Hey!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:39 schreef DinoPK het volgende:
Dat is een live config probleem en hoort in principe in het live topic (goed zoeken vereist).
Maar goed, aangezien ik je kan helpen:
2 opties (3e optie, direct aansluiten, gaat niet op omdat je een usb modem hebt).:
- Via een netwerkkaart in je pc, internet connection sharing aanzetten en spelen maar. Een erg irritante procedure, zeker vanwege het feit dat je een usb modem hebt.
- Een router kopen, verreweg de mooiste oplossing. Je kan dan met je xbox op live zonder je pc aan te hebben.
Volg deze pagina om alles daarover te vinden (setups, benodigde poorten etc): http://www.xbox.com/nl-NL/live/start/connect/
Weet je nog niet wat je wil, probeer dan eerst eens of je multiplayer sowieso wel leuk vindt, en dat kan via Kai en Xbox Connect. Het is een aardige indicatie voor live gameplay.
waarom zouden mensen hun acount niet verlengen? tis allang bekend dat je ook moet betalen voor live op de xbox 360 en dat je je eigen acount mee kan nemen naar de 360, en waarom mensen niet meer live komen? omdat de meeste fokkers een spel een week spelen en dan weggooien in een donkere hoek, ik blijf gewoon dead or alive 2 spelen ookal is rockstah er niet meer, boeien die friendslist, zat andere mensen livequote:Op maandag 25 juli 2005 17:03 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Het zal je tegenvallen hoeveel van de xbox-ers nog live hebben, waarom denk je dat je friendslist langzaam leeg aan het lopen is?.. Het zijn de nadagen van de xbox, mensen gaan geen acounts meer verlengen. Dan is het gewoon een goed idee om meer aandacht te bieden aan alternatieven. Zat mensen spelen af en toe via tunnel systemen, het doel van dit topic is om het wat meer te bundelen, en misschien wat meer mensen enthousiast te maken. Op GoT is er ook een plek voor dit topic, op Fok is er ook gewoon een goede basis. Met deze nieuwe topic titel wordt er een nieuwe impuls aan gegeven, jammer dan van de brede opzet.
Overigens overdrijf je gigantisch als je een kwartier moet kutten voordat je een game hebt gemaakt. Als het goed in is gesteld ben ik net zo snel online in een game dan jij een game hebt gevonden op live. Sterker nog, als je een kamer hebt aangemaakt ben ik sneller online zonder de live signin en serverzoek/ping vertraging. Maar goed, je moet er even wat meer moeite voor doen in het begin, daar heb jij wel vaker moeite mee.
Live is misschien wel beter, maar dit is gewoon een lekker goedwerkend gratis alternatief.
precies, xbconnect en kai zijn imo live voor de warezhoeren, en de meeste warezhoeren die ik ken spelen lvl 1 van een spel, spelen het spel 1 keer online , deleten het en downloaden de volgendequote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:21 schreef Rodie83 het volgende:
Tsja ik heb het wel eens geprobeerd maar toch, ik vind het op alle fronten zuigen. De software werkt, maar vraag me niet hoe, de gebruiksvriendelijkheid is klote en qua community: ik kan me niet voorstellen dat die "hechter" is dan live.
Ik denk gewoon dat je moet accepteren dat online gamen op de xbox een gigantisch come and go verschijnsel is. Het "ik koop een game en speel hem tot in het einde van de dagen" is op de een of andere manier voorbehouden aan pc gamers.
Ik heb Doom 3, Splinter Cell: Chaos Theory en m'n huisgenoot heeft Halo 2. Het is overigens natuurlijk wel mogelijk om er goed in te worden. Dat 16-jarige jongetjes er zo goed in zijn heeft waarschijnlijk niet met de inherente kwaliteiten van 16-jarige jongetjes te maken, maar met de hoeveelheid tijd die ze tot hun beschikking (willen) hebben. Ik doe ook nog andere dingen zoals singleplayer spellen en boeken lezen enzo.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:24 schreef DinoPK het volgende:
@ Hooghoudt:
Precies de reden waarom ik live de deur uit heb gedaan. Ik werd gek van de jonge schreeuwerige 16 jarige jongetjes die je om de 3 seconden uitmaken voor my bitch. Ik speel voor mijn lol, niet persé om te winnen. Zelf ben ik ook een oudere gamer (30), ben niet super slecht maar top zal het niet meer worden.
Het is natuurlijk niet zo dat je dit fenomeen niet meer tegenkomt op xbox connect zoals je hebt gemerkt, maar dit ligt ook heel erg aan de game die je hebt gespeeld: Halo2 heeft echt de meest vervelende en verschrikkelijke online community. In andere games is het een stuk gezellig, met als erg prettige uitzondering de Ghost Recon spelers, vaak wat oudere gamers die je alles netjes uitleggen.
Jij bent nou precies 1 van de redenen dat dit topic er is, gewoon een leuke club mensen samen aan het gamen krijgen via systemlink. Wat is je Nick op connect, welke spellen heb je toegang toe?
heeft aleen splitscreen multiplayer helaasquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:16 schreef Hooghoudt het volgende:
Edit: ik heb ook nog Red Dead Revolver, zouden er mensen zijn die dat online spelen?
Ah, ok. Gelukkig dan maar dat het ook niet zo'n werelds spel is, alleen de sfeer is top.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heeft aleen splitscreen multiplayer helaas
ik vond em erg goed hoor, ondanks de kleine foutjes die erin zaten was het een erg vermakelijk spelquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:32 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ah, ok. Gelukkig dan maar dat het ook niet zo'n werelds spel is, alleen de sfeer is top.
Xbox mist net de toevoeging van Mods en vele custom maps...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:21 schreef Rodie83 het volgende:
Tsja ik heb het wel eens geprobeerd maar toch, ik vind het op alle fronten zuigen. De software werkt, maar vraag me niet hoe, de gebruiksvriendelijkheid is klote en qua community: ik kan me niet voorstellen dat die "hechter" is dan live.
Ik denk gewoon dat je moet accepteren dat online gamen op de xbox een gigantisch come and go verschijnsel is. Het "ik koop een game en speel hem tot in het einde van de dagen" is op de een of andere manier voorbehouden aan pc gamers.
Is goud. En over Red Dead Revolver: ik ben ook een groot liefhebber van spaghettiwesterns, dus ik ben ook wat bevooroordeeld.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:00 schreef DinoPK het volgende:
Ik zal je even toevoegen Hooghoudt, misschien kunnen we wel eens wat spelen.
Erg jammer idd dat Red Dead Revolver niet multiplayer te spelen is, ik vind het 1 van de meest onderschatte titels op de xbox. Het spel speelt heerlijk weg, en het heeft een enorm lekker sfeertje (sowieso bevalt dat cowboy gedoe mij wel in games, oddworld stranger's wrath heb ik ook van genoten).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |