Toen ging het al misquote:Op maandag 18 juli 2005 12:23 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik dacht
Een hetero kent zo'n woord niet hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 12:16 schreef Bupatih het volgende:
homofiliseren
Kom eens met een gevattere reply, Noliusquote:
Je draait eromheenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:31 schreef Bupatih het volgende:
En wat beter 'bewijs'.
Kom nou maar met wat betere argumenten, journalistje van me.quote:
Zit jij hier nu homo's te demoniseren?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:40 schreef Bupatih het volgende:
Want om nou te zeggen dat iemand homo is, als hij een comedy-serie kijkt......
Heb jij geen 'begrijpend lezen' gehad op de basisschool?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zit jij hier nu homo's te demoniseren?
Dat nichterige accent heeft iets met zuid nederland te makenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Een vriend is meestal een man toch
En ik dacht dat nolius gay was
Oeps....quote:Op maandag 18 juli 2005 12:18 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb samen met mijn vriend (hij is een man, ik een vrouw) de hele Sex and the City-shoebox gezien.
Ik eet liever pizzaquote:Op maandag 18 juli 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb jij geen 'begrijpend lezen' gehad op de basisschool?
Ongetwijfeld heeft ze haar vriend vastgebonden of vastgespijkerd aan de bank. Eén aflevering van die serie is al genoeg om me te doen schuimbekken en door te slaan zodat ik de neiging krijg om een honkbalknuppel te pakken en kleine kinderen in de lokale speeltuin in mekaar te trimmen om mijn agressie een beetje kwijt te kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oeps....
Nee, dat zou ik nooit volhouden![]()
Ha is dat hetquote:Op maandag 18 juli 2005 12:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat nichterige accent heeft iets met zuid nederland te maken
ah, je vriend is dus een latente homo.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:18 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb samen met mijn vriend (hij is een man, ik een vrouw) de hele Sex and the City-shoebox gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |