OWJEEJ WAT GAAT ER KOMEN?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:48 schreef Conflict het volgende:
NOU VANGEN EIKELS!!!
quote:
je kan een kwakkie krijgenquote:
Notequote:Op maandag 18 juli 2005 00:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je kan een kwakkie krijgen
uiteraard handmatig eruit gehaald door nikky
goedzo Conflict. Hou de druk op de ketelquote:
DOE HET ZELF!! JIJ WILT SPA IK NIET!quote:
yoghurtkanonquote:Op maandag 18 juli 2005 00:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je kan een kwakkie krijgen
uiteraard handmatig eruit gehaald door nikky
hij kan niet eens notes zettenquote:
quote:
waar blijft mijn drank godverdomme!!!!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.◢◤
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:53 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
je zei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk voor je moderator-dossier!
En het is verdomme allemaal jou schuldquote:Op maandag 18 juli 2005 00:54 schreef twiejewurd het volgende:
wat een haat en nijd in dit topic zeg
Zegguh..... ADHDertje. Ik ga maffen.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:54 schreef Conflict het volgende:
JA SNIKKY, DAN EEN BEETJE TOF GAAN DOEN VIA MSN.... HOUDT JE HET WEL EEN BEETJE RUSTIG
HOUD!!!
JA GEEF DE NEGER MAAR WEER DE SCHULD!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En het is verdomme allemaal jou schult![]()
inderdaadtdtydtdtdtdtdtd!!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En het is verdomme allemaal jou schuld![]()
t=d
Hou je smoel wigger.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:56 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
JA GEEF DE NEGER MAAR WEER DE SCHULD!
Bemoei je er niet mee, daar ben ik ook adminquote:Op maandag 18 juli 2005 00:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Zegguh..... ADHDertje. Ik ga maffen.
Hou FOK! heel of je kunt heel lang op VOK! gaan zitten.
Ga eens met je smegma kanon spelen.quote:
Ikke ook is mij verteld!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, daar ben ik ook admin![]()
Er moet er toch 1 de zondebok zijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij niet![]()
Dat zou een ramp worden, op FOK! ben je al een ramp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |