quote:Op maandag 18 juli 2005 13:47 schreef Blessed het volgende:
Laat hem z'n vrouw maar bedriegen met mij.
Liefde maakt blind.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:28 schreef woeshie het volgende:
heeft hij één vd mooiste vrouwen, en bedriegt hij haar .. (met zo'n lelijke nanny dan nog)
Zou me helemaal niets verbazen, die Sadie Frost lijkt me er gefrustreerd genoeg voor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:23 schreef milagro het volgende:
De nanny was ingehuurd door zijn ex, hè, zijn rancuneuze ex... en vervolgens krijgt Jude een verhoudinkje met haar... opgezet spel!!!!!!!!!!!
Dat zal wel komen omdat hij zelf ook lelijk isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:28 schreef woeshie het volgende:
heeft hij één vd mooiste vrouwen, en bedriegt hij haar .. (met zo'n lelijke nanny dan nog)
Kurt Russelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:32 schreef SunChaser het volgende:
Is er iemand in Showbizzland die niet vreemd gaat?
Goldie Hawn heeft wel 's door laten schijnen dat de reden dat Kurt het zolang bij haar uithoudt is omdat ze hem op zijn gemakkie vreemd laat gaan.quote:
pesjiesj, vind het eerlijk gezegd een wonder als je niet vreemd gaat, als bekende filmster en man.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:32 schreef SunChaser het volgende:
Is er iemand in Showbizzland die niet vreemd gaat?
op fok! zijn nogal rap vrouwen lelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:28 schreef woeshie het volgende:
De FOK!topmodellen, uiteraardquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
ik vraag me af met wat voor topmodellen alle mannelijke fok!leden ooit gaan trouwen![]()
ik doe niet mee, de standaard ligt echt kilometers te hoogquote:
misschien wel, maar sienna had hij al uitgewoond en die zeurt meer, die nanny was door hem nog onbevlekt, lief en gewillig! en 't is toch niet dat de gemiddelde man hem niet recht zal krijgen bij die nannyquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:11 schreef woeshie het volgende:
Persoonlijker vind ik Sienna toch vééél mooier dan die nanny
Ik denk dat iedereen dat wel met je eens is!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:11 schreef woeshie het volgende:
mannen gaan niet vreemd omdat die andere vrouw mooier is, wel omdat ze geiler isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:11 schreef woeshie het volgende:
Niet eens dat per se, een stukje spanning telt ook mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:19 schreef milagro het volgende:
[..]
mannen gaan niet vreemd omdat die andere vrouw mooier is, wel omdat ze geiler is
ja dat ook natuurlijk, het is spannend want nieuw, maar het ging me om de altijd gehoorde opmerking "maar zijn eigen vrouw is veel mooier!" ... het gaat om lekker, niet om mooi(er)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Niet eens dat per se, een stukje spanning telt ook mee.
Mannen die zich hun hele leven kunnen binden aan 1 vrouw zijn ziek...kom zeg op wat trekt dit eigenlijk levenslang op hetzelfde wicht zitten. Elke dag hetzelfde eten verveeld toch ook na een tijdje...hoe lekker het ook is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:19 schreef milagro het volgende:
[..]
mannen gaan niet vreemd omdat die andere vrouw mooier is, wel omdat ze geiler is
En Kate Moss is weer de ex van Johnny Depp!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:27 schreef Spindizzy het volgende:
Er gaan ook geruchten dat Jude de vader is van de dochter van Kate Moss (de beste vriendin van de ex van Jude)
Vergeet Winona Ryder niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:13 schreef Blessed het volgende:
En Kate Moss is weer de ex van Johnny Depp!![]()
Some women have all the luck...![]()
Inderdaad. Die stomme doos.quote:
En heeft uit wraak al staan zoenen met exliefje Orlando Bloom:quote:
Oprah Winfrey:quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:23 schreef milagro het volgende:
Het is natuurlijk wel een beetje een gotspe van deze dame Miller om nu zo moeilijk te doen over 1 slippertje, zij was immers zelf "de andere vrouw" die Judd's toenmalige huwelijk mede saboteerde door een complete affaire met hem aan te gaan
En het leuke is dat Sadie Frost deze babysitter zelf heeft aangenomenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:23 schreef milagro het volgende:
Het is natuurlijk wel een beetje een gotspe van deze dame Miller om nu zo moeilijk te doen over 1 slippertje, zij was immers zelf "de andere vrouw" die Judd's toenmalige huwelijk mede saboteerde door een complete affaire met hem aan te gaan
dat zei ik ook alquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En het leuke is dat Sadie Frost deze babysitter zelf heeft aangenomenMet voorbedachte rade natuurlijk.
Die heb ik besteld, maar dan niet voor Law ('s uiterlijk), want die vind ik dus echt totaal niet aantrekkelijk.. wel voor Clive Owenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:02 schreef SunChaser het volgende:
Jude Law is volgens mij net zo dom als zijn personage in Closer. Goede film btw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |