Maar je moet ook niet met de ogen dicht lezen knul :-)quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef Ichi het volgende:
Ik vond het een kut boek, heel slecht.
het is meer een script/screenplay dan een echt boek
ook het verhaal zuigt (behalve het laatse)
snape blijft de man _o_
Ik vond hem ook al een stuk serieuzer en minder puberaal dan in deel 5.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:09 schreef Maeghan het volgende:
Nou, over zou ik niet zeggen hoor, met dat gezanik over Ginny. Maar misschien komt het ook door de veranderde situatie? Als je een grote kans hebt doodgemaakt te worden en er is iemand doodgegaan in je omgeving, en je land is in oorlog, dan ga je je misschien wat serieuzer gedragen.
Inderdaad, Ron vind ik echt een lompe gast ondertussen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ginny heeft zich inderdaad ontwikkeld tot een van de leukste personages uit het boek. Ik merk dat ik Ron steeds minder trek.![]()
Hij is echt irritant. Dat was hij al, maar nu nog meer ja.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:14 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Inderdaad, Ron vind ik echt een lompe gast ondertussen.
Dat klopt niet lees maar snel verderquote:Op zondag 24 juli 2005 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zat net op VolkomenKut.nl en daar staat in een kopje wie wie vermoordt, terwijl ik nog halverwege was in het boek.
Mevr Bonkel volgens mijquote:Op zondag 24 juli 2005 22:05 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ik ben nu begonnen aan deel 6 (in het Engels dus)... en nu zit ik met het probleem dat ik bij sommige mensen niet weet wie het zijn?
Madam Vance en Madam Bones bijvoorbeeld...
Bij Madam Vance denk ik mevrouw Vaals, bij Madam Bones heb ik geen idee... Ook bij benamingen enzo weet ik het ook niet...
kijk eens hierquote:Op zondag 24 juli 2005 22:05 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ik ben nu begonnen aan deel 6 (in het Engels dus)... en nu zit ik met het probleem dat ik bij sommige mensen niet weet wie het zijn?
Madam Vance en Madam Bones bijvoorbeeld...
Bij Madam Vance denk ik mevrouw Vaals, bij Madam Bones heb ik geen idee... Ook bij benamingen enzo weet ik het ook niet...
Het wordt nu wel interessanter inderdaad, dat merk ik ook... je komt steeds meer te weten enzo. Maar toch, ik ben gewend dat de boeken over het geheel een redelijk tempo volhouden, en dat er veel gebeurd. Ik vind het in die zin in een tegenvaller... dat in dit boek heel weinig gebeurd, behalve de te verwachten climax dan.quote:
Op zich is het niet oninteressant, in dit boek worden best veel dingen duidelijk gemaakt... maar dat moet niet ten koste gaan van de actie van het boek, en ik heb het idee dat dat nu wel zo is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:54 schreef flutterbye het volgende:
Ik heb het idee dat het in het begin een beetje 'traag' verloopt omdat er zoveel uitleg moet worden gegeven. Het is geen superactie maar wel heel interessante backstory, vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |