Don't fuck with the C.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Ach ja, die crew van tegenwoordig. Vol met gespuis!
JE ZIET TOCH DAT HET GAATquote:Op maandag 18 juli 2005 00:29 schreef twiejewurd het volgende:
ho ho ho dat gaat zomaar niet !
FLIKKER OP MET JE GEZEVER SLETquote:Op maandag 18 juli 2005 00:29 schreef nikky het volgende:
HOU JE BEK !
HOU ZELF JE BEK INFANTIEL FHZETTER!quote:
kop houe anders krijg je een notequote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
Beantwoord eerst je mailtjes maar eens
HOUD JE BEK GRAFHOER!quote:
ik wil ook html kunnen postenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:30 schreef nikky het volgende:
[..]
JE ZIET TOCH DAT HET GAAT
<h1> of niet dan???? <h1>
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:33 schreef twiejewurd het volgende:
EN CONFLICT ROT MAAR LEKKER OP NAAR VOK!
En jouw moeder huilde bij je geboortje. En nee niet van blijdschap.quote:
ja, en ik wil de staatloterij.quote:
JA OMDAT JIJ AL BESTOND !!! EN IK LATER IN CONTACT MET JOU ZOU KOMEN! ACHTERLIJKE KANKERHOERquote:Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef nikky het volgende:
[..]
En jouw moeder huilde bij je geboortje. En nee niet van blijdschap..
Zulks een grote bek voor een newbiequote:Op maandag 18 juli 2005 00:37 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
JA OMDAT JIJ AL BESTOND !!! EN IK LATER IN CONTACT MET JOU ZOU KOMEN! ACHTERLIJKE KANKERHOER
Ongesteld ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:37 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
JA OMDAT JIJ AL BESTOND !!! EN IK LATER IN CONTACT MET JOU ZOU KOMEN! ACHTERLIJKE KANKERHOER
HOUD JE BEK KUTNEWBIE MOD!quote:
HOU JIJ OOK JE BEK VOORDAT IK HEM DICHT SLAquote:
Guttegut. Heb je ook wat woordjes geleerd op de kleuterschool?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:37 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
KLEUTERSCHOOL ZUIGT!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Guttegut. Heb je ook wat woordjes geleerd op de kleuterschool?
Flinke jongen hoor..
Nou, erg netjes ben je weer tegen Nikkyquote:Op maandag 18 juli 2005 00:37 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
In FC piep je heel anders, DOMME KUT!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Guttegut. Heb je ook wat woordjes geleerd op de kleuterschool?
Flinke jongen hoor..
Zuigtie?quote:
Ik zie je nog wel in MEDquote:Op maandag 18 juli 2005 00:40 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
HOU JIJ OOK JE BEK VOORDAT IK HEM DICHT SLA
Try mequote:Op maandag 18 juli 2005 00:40 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
HOU JIJ OOK JE BEK VOORDAT IK HEM DICHT SLA
ow sorryquote:Op maandag 18 juli 2005 00:40 schreef Mr.G het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat de dag des Heres reeds voorbij is. Heidenen!
Zondaars!
en nu is het afgelopen met die vuilbekkerij!
potjandorie
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |