Dit is zonder meer waar. Als je kijkt naar haar elegante bewegingen (op haar eigen manier) kun je wel stellen dat ze van koninklijke afkomst isquote:
Erika, naar een welbekend politicus....quote:Hierbij wend ik mij tot jullie. Wat is nou een mooie naam voor dit briljante beest?![]()
Het zijn net zulke namen als een turk een naam is voor een turk. Je spreekt ze niet uit, want ze zijn beledigend!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:19 schreef whoops het volgende:
B.t.w. ik wil geen mierenneuker zijn, maar volgens mij zijn het toch echt koeiennamen...
Racist, ik ben zelf turk...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:25 schreef Henk_sjoerd het volgende:
[..]
Het zijn net zulke namen als een turk een naam is voor een turk. Je spreekt ze niet uit, want ze zijn beledigend!
quote:
* LeeHarveyOswald checkt of zn draadloze muis nog naast het toetsenbord ligtquote:
N3rd...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald checkt of zn draadloze muis nog naast het toetsenbord ligt
Ik vindt Bertha 1337 een leuke koeiennaam
jij weet wel erg veel over koeien, heb je er zelf een kudde thuis staan?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:37 schreef whoops het volgende:Hebben alle koeien een naam? Kan een boer dan altijd onthouden hoe zijn koeien heten?
De meeste boeren geven hun koeien een naam, maar het is niet verplicht. Bea, Caroline, Iris... zijn enkele voorbeeldjes van koeiennamen. Sommige boeren gebruiken elk jaar een andere letter van het alfabet. Als Bea een kalfje krijgt, en we zitten in het jaar van de 'r', zal Rea genoemd worden. Dan weten ze meteen dat het het kalfje van Bea is. Elke koe heeft bovendien een paspoort met een nummer. Dat nummer staat op die flapjes die ze in hun oren dragen.
wat een websitequote:
Lol die is meesterlijkquote:
Haha alleen deze zin vind ik al verdomd grappig..quote:Op maandag 18 juli 2005 09:38 schreef Henk_sjoerd het volgende:
Na een oude afleveringen van kopspijkers gezien te hebben is het mij opgevallen hoe cool koeien eigenlijk zijn![]()
quote:
quote:
Multivlaai klinkt mij veel bekender in de oren...quote:
Hoezo 'Micha De Melkfabriek'. Ik vind Micha geen naam voor een koequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
Micha De Melkfabriek.
Stella De Strontmachine.
Greta Grasbeheer.
quote:
35 koeiennamen?quote:
vriendinnen!?quote:
om je dood te lachen wat een leuke namen hequote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef cerror het volgende:
hehehehe!
Komt weer niet over op Melkfabriek.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:02 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Hoezo 'Micha De Melkfabriek'. Ik vind Micha geen naam voor een koeEr is ook al een hond naar me vernoemd. Bella is gewoon dé naam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |