ha ha haquote:
Leisure Suit Larry 1 t/m 7; verdere uitleg mag niet nodig hoeven zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, eens even zien of ik wat uit dit forum kan krijgen
Pubers en tieners, in de leeftijd van 12 tot 18 jaar zijn een belangrijke groep in de game-industrie. Mijn vraag is nu, wat gamen jullie, en waarop?
GTA SA!!!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:24 schreef EricG het volgende:
Heb gamecube en PS2. EN snes. Laatste game die ik kocht was Midnight Club 3 en daar heb ik veeel plezier aan beleefd. Krijg volgende maand nieuwe computer dus misschien ga ik dan wat serieuzer gamen op mijn pc. ( ik denk aan rome total war of bf2. adviezen?)
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:27 schreef wiqu2 het volgende:
cod cod:uo en gta san andreas
cod en cod:uo speel ik erg veel in clanverband
Burnout 3 op welke console?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:26 schreef brainster het volgende:
Ik heb een bak vol met games, maar eigenlijk speel ik alleen maar Burnout 3 en GTA SA.
Oh ja, daar speelt ie beter op dan op de Xbox, puur vanwege de controller, niet de graphics.quote:
Nee uo zuigt.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:31 schreef Markster het volgende:
[..]
call of duty? die uo weet ik dan weer niet.
Nooit een spel als Super Monkey Ball samen gedaan met je vrienden voor het uitgaan? Dat heeft helemaal niets met tijdverspilling te maken.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:29 schreef Skv het volgende:
Ik vind games een beetje tijdverspilling en voor nerds.
Maarja.
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:36 schreef Market_Garden het volgende:
Anno 1602
Dat soort spellen helemaal verslaafd aan op het moment![]()
Dat is ook gamenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:43 schreef Renmaestro het volgende:
Ik game niet. Misschien een paar keer per maand iets op de SNES of Nes.
Ze blijven leuk!!!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
ik ben helemaal gek van die oudere spellen : close combat, anno 1602, red alert 2, enz
De laatste 2 zijn leuk!quote:
potje ?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:42 schreef Sickdude het volgende:
cs
Wat dacht je van A2 racer 2quote:Op zondag 17 juli 2005 23:06 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Ze blijven leuk!!!
Alleen red alert 2 ben ik nooit zo'n fan van geweest. Met de geallieerde mannetjes die konden uitklappen, kon je ongeveer alles aan
gta zuigtquote:Op maandag 18 juli 2005 09:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Gta lijkt erg populair te zijn onder de jeugd.
Ja hequote:Op maandag 18 juli 2005 09:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Gta lijkt erg populair te zijn onder de jeugd.
quote:Op maandag 18 juli 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:
Ja veel GTA, wat Forza, alles als het maar op de XBOX is.
kan ik die van je kopen?quote:Op maandag 18 juli 2005 10:57 schreef Meki het volgende:
GTA SAN ANDREAS
en FIFA 2005
en NFS UNDERGROUND 2
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:09 schreef dr.dunno het volgende:
Goed, ik ook een lijstje van m'n favoriete games dan:
PC:
- Railroad Tycoon 3
- Theme Hospital
- Worms World Party
SNES
- Mario
- Donkey Kong![]()
anyone fancy a game?
Jij snapt dus niet waar Meki om bekend staatquote:
Bij een nieuw spel is het natuurlijk spelen tot diep in de nacht. Zo heb ik bij GTA een aantal keer tot een uur of half 3 zitten gamen. Hetzelfde geldt voor Halo 2.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik zie redelijk veel klassiekers en de wat nieuwere meuk. Hoeveel tijd besteden jullie aan gamen? Gewoon "effe een half uurtje fraggen" of toch liever "het adventure uitspelen tot je erbij neervalt"?
Hoi royquote:Op zondag 17 juli 2005 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[knip]
Hoi Roy,quote:Op zondag 17 juli 2005 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, eens even zien of ik wat uit dit forum kan krijgen
Pubers en tieners, in de leeftijd van 12 tot 18 jaar zijn een belangrijke groep in de game-industrie. Mijn vraag is nu, wat gamen jullie, en waarop?
Hebben jullie nog een ouwe Nintendo staan en speel je alleen nog af en toe Mario. Heb je een Xbox en schiet je graag alles af in Halo? Speel je Patience op de PC? Graag je reactie zo uitgebreid mogelijk en dan vooral graag de reden waarom je speelt wat je speelt.
Wint Emmen eindelijk eens van Den Boschquote:Op maandag 18 juli 2005 16:51 schreef pekel het volgende:
Football Manager 2005
Waarom? Omdat het een realistisch spel is waarbij jij de baas bent over jouw club. Het leukste van het spel is om een klein cluppie op het hoogste podium in de wereld te zetten. Dat is juist de uitdaging van het spel, begin met niets en eindig met alles.
Erg realistisch inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:51 schreef pekel het volgende:
Football Manager 2005
Waarom? Omdat het een realistisch spel is waarbij jij de baas bent over jouw club. Het leukste van het spel is om een klein cluppie op het hoogste podium in de wereld te zetten. Dat is juist de uitdaging van het spel, begin met niets en eindig met alles.
en tekken 3, 4 en 5quote:Op maandag 18 juli 2005 08:25 schreef DeRCT14 het volgende:
GTAIII, GTA Vice en GTA San An..
Counter-Strike: Source en GTA: San Andreas kwamen allebei in 2004 uitquote:Op maandag 18 juli 2005 17:10 schreef g1id het volgende:
Counterstrike: Source
GTA: San Andreas
Art of War: Direct Action
en straks Still Life spelen
De coolste spellen van 2005
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |