Keulen - Moscow Vnukovo met Germanwings kost 114 euro incl. tax, maar dan moet je wel een nachtje in Keulen blijven, want de vlucht vertrekt om 10.00 's ochtends. Via bahn.de kun je bijna altijd wel voor 19 euro naar Keulen komen.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:59 schreef k_man het volgende:
Ik weet niet hoe jij zoekt, maar ik kom bij KLM uit op 299 euro voor een retourtje.
German Wings vliegt vanaf Keulen voor 99 euro naar Moskou (enkele reis excl taxes). Met de trein ben je voor een paar tientjes in Keulen.
allen vertrek vanaf Amsterdam 18/10 en vertrek LAX 24/10quote:Op zondag 31 juli 2005 17:51 schreef pindaman het volgende:
Ik zoek me een ongeluk naar redelijke prijzen.
Heeft iemand hier ervaring metde USA.
Ik wil naar LA.
eventueel overstappen geen probleem.
start amsterdam of duitsland koln/dortmund
naar Los Angeles
met vliegtuig uiteraard in oktober(+/- 18-24e)
Zo goedkoop mogelijk dus.
ik wil nl. naar een concert van de Eagles en de kaarten zijn ook $350 p.s.![]()
![]()
http://www.vliegtarieven.nl/stedenpakketten/costarica-mp.htmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:33 schreef Hepheastus het volgende:
1. waarvandaan: maakt niet uit, net over de grens mag ook
2. waarnaartoe: costa rica, backpacken
3. hoe je wilt reizen: duikboot :p vliegtuig dus
4. op welke manier: mag rechtstreeks, maar hoeft niet per sé
begin volgend jaar (eind januari/begin februari) en dan een week of 4/5/6
ik heb zelf gekeken en kom uit op ongeveer 700-800 euro voor een retour 1 feb - 8 maart 2006
Is dat inclusief alle taxes, toeslagen en meuk?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
allen vertrek vanaf Amsterdam 18/10 en vertrek LAX 24/10
575 euro via www.nl.lastminute.com met United
561 euro via www.atp.nl met United
548 euro via www.ebookers.nl met United
525 euro via www.vliegtarieven.nl met Lufthansa, vertrek op 19
493 euro via www.vliegtarieven.nl met United
of USD 758 via de website van United zelf.
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat inclusief alle taxes, toeslagen en meuk?
Dan is Vliegtarieven goedkoper dan ik dacht want ik kom goedkoopst op 581 uit via Skybreakers.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]alles inclusief (zoals ik hier altijd doe overigens)
is dus best te doen
Ik denk eerder dat Skybreakers zijn zakken probeert te vullen door 2x security tax te rekenen en een 'customer service charge' die vaak alleen berekend wordt als je een papieren ticket krijgt in plaats van een electronisch ticket...quote:Op zondag 31 juli 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
Maar hierbij denk ik dat er nog een straatje kosten missen.....
Die CSC is niet bij alle vluchten zo. Ik heb ook bij Skybreakers geboekt, stond er bij mij niet bij.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Skybreakers zijn zakken probeert te vullen door 2x security tax te rekenen en een 'customer service charge' die vaak alleen berekend wordt als je een papieren ticket krijgt in plaats van een electronisch ticket...
Is Martinair niet goedkoper? Daar hebben ze nu een aanbieding voor 449,- (niet dat je daar óóit op uitkomt natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 18:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://www.vliegtarieven.nl/stedenpakketten/costarica-mp.htm
nog niet voor de genomende data, maar wellicht kun je daar bij vliegtarieven naar informeren.
Dit gaat over Costa Rica met Martinair.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:55 schreef Hik het volgende:
Is Martinair niet goedkoper? Daar hebben ze nu een aanbieding voor 449,- (niet dat je daar óóit op uitkomt natuurlijk). Al met al denk ik dat je inderdaad snel aan genoemde 1200,- (voor twee) zit.
Liften.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:10 schreef danni het volgende:
Van Purmerend naar Weert.
Met een trein/dagkaart ben je goedkoper uit. Maar kan het nog goedkoper?
Voornamelijk in de war door 3 lopende discussies over bestemmingen. Blijft overeind dat ik denk dat je nog steeds minimaal wel 1200 euro kwijt bent voor San José. Ondanks de aanbiedingen van Martinair.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:36 schreef DutchTrain het volgende:
Dit gaat over Costa Rica met Martinair.
Dat van 1200 euro met 2 personen, gaat over Los Angeles met United Airlines
Martinair vliegt niet naar LA, en de Eagles spelen niet in Costa Rica, dus dat gaat niet goed komen
nog niet helemaal wakker blijkbaar
Als je op 7 juni terug gaat en op 6 maart vertrekt, kun je via www.vliegtarieven.nl voor 703,00 euro incl. met Finnairquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef versteegrob het volgende:
Ik wil begin maart weg, het liefst 6 maart en rond 8/9 juni terug, dus:
6 maart Amsterdam - Beijing
8 Juni Bangkok - Amsterdam.
Ik kom maar niet onder de 800 euro, misschien weet iemand het goedkoper.
voor 800 euro pp kun je hin und zuruck van 1 feb tot 8 maart ongeveerquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:27 schreef Hik het volgende:
[..]
Voornamelijk in de war door 3 lopende discussies over bestemmingen. Blijft overeind dat ik denk dat je nog steeds minimaal wel 1200 euro kwijt bent voor San José. Ondanks de aanbiedingen van Martinair.
Ja? bedankt zeg! Ik kwam later al op 750 euro maar dit is nog beter. Alleen nu ga ik vrijdag op vakantie en wil ik in de eerste week in september boeken. Zijn de prijzen dan al veel gestegen denk je?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je op 7 juni terug gaat en op 6 maart vertrekt, kun je via www.vliegtarieven.nl voor 703,00 euro incl. met Finnair
Pas in de ´tweede ronde´ lukte het vliegtarieven om beschikbaarheid voor deze vlucht te vinden, dus ik denk niet dat die nog boekbaar is in september... maar je weet nooit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:34 schreef versteegrob het volgende:
Ja? bedankt zeg! Ik kwam later al op 750 euro maar dit is nog beter. Alleen nu ga ik vrijdag op vakantie en wil ik in de eerste week in september boeken. Zijn de prijzen dan al veel gestegen denk je?
Zoom is een lowcost maatschappij die al transatlantisch vliegt naar Canada vanuit de UK en Frankrijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:53 schreef PhoolieEdje het volgende:
Ik zou de site van www.maxjet.com in de gaten houden voor een vlucht naar New York. Het schijnt de eerste lowcost maatschappij die transatlantisch gaat vliegen te worden, maar ik heb de laatste tijd weinig meer van hun gehoord. Ben benieuwd!
Bergamo - Eindhoven op 20 augustus 61 euro incl tax etc. www.ryanair.comquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:44 schreef djoizzie het volgende:
Heejheej,
ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
ik wil een enkele reis van Italie naar Amsterdam.. in het weekend van 19, 20, 21, of 22 augustus.. De plek in Italie ligt rondom het Lago Maggiore. Waarschijnlijk zal de vlucht dan vanaf het vliegveld Bergamo gaan. Tenzij jullie er nog eentje dichterbij weten? Het liefst zo snel/goedkoop mogelijk..
Kunnen jullie me helpen?
Oh ja, kan het ticket dan ook in Italië opgehaald worden? Of moet dat in Nederland, en dat het per post verstuurd wordt..
Thnks..
vliegtarieven.nl heeft nog wat plaatsen over op united airlines voor 424 euro, met een tussenstop in London. Waarschijnlijk ook wel te boeken via united airlines zelf, waarbij je als het goed is een stopover van max 24h kunt regelen. Of anders even met vliegtarieven.nl bellen of ze de aansluitende vluchten iets anders kunnen boeken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:27 schreef Litman het volgende:
Ik ben op zoek naar een voordelig ticket naar New York, periode: laatste week van september, eerste week van oktober. Verblijf in New York 8 à 10 dagen. Eventuele overstap/stop-over in London geen bezwaar (1 of 2 dagen Londen is eigenlijk een pré)
www.eurolines.es; daar ook direct te boeken:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:09 schreef happielaur het volgende:
ik zou op een snelle manier van de luchthaven van malaga (spanje) naar FARO (portugal) moeten geraken, op een zaterdag. kan iem. me helpen?
alvast bedankt!![]()
Trein is er ook niet... je kan nog een stukje trein nemen naar Sevilla, maar vanaf daar is het toch echt met de bus. Is een veel voorkomende vraag hier...quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
vliegen kan, maar via Madrid en dan doe je er een uur of 4 over ... Dan ben je wellicht sneller af per bus. Misschien kan je via via wel een treinverbinding vinden ook
Bwah, het kan met Iberia via Madrid en er zit nauwelijks drie kwartier tussen beide vluchten :quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:02 schreef DutchTrain het volgende:
Vliegen is ofwel duur, ofwel sluit niet echt op elkaar aan.
Bij de meeste maatschappijen tot 2 uur van tevoren, maar dan loopt de prijs wel op; bij Transavia betaal je dan zo'n 300 euro waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:13 schreef djoizzie het volgende:
heej, ik had nog een vraagje..
weten jullie misschien tot hoelang vantevoren je een vliegticket kan kopen? Ofwel, hoe lang duurt het voordat je je bevestigingsnummer krijgt..? Is dat een paar weken of kan dat ook ongeveer de dag vantevoren?
Het is namelijk nog niet zeker of ik een vlucht koop, maar ik vraag me af hoe lang ik daarmee kan wachten, voordat t te laat is..
Dank jullie wel!!!
www.eurolines.es voor de bus. zie ook de tips hierboven voor malaga - faro.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:34 schreef savelkoul het volgende:
Ik moet op 18 augustus van Malaga naar Lissabon. Hiervoor zoek ik een zo goedkoop mogelijke oplossing. Een huurauto valt hier ook binnen, echter, ik moet de grens over en dat maakt het er allemaal niet eenvoudiger op. Iemand een goeie tip?
Zolang je betaling maar binnen is voordat de incheckbalie wordt gesloten is alles oke.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bij de meeste maatschappijen tot 2 uur van tevoren, maar dan loopt de prijs wel op; bij Transavia betaal je dan zo'n 300 euro waarschijnlijk.
Als je, net als ik, een hekel hebt aan die lange busreizen die voor je gevoel naast elke boom weer stoppen, kun je in theorie ook met de trein naar Madrid, en vanuit daar een nachttrein naar Lissabon nemen. Op de www.renfe.es staat ook nog iets vermeld over tarieven, maar met mijn gebrekkige Spaans kom ik daar niet helemaal uitquote:Ik moet op 18 augustus van Malaga naar Lissabon. Hiervoor zoek ik een zo goedkoop mogelijke oplossing. Een huurauto valt hier ook binnen, echter, ik moet de grens over en dat maakt het er allemaal niet eenvoudiger op. Iemand een goeie tip?
Met transavia of Ryanair naar Milano Bergamo voor ongeveer 80 euro retour en vanaf daar kun je nu voor 34 euro incl tax retour met Ryanair naar Zaragoza vliegen. Op de heenweg moet je dan nog wel een hotelletje nemen in Bergamo, vanwege het vroege vertrektijdstip, maar dat zal de totale kosten niet boven de 150 euro incl tax etc. retour uit laten komenquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:04 schreef JZweeds het volgende:
Ik heb lang gezocht, maar het is echt moeilijk om iets goedkoops en (redelijk) snels te vinden vanuit Nederland naar Zaragoza. Wie helpt me?
Spaanse treinen zijn nu niet dat je zegt snel. Er wordt nauwelijks gevlogen op Zaragoza en met vliegen op Barca, Bilbao, Madrid oid zit je weer vast aan het treinidee. Is de auto toch nog de beste oplossing of weet iemand iets dat sneller en goedkoper is?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:40 schreef Douwe het volgende:
Bergamo - Zaragoza is 973 kilometer, dus x2 is dat 1946 kilometer. Dus iets van 60 cent per kilometer? Daar kun je het bijna niet van fietsen
* Douwe gaat een nieuwe rekenmachine kopenquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
1946 kilometer voor 35 euro is 1,8 cent per kilometer en de vlucht duurt zo'n 1u20 minuten das 22 cent per minuut... ik ken inderdaad duurdere vervoermiddelen.
Nee, helaas... kan niets goedkopers vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:23 schreef d.n3rd het volgende:
Ik moet van Amsterdam (of elders indien goedkoper) naar San Jose (Costa Rica), ik wil graag ergens begin september vertrekken, en eind januari weer terug komen. Het goedkoopste wat ik heb gezien is iets van e850,-.
Kan het nog goedkoper?
Suggesties:quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:14 schreef Hik het volgende:
Zullen we het een keer andersom proberen?
Periode: vanaf 15, 16 of 17 september; twee weken (dus uiterlijk 1 oktober weer terug)
Budget: maximaal ongeveer 600 euro
Wens: Los vliegticket naar zonnige, warme bestemming met één of meer leuke steden, om zelfstandig rond te reizen.
Jammer dat de standaard-reissites deze optie nog steeds niet bieden, want volgens mij zijn er wel meer mensen met dit probleem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |