Je ziet wel een leuke verschuiving van paperback naar hardcover :-)quote:Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef Dagonet het volgende:
...cijfertjes...
Logisch, iedereen wil 'm meteen hebbenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:13 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Je ziet wel een leuke verschuiving van paperback naar hardcover :-)
Tom Felton vind ik ook niks an...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:44 schreef kwakveense het volgende:
ugh..Draco....
en ugh...Tom Felton...iedereen kwijlt zo op die jongen, dattie zo lekker is...
ik ben denk ik gewoon te oudik val niet meer op jongens die hun puber-groei spurten nog zo afgetekend op hun gezicht hebben staan, dat zal t zijn
(nou is die gast op zich ook 6 jaar jonger dan ik hahaha)
mja, ik dnek dat t nog net kan, met de acteurs: 20-ers spelen vaak eindexamenleeftijd tieners in films en op tv. Ze zijn al in pre-productie voor film 5 volgens mij, ze volgen natuurlijk rapper op elkaar dan op t eerste boek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als één filmpje zouden doen, en minder van het schoolleven laten zien, alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als zijlijntje.
zo, voor de zekerheid maar met spoilertags...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Aaawww Cerbie tochquote:Op maandag 18 juli 2005 23:37 schreef Cerbie het volgende:
Nee.. één of andere kansloze nerd zette het zojuist in feedback in een topic, nu weet ik dus wie er doodgaat, ik moet nog 200 bladzijden
Daniel las het boek al voordat ie voor HP ging spelen, dus hij zeker denk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:17 schreef Koningin het volgende:
Effe een rare vraag, ik was me gisteravond aan het afvragen of de acteurs ook het boek lezen.......en dan denken hoe ze dat ooit moeten gaan spelen???
En maar hopen dat Harry en Hermione iets met elkaar kregen zodat hij Emma mag gaan zoenenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:03 schreef daeri het volgende:
[..]
Daniel las het boek al voordat ie voor HP ging spelen, dus hij zeker denk ik
is dat zo?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:07 schreef Lod het volgende:
[..]
En maar hopen dat Harry en Hermione iets met elkaar kregen zodat hij Emma mag gaan zoenen. Nice try Daniel
Sorry, mijn zin was niet compleetquote:
Ik hoor net van Timbob, dat Emma en Daniel samen hokkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:40 schreef Lod het volgende:
[..]
Sorry, mijn zin was niet compleet![]()
En Daniel maar hopen dat Harry en Hermione iets met elkaar kregen zodat hij Emma mag gaan zoenen.
Daar gaat mijn grap....
En of het zo is? Het is dat Emma Watson te jong voor me is, anders had ik het wel geweten hoor.
Samen hokken? Zijn ze daar niet nog wat jong voor?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:07 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik hoor net van Timbob, dat Emma en Daniel samen hokken
Fotootje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had het eerlijkgezegd niet zo verwacht eigenlijk, omdat ik bij de eerdere delen helemaal geen spoilers ben tegengekomen en ik niet mijn best heb hoeven doen om ze te vermijden. Dit jaar leek het wel alsof er een heel leger mensen was dat expres probeerde de boel voor zo veel mogelijk mensen te verzieken. =Squote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:10 schreef flutterbye het volgende:
Over de verkoopcijfers van HBP kun je nog niet zoveel zeggen, lijkt me, die is net uit!
Anyway... ik heb bewust geen nieuws gekeken en ben ook niet op internet geweest totdat ik het boek uit had, dat kun je verwachten, dat je perongeluk ergens een spoiler tegenkomt! Flauw maar waar!
Je hoeft niet bang te zijn voor wat je in je spoiler zet. Er komt nog maar 1 boek.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:01 schreef Cerbie het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:01 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb hem gister nog uitgelezen, het was wel een mooi boek, met een heel ander einde dan in de andere boeken. Sommige dingen had ik verwacht, andere niet echt. Ik weet alleen niet of ik de volgende delen zo geweldig ga vinden:Effe in spoiler topic plaatsen denk ik.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
samenwonen misschien niet nee, maar volgens mij ist wel een stelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:01 schreef kwakveense het volgende:
twee samenwonende pubers....ik denk t ook...
misschien dat ze een huis in de buurt vand e set delen met al hun oders erbij ofzo
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:03 schreef Koningin het volgende:
[..]
Effe in spoiler topic plaatsen denk ik.......
Nope. De Harry Potter reeks zal uit 7 delen bestaan en aangezien dit deel 6 isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:22 schreef Cerbie het volgende:
Lod: er kwamen toch meer delen na dit deel?
Ik ga het missenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:31 schreef Lod het volgende:
[..]
Nope. De Harry Potter reeks zal uit 7 delen bestaan en aangezien dit deel 6 is
Mijn vriend had zaterdag het nieuws op internet gelezen, en daar stond zelfs bij dat je beter van het internet af kon blijven als je geen spoilers wou tegenkomen! Het is gewoon echt een hype nu. Maar de meeste fansites hebben hun forums gewoon voor 2 weken uitgezet. Ook een manier. Denk niet dat er veel van die fanatiekelingen zijn die hem nog niet uit hebben! Ik heb er gisteren vrij voor genomen, om hem uit te lezen...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:49 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik had het eerlijkgezegd niet zo verwacht eigenlijk, omdat ik bij de eerdere delen helemaal geen spoilers ben tegengekomen en ik niet mijn best heb hoeven doen om ze te vermijden. Dit jaar leek het wel alsof er een heel leger mensen was dat expres probeerde de boel voor zo veel mogelijk mensen te verzieken. =S
nog steeds? boek is net uit, relaxquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:22 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik moet nog steeds deel 6 uitlezen![]()
Ik heb me ziek gemeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:31 schreef flutterbye het volgende:
Ik heb er gisteren vrij voor genomen, om hem uit te lezen...Maar wel de moeite waard, anders had ik m'n hoofd toch niet bij m'n werk gehad... triest of niet?
![]()
Ik had anders ongeveer een uur nadat ie uit was (dus 's nachts nog) al gelezen wie er dood was. Iemand had het er ook expres neergezet. Nou, dat had ik nooit voorgebleven hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:50 schreef vbmot het volgende:
Waarom toch steeds dat gezeur over die spoilers? Met een beetje leestempo ben je ze gewoon voor.
Maar het is ook leuk om het een beetje langzamer te lezen zodat je er meer van geniet... (ik heb helaas geen tijd om sneller te lezenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:50 schreef vbmot het volgende:
Waarom toch steeds dat gezeur over die spoilers? Met een beetje leestempo ben je ze gewoon voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |