Juisttttttt.. dan denk je op een gegeven moment ook, wtf stik maar danquote:Op zondag 17 juli 2005 22:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tja, ik ken nog zo'n bedrijf (overheidsinstelling nota bene) waar ze je niet inwerken en dan vervolgens gaan lopen klagen over de "kwaliteit van de calls". En als je wat vraagt krijg je standaard antwoorden als "ik heb nu geen tijd", "vraag hem maar" of "zoek dat daar maar ergens op". Ja daar heb ik tijd voor als ik aan de telefoon zit, klaplul! En ga dan verdorie niet zitten klagen als je vindt dat ik mijn werk niet goed doe, jij deed je werk in de eerste plaats al niet goed door mij niet in te werken! Zak.
Dat was het. Dank u.
Dan sta ik toch in me recht als ik zeg dat ik niet kan?quote:De arbeidsduur bedraagt gemiddeld 4 uur per week, te meten per kwartaal.
De werktijden worden door de werkgever volgens rooster in overleg met de werknemer vastgesteld
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Mag deze naar Werk, Geldzaken en Recht?
Als dit al teveel gevraagd is dan heeft het weinig zin om er verder nog tijd en energie in te steken.quote:MAAR GA DAN GVD NIET LOPEN ZEIKEN ALS JE 1001 VERSCHILLENDE BORDEN UIT DE VAATWASSER HAAL EN DIE VERVOLGENS VERKEERD OPRUIM OMDAT HET JE NOOIT UITGELEGD IS
Mischien is het wel een test om te zien wat je te bieden hebtquote:Op zondag 17 juli 2005 22:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tja, ik ken nog zo'n bedrijf (overheidsinstelling nota bene) waar ze je niet inwerken en dan vervolgens gaan lopen klagen over de "kwaliteit van de calls". En als je wat vraagt krijg je standaard antwoorden als "ik heb nu geen tijd", "vraag hem maar" of "zoek dat daar maar ergens op". Ja daar heb ik tijd voor als ik aan de telefoon zit, klaplul! En ga dan verdorie niet zitten klagen als je vindt dat ik mijn werk niet goed doe, jij deed je werk in de eerste plaats al niet goed door mij niet in te werken! Zak.
Dat was het. Dank u.
Beetje mijn posthistorie bekijken he, stalkerquote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als dit al teveel gevraagd is dan heeft het weinig zin om er verder nog tijd en energie in te steken.
Jep, helaas welquote:Op zondag 24 juli 2005 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je ooit de proeftijd al overleefd?
Dat was dan toch zijn keuze? Als ik dit in mijn proeftijd wist had ik gestopt.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor de werkgever inderdaad
Ach ja, ik ga volgende maand toch weer naar school, dus ja..quote:Op zondag 24 juli 2005 20:45 schreef Cosworth het volgende:
Ik ken het. Lekker welkom voel je je dan ook. Overigens is het met stages ook vaak zo.
Jawel, die heb ik al, in die klote keuken dusquote:Op zondag 24 juli 2005 20:48 schreef Cosworth het volgende:
Neem je dan nog een bijbaan?
Dat staat wel netjes op je CV zeg.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jawel, die heb ik al, in die klote keuken dus![]()
Om het weekend....
Ik ben enterprise admin, wat denk je nou zelf.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:41 schreef gargamel het volgende:
[..]
Mischien is het wel een test om te zien wat je te bieden hebt
Heb ik dus gedaan en word nu alleen nog maar in de weekende ingeplannedquote:Op maandag 25 juli 2005 12:23 schreef Rutger1983 het volgende:
trek je bek even daar open dan.
De ultieme testquote:Op maandag 25 juli 2005 12:58 schreef ChrisJX het volgende:
Ik had een paar jaar in een supermarkt gewerkt, ging toen verhuizen en ging toen bij een andere supermarkt aan de slag, samen met mijn zusje.
Eerste dag: bleken ze te weinig personeel te hebben en kon niemand ons inwerken. Dus heb ik in een vreemde supermarkt van een andere keten (lees: andere regels qua vullen, spiegelen, vracht) op mijn eerste dag iemand moeten inwerken
Overigens heb ik er daarna nog drie jaar prima gewerkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |