Ik heb alleen de limited edition, en dan zie je bijv dat gevecht met die patrol niet dat iemand wordt neergeschoten bij foy door een MG. En nog een aantal dingen, zoals brecourt die zie je niet.quote:
Heb je de TinBox niet? Ik heb de Tinbox en de Koreaanse Military Pack editionquote:Op maandag 18 juli 2005 10:16 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik heb alleen de limited edition, en dan zie je bijv dat gevecht met die patrol niet dat iemand wordt neergeschoten bij foy door een MG. En nog een aantal dingen, zoals brecourt die zie je niet.
Pssst: Band Of Brothers: Currahee! [#4]quote:Op maandag 18 juli 2005 10:16 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik heb alleen de limited edition, en dan zie je bijv dat gevecht met die patrol niet dat iemand wordt neergeschoten bij foy door een MG. En nog een aantal dingen, zoals brecourt die zie je niet.
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 18 juli 2005 10:12 schreef Conflict het volgende:
waarom moet ik hier nou weer in betrokken worden?
*kucht*quote:Op maandag 18 juli 2005 11:08 schreef Rhapsody het volgende:
Nu wilde ik daarop reageren, maar laat ik dat toch maar niet doen
Homoquote:Op maandag 18 juli 2005 10:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat een prachtige op trouwens, hoeveel tijd heeft daar ingezeten? Het plaatje zoeken duurde het langst of niet?
Misschien is hij de sleutel van de kast kwijtquote:Op maandag 18 juli 2005 11:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
*Bupadingus blijft verdacht stil!
ik vind hem redelijkquote:
Daar kan ik toch niks aan doen? Ligt meer aan jullie gebrek aan mensenkennis.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:19 schreef Nolius het volgende:
- De kast is in een adem meer met jou genoemd dan dat Conflict bagger heeft gepost
Gek hè?quote:
Dat van dat admin-gebeuren was maar een grapje.quote:- Je slijmt bij de crew
Ik wil niet dat door de daarna ontstane populariteit de luisteraars niks meer anders dan mij op de radio willen. Ik doe het allemaal voor jou, Noliusquote:- Je weigert heel verlegen om op de radio te komen
En ik maar denken dat ik eindelijk een tandenstoker had gevonden voor een stukje erwt dat vastzat.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:20 schreef tonks het volgende:
Hij heeft mij gepijpt
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:08 schreef DamagedBrain het volgende:
Hij kijkt ook naar Will en Grace.
dat is stiekem ook wel leuk
quote:Ik kijk naar alles wat maar een beetje humor bevat.
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
Elke man die SATC kijkt is een geile donder.
Homo.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Hij maakte ooit een complimentje over een foto van mij dat ik een mooie lach had.
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:07 schreef LiesBitch het volgende:
Bupatih is lief tegen me dus kan ie geen homo zijn![]()
Als jij dan weer met je onderbroek in de tuin gaat zitten in de sneeuw.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou best wel een beschuitje met Bupje willen eten.
Ben je homo ofzo?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:09 schreef Bupatih het volgende:
WheheTTT
!!!
[..]
Daar kan ik toch niks aan doen? Ligt meer aan jullie gebrek aan mensenkennis.
[..]
Gek hè?
Ik kijk naar alles wat maar een beetje humor bevat.
En Charlotte is
[..]
Dat van dat admin-gebeuren was maar een grapje.
En voor de rest....tsja....
[..]
Ik wil niet dat door de daarna ontstane populariteit de luisteraars niks meer anders dan mij op de radio willen. Ik doe het allemaal voor jou, Nolius
[..]
En ik maar denken dat ik eindelijk een tandenstoker had gevonden voor een stukje erwt dat vastzat.
[..]
[..]
[..]
[..]
Homo.
[..]Liegerd
Je had wel een mooie JP-avatar.
[..]
[..]
Als jij dan weer met je onderbroek in de tuin gaat zitten in de sneeuw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |