Waarom kijk jij in hemelsnaam naar lege glazen?quote:
Ik heb 2 avonden nu naar steeds leeg rakende glazen gekeken.. een continu leeg glas is wel erg rustgevendquote:Op maandag 18 juli 2005 21:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom kijk jij in hemelsnaam naar lege glazen?
Jij hebt dus net zoveel inhoud als een continu leeg glas? Wil je me dat vertellen?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 2 avonden nu naar steeds leeg rakende glazen gekeken.. een continu leeg glas is wel erg rustgevend
Als jouw gedachtenkronkel je naar die conclusie leidt, dan ja..quote:Op maandag 18 juli 2005 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt dus net zoveel inhoud als een continu leeg glas? Wil je me dat vertellen?
"Terugleest" "Gallery van Vlarp bekijkt"quote:Op maandag 18 juli 2005 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als jouw gedachtenkronkel je naar die conclusie leidt, dan ja..
Links of rechts?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
"Terugleest" "Gallery van Vlarp bekijkt"
En er is weer een winnaar vandaag!!!
[afbeelding]
De linker is nog enigszins normaal...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
"Terugleest" "Gallery van Vlarp bekijkt"
En er is weer een winnaar vandaag!!!
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De linker is nog enigszins normaal...
Die rechter (Peter) kwam naar me toe: "Maak je van ons geen foto?????" met z'n walgelijke nichtenaccent
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
Links is Kill-Bill 2
Rechts heeft iets met zijn haar gedaan waardoor er nu kindertjes in Ethiopie dood aan het gaan zijn.
Goedenavond.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:09 schreef Weemz het volgende:
Hallo.
NEEEEEEEEEEEE KILL BILL!!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
Links is Kill-Bill 2
Rechts heeft iets met zijn haar gedaan waardoor er nu kindertjes in Ethiopie dood aan het gaan zijn.
Open er een poll over zal ik zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Goh. Gezellig..
Waarom is deze reeks eigenlijk niet al lang op slot gedaan?.
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Open er een poll over zal ik zeggen.
Wet T-shirt? Foto!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Been there. Done that. Got the t-shirt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |