Euh...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:00 schreef Camoth het volgende:
[..]
ik kom je wel aanraken!Waar?? Wanneer?
![]()
Smoesjes!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh....
Ik moet straks naar de AH.
Het Kleine AH-tje?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh....
Ik moet straks naar de AH.
Ow, ik dacht dat je ermee bedoelde dat je geen tijd hadquote:Op maandag 18 juli 2005 19:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wanneer: straks
Waar: ah
Wat: G_E aanraken
Wat wil je nou..
Nee, ik heb per 1 oktober weer werk, dus ik zoek echt iets tijdelijks. Daarnaast heb ik geen ervaring met databases, als ik er al mee te maken had in mijn studie, dan keek ik altijd iemand heel lief aan of hij/zij even de juiste gegevens voor mij boven water wilde halenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is dit niet iets voor jou:
http://jobsearch.monsterboard.nl/getjob.asp?JobID=32084497&WT.mc_n=MKT000125.
Inderdaad, er is maar éën keigrote AH.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je ermee bedoelde dat je geen tijd had![]()
Gelukkig is er ook maar 1 AH in nederland![]()
Er is wel maar 1 echte grote AH XLquote:Op maandag 18 juli 2005 19:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je ermee bedoelde dat je geen tijd had![]()
Gelukkig is er ook maar 1 AH in nederland![]()
Ach, er was toch geen plaats voor een Volvo...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
Het appartement was 4 maanden geleden al verkocht..
Ik dacht al... te vage website..
En ze was er niet eens.quote:
Ahhh..quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Van m'n ventje gehad.
Daar is dan toch geen geld meer voor.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:18 schreef AnGabhar het volgende:
Ach, er was toch geen plaats voor een Volvo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |