1.80m na een jaar 70 kilo, bijna alleen maar in spiermassa. Ik merkte toen dat het me niet meer lukte om zwaarder te trainen en ik kwam ook niet echt meer aan. Toen ben ik aan een whey eiwit kuur begonnen toen ben ik in 3 kwart jaar nog eens 10 kilo aangekomen. Toen was ik echt tevreden met mezelf.

Ik weeg nu steeds rond de 85/87 kilo dat is na 3 jaar krachttraining en een beetje cardio (ben best lui ) Ik krijg alleen nu op mijn werk te horen wat voor Annebolen pillen ik gebruik en ik ben niet eens zo breed als van die annebolen gasten.
Heb het leven lief, en leef je uit!
pi_28910410
Mjah ik vind rond de 65-70kg voldoende. Ik kan nu ook niet echt zeggen dat ik super gespierd ben, maar heb vooral gewoon heel weinig vet
  maandag 18 juli 2005 @ 14:58:58 #23
37248 BertV
Klei indiaan
pi_28910613
Je bent 21, tegen de tijd dat je 25 bent vecht je tegen de kg's

Ik geloofde het toen ook niet.
pi_28910668
Hmm, ik ben zelfs al wel 66 kg max geweest! in een periode van niet bewegen en vet vet vet eten. Alleen daar gaat je conditie en je lichaam als een baksteen van achteruit. Ik ben nu in redelijke topconditie, hardloop/fiets veel en werk ook redelijk veel.
pi_28913551
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Hmm, ik ben zelfs al wel 66 kg max geweest! in een periode van niet bewegen en vet vet vet eten. Alleen daar gaat je conditie en je lichaam als een baksteen van achteruit. Ik ben nu in redelijke topconditie, hardloop/fiets veel en werk ook redelijk veel.
Ah, daar hebben we de oorzaak al, je doet veel energievretende sporten. Probeer veel koolhydraat en eiwitrijk voedsel in te nemen. Daarnaast is krachttraining een goed idee om je spiermassa te doen groeien en dus aan te komen op een goede manier. Veel vette troep eten heeft bij mensen zoals jij niet veel zin omdat het geen bruikbare caloriën zijn voor het lichaam. Denk meer aan pasta, brinta, rijst en bruin brood en eventueel een koolhydraatsupplement (dat laatste alleen als het echt niet anders kan). Voor de eiwitten ben je aangewezen op magere kwark, eieren en kip (veel kip) dat barst van de eiwitten. Ook voor je eiwitten kun je een supplement gebruiken, maar alleen als aanvulling, niet in plaats van. Deze eiwitten zorgen voor de groei van de spiermassa. Als je niet voldoende eiwit tot je neemt kun je trainen tot je een ons weegt (letterlijk) maar spiermassa opbouwen doe je dan dus niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')