Is best knus andersquote:Op maandag 18 juli 2005 17:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lopen vanaf de AH is een kwartiertje, hooguit..
pendelbus![]()
ik hou niet van knus met meerdere in een ruimte !quote:
Ik zal wel wisselen tussen de bierhal en de DJ'squote:Op maandag 18 juli 2005 17:24 schreef creno het volgende:
dit zal weer wel gezellig zijn: Line-up (straatfeest) Korte Heuvel
(Hed Kandi DJ), Gregor Salto (bekend van de hit: 'Can't stop playing'), Victor Coral en Benny Rodrigues. Het straatfeest zal zich de hele dag voordoen!
nou nou ! niet zo sjagerijnig, anders blijf ik thuisquote:Op maandag 18 juli 2005 18:16 schreef Ryan_R het volgende:
Wat een kutzooi. Hang ik daar net mijn lakens op het dakterras,begint het te regenen en binnen kan ik ze niet kwijt![]()
Zeg.. doe doet even ergens anders...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:19 schreef creno het volgende:
[..]
nou nou ! niet zo sjagerijnig, anders blijf ik thuis![]()
Zwanger?!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:27 schreef Ang3l het volgende:
Auw. Al sinds woensdag buikpijn
Maar goed, tis weer avond!
Dat riepen ze op het werk ook al. Nou als dit zwanger is dan wil ik abortus! Vind d'r niks an.quote:
Ik noem mezelf Angel.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En hoe noem jij jezelf eigenlijk?.
Kwakje?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik noem mezelf Angel.
Hoe de rest mij noemt? .......
Is dit niet iets voor jou:quote:Op maandag 18 juli 2005 15:46 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, waarom word ik altijd uitgenodigd voor banen waarop ik gesolliciteerd heb omdat het moet? Met andere woorden, eigenlijk vind ik het helemaal niks
Je hebt hem gezien?!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En bestaat zelfs echt!. Ik heb tegenover hem gezeten!
.
Noem maar een tijd en plaats.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt hem gezien?!.
Mag ik je aanraken?
Laag, G_E, laag.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Noem maar een tijd en plaats..
Je komt toch niet..
Euh...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:00 schreef Camoth het volgende:
[..]
ik kom je wel aanraken!Waar?? Wanneer?
![]()
Smoesjes!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh....
Ik moet straks naar de AH.
Het Kleine AH-tje?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh....
Ik moet straks naar de AH.
Ow, ik dacht dat je ermee bedoelde dat je geen tijd hadquote:Op maandag 18 juli 2005 19:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wanneer: straks
Waar: ah
Wat: G_E aanraken
Wat wil je nou..
Nee, ik heb per 1 oktober weer werk, dus ik zoek echt iets tijdelijks. Daarnaast heb ik geen ervaring met databases, als ik er al mee te maken had in mijn studie, dan keek ik altijd iemand heel lief aan of hij/zij even de juiste gegevens voor mij boven water wilde halenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is dit niet iets voor jou:
http://jobsearch.monsterboard.nl/getjob.asp?JobID=32084497&WT.mc_n=MKT000125.
Inderdaad, er is maar éën keigrote AH.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je ermee bedoelde dat je geen tijd had![]()
Gelukkig is er ook maar 1 AH in nederland![]()
Er is wel maar 1 echte grote AH XLquote:Op maandag 18 juli 2005 19:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je ermee bedoelde dat je geen tijd had![]()
Gelukkig is er ook maar 1 AH in nederland![]()
Ach, er was toch geen plaats voor een Volvo...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
Het appartement was 4 maanden geleden al verkocht..
Ik dacht al... te vage website..
En ze was er niet eens.quote:
Ahhh..quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Van m'n ventje gehad.
Daar is dan toch geen geld meer voor.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:18 schreef AnGabhar het volgende:
Ach, er was toch geen plaats voor een Volvo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |