quote:Op maandag 18 juli 2005 01:06 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat andere dingen die je zou moeten.
Groetjes,
Ongevoelige klootzak.
ROT OM MET JE GROETJES STEEK ZE MAAR IN JE REET!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:08 schreef Günther het volgende:
Ze jatten m'n groetjes, Nikky.
groetjes,
Günther.
Verrek, die nageboorte leeft ook nogquote:Op maandag 18 juli 2005 01:09 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
ROT OM MET JE GROETJES STEEK ZE MAAR IN JE REET!
Leuke homepage heb jijquote:Op maandag 18 juli 2005 01:09 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
ROT OM MET JE GROETJES STEEK ZE MAAR IN JE REET!
quote:
zei je moeder dat bij jouw geboorte?quote:
ja hip hequote:
+1 scherpquote:Op maandag 18 juli 2005 01:11 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
zei je moeder dat bij jouw geboorte?
Ja, rel dan ook even ontopic ofzoquote:Op maandag 18 juli 2005 01:14 schreef Laton het volgende:
Hey fuck jullie allemaal,...stelletje mongolen.![]()
Ik heb nog geen stelletjes gezien hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 01:14 schreef Laton het volgende:
de rel is al voorbijquote:Op maandag 18 juli 2005 01:14 schreef Laton het volgende:
De supermarkt is om dit tijdstip gesloten hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 01:16 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
de rel is al voorbij
hij zal z'n spa wel hebben nu
Neen, die wordt achter de schermen nog besprokenquote:Op maandag 18 juli 2005 01:16 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
de rel is al voorbij
hij zal z'n spa wel hebben nu
op een paar kankers na viel het toch best mee?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen, die wordt achter de schermen nog besproken
De spa, niet de rel. Kutnewbie.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:19 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
op een paar kankers na viel het toch best mee?
en daarbij het was van te voren bedacht door nikky en conflict
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Zegguh..... ADHDertje. Ik ga maffen.
Hou FOK! heel of je kunt heel lang op VOK! gaan zitten.
Ik denk nooit na over mijn topics.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:19 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
op een paar kankers na viel het toch best mee?
en daarbij het was van te voren bedacht door nikky en conflict
ik ook niet maar ik krijg een ban en jij bent modquote:
Thumbs up for Klassejustitiequote:Op maandag 18 juli 2005 01:24 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik krijg een ban en jij bent mod
ik krijg ook vaak een ban.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:24 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik krijg een ban en jij bent mod
drank [14.gif]quote:Op maandag 18 juli 2005 01:29 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is het nut van dit topic?
Ja kuttopic slotje!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:29 schreef Jaguarized het volgende:
Geen. En het promoten van SPA.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:29 schreef Jaguarized het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja kuttopic slotje!
Kasta jij bent mod jij zou beter moeten weten en gooi dat topic van Jaguarized is open!
Tja, als elke boerenlul hier z'n geweldige postaantal moet komen meldenquote:Op maandag 18 juli 2005 01:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
En ik was nog wel zo blij met mijn 2000 posts. Denk ik iedereen mee te kunnen laten genieten van mijn vreugde mag het van NJ niet.![]()
Het duurde godverdomme even maar nu is het dan zover..NJ heeft goed werk verricht.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
En ik was nog wel zo blij met mijn 2000 posts. Denk ik iedereen mee te kunnen laten genieten van mijn vreugde mag het van NJ niet.![]()
Geen boerenlul.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, als elke boerenlul hier z'n geweldige postaantal moet komen melden
Wat heb jij het ook zwaarquote:Op maandag 18 juli 2005 01:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Meeloper!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:32 schreef Laton het volgende:
[..]
Het duurde godverdomme even maar nu is het dan zover..NJ heeft goed werk verricht.![]()
quote:
Wat een agressie weer?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:35 schreef Laton het volgende:
[..]
Hey stuk stront..als ik jou wil stalken dan doe ik dat verdomme!![]()
Hey je blijft van hem af he?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:35 schreef Laton het volgende:
[..]
Hey stuk stront..als ik jou wil stalken dan doe ik dat verdomme!![]()
quote:
De LOI cursussen Nederlands zijn wat aan de prijs voor haar.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:06 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat andere dingen die je zou moeten.
Groetjes,
Ongevoelige klootzak.
Ik was even aan het neuken met Redux.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:55 schreef Guidow het volgende:
Heej Ongevoelige Klootzak,
Is je reactie vermogen zou traag of viel je internetverbinding even weg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |