Verkapt.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:28 schreef Little_Meanie het volgende:
verkapt ik ben een homo topic
Petre is hartstikk hetero hoor..... Check je bronnen.... zou ik zeggen....quote:Op zondag 17 juli 2005 23:28 schreef Little_Meanie het volgende:
verkapt ik ben een homo topic
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Petre is hartstikk hetero hoor..... Check je bronnen.... zou ik zeggen....
ik ookquote:Op maandag 18 juli 2005 16:19 schreef taart het volgende:
ik kan het soms erg mis hebben bij het gokken of een jongen knap is of niet
Tuurlijk kun je zien of een andere jongen knap is... Alleen veel jongens geven dat neit toe / willen dat niet laten merken aan de wereld.. Echter je gaat niet zoeken naar een mooie jongen ofzo, dat zou ook weer beetje gay zijn, soms kom je gewoon een man / jongen tegen waarvan je denkt: zo, das nou een mooie kerel / man.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:27 schreef petre86 het volgende:
- als je een jongen bent, dan kun je wel zien of een andere jongen knap is, maar waar let je dan op? ben je ergens jalours op?
Alleen veel mannen/jongens durven dat niet te zeggenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:41 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je zien of een andere jongen knap is... Alleen veel jongens geven dat neit toe / willen dat niet laten merken aan de wereld.. Echter je gaat niet zoeken naar een mooie jongen ofzo, dat zou ook weer beetje gay zijn, soms kom je gewoon een man / jongen tegen waarvan je denkt: zo, das nou een mooie kerel / man.
Meestal let ik dan op: kleding, bouw, tanden, mond.
Maargoed, Tis niet zo dat je er helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
naar kijkt.. maar meer van: oh, wel mooie man/kereltje
![]()
Het ligt er aan hoe je het zegt, maar ik ben het wel met hem (koentje3) eens. Zelf de mensen die hier het hardst ontkennen dat ze kunnen zien welke jongen mooi is of niet, snappen ook heus wel waarom die enorme nerd met puisten en schaamhaar op zijn hoofd geen vriendin heeft.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen veel mannen/jongens durven dat niet te zeggen.
Vooral de jongetjes.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Iemand lelijk noemen durft iedereen wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe je het zegt, maar ik ben het wel met hem (koentje3) eens. Zelf de mensen die hier het hardst ontkennen dat ze kunnen zien welke jongen mooi is of niet, snappen ook heus wel waarom die enorme nerd met puisten en schaamhaar op zijn hoofd geen vriendin heeft.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:50 schreef MaRySe het volgende:
Angelina Jolie! WHieeeeee
!
Giselle Bundchen dat figuur! Whieeeeeee
Dat heet mannelijkheid.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:32 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat heet mannelijkheid.narrowmindet / bekrompen
Ik heb het niet over iemand lelijk noemen, ik heb het over gedachten. Iedere jongen/man die zegt niet te kunnen zien of iemand van zijn geslacht mooi of lelijk is liegt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Iemand lelijk noemen durft iedereen wel.
Maar jij hebt ooit gehoord van een man "goh, die jongen daar ziet er wel goed uit" terwijl ie hetero was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |