Ok..... dit jaar dus geen school kunnen regelen en werk dus overal een beetje om de tijd te doden. Werk nu sinds een paar weken in een woon-zorg centrum, in de weekenden in de keuken, vaatwasser in/uithalen, tussen de middag aan de lopende band voor de maaltijden etc etc
Doordeweeks bij de TEchnische Dienst en dat is dus wel relaxed
![]()
Maar goed, in de keuken heb ik dus nooit begeleiding gehad eigenlijk, alleen oppervlakkig tijdens de werkzaamheden en dat wanneer iedereen druk bezig is, en wat krijg je dan, uitleg zoals ''ja dat moet bla bla %#@%@ %#@$ @" en dan lopen ze weg. O ja
![]()
Snap je het dus nog niet.
Geeft allemaal niet, leer je allemaal vanzelf wel.
MAAR GA DAN GVD NIET LOPEN ZEIKEN ALS JE 1001 VERSCHILLENDE BORDEN UIT DE VAATWASSER HAAL EN DIE VERVOLGENS VERKEERD OPRUIM OMDAT HET JE NOOIT UITGELEGD IS
![]()
En dan ook nog op het rooster zien dat je voor dindag, donderdag en vrijdag gewoon ingeroosterd staat terwijl je ruim een maand van tevoren aan gegeven hebt die en die dagen weg te zijn. En dan gaat je chef tekeer
![]()
Terwijl ik notabene een contract heb van minimaal 4 uur in de week, dus al het overige werk is overwerk en dient dus op zijn minst in overleg te gaan vind ik
En dan bovenstaande zeggen en dan te horen krijgen dat je chef geen zin meer heeft hierop in te gaan en je voortaan alleen nog maar in de weekenden inroostert
Terwijl de chef van de TD gewoon wel altijd overlegd voor de dagen die ik wil werken.......
Dus.... keuken, krijg de ****