En je benen dan ?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:30 schreef Brechtje het volgende:
Oke, we zullen zien of dit topic normaal blijft.
Anders zoals gewoonlijk een slotje.
Me oksel die scheer ik altijdIk vind het niet netjes staan als een meisje/vrou allemaal okselhaar heeft. Bij jongens/mannen is dat een ander verhaal.
Ja oke dat doe ik ook wel.quote:
daarbij voelt het een stuk frisser.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja oke dat doe ik ook wel.
Anders heb je een heel oerwoud daar beneden en dat is ook niet echt een pretje![]()
Haha is wel zo schoon hequote:
Het is misschien een beetje een domme vraagquote:Op zondag 17 juli 2005 19:40 schreef Fwnk het volgende:
mijn coupe de la merde atm:
[afbeelding]
zowel schaam- als okselhaar heb ik geschoren gehad, gewoon om te proberen.
beide was niet echt prettig, maar hou (vooral schaamhaar) wel bij/beetje kort
*knip knip*quote:Op zondag 17 juli 2005 23:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje een domme vraagmaar hoe doe je dat dan? ik bedoel.. je kan toch niet zomaar daar beneden scheerschuim gooien en met een scheermesje aan de gang, wat als je mist?
![]()
zelf scheer ik m'n hoofd
Eerst kortknippen en daarna scheren met de groeirichting mee. Gebruik wel scheerschuim voor de gevoelige huid eerste paar keer.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje een domme vraagmaar hoe doe je dat dan? ik bedoel.. je kan toch niet zomaar daar beneden scheerschuim gooien en met een scheermesje aan de gang, wat als je mist?
![]()
zelf scheer ik m'n hoofd
Aah, zo moet dat dusquote:Op zondag 17 juli 2005 23:35 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Eerst kortknippen en daarna scheren met de groeirichting mee. Gebruik wel scheerschuim voor de gevoelige huid eerste paar keer.
De eerste paar dagen jeukt het gigantisch, maar als je daar overheen bent wil je het niet meer anders![]()
Ik heb me trouwens nog nooit in m`n ballen gesneden dus daar hoef je ook niet bang voor te zijnquote:
2 keer per dagquote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef Fokkedup het volgende:
Ik moet echt wel 2 keer per dag scheren anders ben ik net een zwerver :/ Toevallig eergister m'n buik geschoren maar dat is ook niet zo'n succes. Eerst 2 uur jeuk niet normaal :S Verder de rest gewoon er af, buikhaar (rond navel) gewoon kort en netjes evenals okels. Ow ik ben bijna 19
moet ik ook eigenlijk, gister geschoren en nou al krrrrrrrrr....quote:Op maandag 18 juli 2005 00:30 schreef Fokkedup het volgende:
Ja okels houd ik ook gewoon kort. Mannen zonder okselhaar zijn homo's. En ik bedoelde dus 1 keer in de 2 dagen
Pics!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik scheer mijn oksels, benen en heb als schaamhaar een klein streepje, de rest kaal. Voelt echt een stuk schoner, en staat ook mooier vind ik .
Precies, daarom niet opgeven maar gewoon even volhouden. Je zal er snel geen last meer van hebben. Dat geldt voor alle 'haargroepen' om het zo maar even te zeggen.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:35 schreef Gesloten het volgende:
De eerste paar dagen jeukt het gigantisch,
Is best relax met dit warme weer hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind mannen zonder schaamhaar echt niksEen beetje bijhouden okeej, maar als ze helemaal kaal zijn dan vind ik het niet mooi staan
vind ik ook, laat eens wat foto's zien, kijken of het echt zo moois isquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
en heb als schaamhaar een klein streepje, de rest kaal. en staat ook mooier vind ik .
Goed begin jij maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:15 schreef Brechtje het volgende:
Ik vind het niet zo'n gek idee om eens foto's te plaatsen.
quote:
Same here, alleen ik hars mijn benen, met oksels gaat meestal niet alles mee met harsen, dus dat moet ik bijscheren en schaamstreek harsen doet heel erg veel pijn dus dat scheer ik ook -in een streepje- (of ontharingscreme).quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik scheer mijn oksels, benen en heb als schaamhaar een klein streepje, de rest kaal. Voelt echt een stuk schoner, en staat ook mooier vind ik .
Je hebt een musta?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:43 schreef Jaco90 het volgende:
ik ben een man en ik laat al het haar lekker staan(behalve het schaamhaar --> moet je bijhouden)
ow, ik ben 14 >.<quote:Op zondag 24 juli 2005 00:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je hebt een musta?
Ik scheer alleen m'n snor/baard.
Wat vindt jij dan niet mooi staan, dat hij daar dan staat met een kale zak, ofwel zitten of liggend vind je het wel mooi, of dat zijn lul in erectie is en dat je dat dan niet mooi vind staan, dat hij dus geen mooie kale stijve lul heeft.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind mannen zonder schaamhaar echt niksEen beetje bijhouden okeej, maar als ze helemaal kaal zijn dan vind ik het niet mooi staan
haal dat streepje erdan ook maar af, die hitler snor. Lekker kaal is veel mooier.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Smaken verschillen.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:11 schreef deek het volgende:
[..]
haal dat streepje erdan ook maar af, die hitler snor. Lekker kaal is veel mooier.
rugquote:Op maandag 25 juli 2005 19:39 schreef Beach het volgende:
Benen, armen, hoofd, rug, buik, voeten, tenen, neus,kin, nek,alles
Goed zo.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:30 schreef Brechtje het volgende:
Oke, we zullen zien of dit topic normaal blijft.
Anders zoals gewoonlijk een slotje.
Me oksel die scheer ik altijdIk vind het niet netjes staan als een meisje/vrou allemaal okselhaar heeft. Bij jongens/mannen is dat een ander verhaal.
Gadver!! dat staat echt niet bij vrouwen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik zag namelijk op vakantie een vrouw met okselhaar. Nou, ik ging in die supermarkt zowat over m'n nek... bah bah bah.. ik zag dat ook toevallig toen ze net iets uit een hoog rek pakte, dus zag het allemaal.![]()
![]()
Dat heb ik nou ook eens gehad.... ze vinden toch altijd dat een meisje daaronder maar kaal moet zijn.. nou.. als ik het helemaal weghaal kriebeld het dus ook verschrikkelijk.. ook niet echt scharmantquote:Op zondag 17 juli 2005 19:27 schreef Dark_Killah het volgende:
Zo en nu 'normaal'.
Heb jij al haar, onder je [insert woorden uit tt] ik zal beginnen:
Ik. Kriebelde als een gek.![]()
Oh, en hou het normaal.
Bijknippen/whatever is anders wel netjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:19 schreef Jaco90 het volgende:
schaamhaar moet je gewoon laten staan als man.![]()
Haren bijknippen kan niet ijsmeis, eraf knippen wel...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bijknippen/whatever is anders wel netjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |