Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Mensen die beloningen nodig hebben om niet te roken zijn triest.
Ja, en dan nadat je het geld binnen hebt gaan roken als een ketter.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
'Als je tot je 18e niet rookt, betalen wij je rijbewijs!'
Dit zijn dus de "rokers" waar ik een smerige tyfus hekel aan heb. Smerige bietsers zijn tquote:Maar ik koop zelf nooit
En nou wil je zeker een schouderklopjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:19 schreef Conflict het volgende:
Ik rookte al heel erg vroeg, op mijn 13e ofzo![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
'Als je tot je 18e niet rookt, betalen wij je rijbewijs!'
Tuurlijk anders was hij nooit begonnen, hier doet hij het voorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En nou wil je zeker een schouderklopje
En nu voel je je stoer. Dan zie ik er genoeg die nog veel stoerderderder zijn. Van die hang types die niet ouder zijn dan een jaar of 10-11 't is echt ernstig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:19 schreef Conflict het volgende:
Ik rookte al heel erg vroeg, op mijn 13e ofzo![]()
al die brugmuggen die in de pauze met een peuk in hun hand staan, terwijl ze nauwelijks weten hoe ze een sigaret fatsoenlijk vast moeten houdenquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:36 schreef Fixers het volgende:
[..]
En nu voel je je stoer. Dan zie ik er genoeg die nog veel stoerderderder zijn. Van die hang types die niet ouder zijn dan een jaar of 10-11 't is echt ernstig.
'T is zo jammer dat ze wel verslaafd rakenquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
al die brugmuggen die in de pauze met een peuk in hun hand staan, terwijl ze nauwelijks weten hoe ze een sigaret fatsoenlijk vast moeten houden
Te kansloos.
Dat zijn alleen maar vooroordelen..quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef Mainport het volgende:
Mensen die roken kunnen zichzelf niet beheersen. Terwijl anderen er last van kunnen hebben gaan zij net zo makkelijk een peuk opsteken.
Rokers.
Zo rook ik al ruim 3 jaar, gewoon af en toe een sigaretje. Heb in heel mn leven nog maar twee pakjes gekocht (lekker schraal, ik weet t).quote:Op maandag 18 juli 2005 15:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nog even doorgaan.. dan komt dat vanzelf.
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:19 schreef got.rice het volgende:
bah roken
-meurende bek
-stinklucht in je kamer of op je kleding
-kans op longkanker
-stinkt
-¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nooit aan begonnen en ik begin er ook niet aan
Blijf je tenminste wel van die sigaretten af.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Mensen die beloningen nodig hebben om niet te roken zijn triest.
Erg is dat ja.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
al die brugmuggen die in de pauze met een peuk in hun hand staan, terwijl ze nauwelijks weten hoe ze een sigaret fatsoenlijk vast moeten houden
Te kansloos.
Noem jij dan eens een andere reden? OMDAT ZE HET LEKKER VINDEN??!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat zijn alleen maar vooroordelen..
je maakt er wel een grap over nu, maar zo is het wel gegaan bij mijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:05 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, en dan nadat je het geld binnen hebt gaan roken als een ketter..
ohh?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:32 schreef thaduck het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat dat de slechtste stimulans is die ouders een kind kunnen geven? Het feit dat het niet mag en er een hoge beloning tegenover staat betekend voor een kind dat het dus heel lekker moet zijn. Anders zou er tenslotte niet met honderden zoniet duizenden euro's gestrooid worden.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ja ik heb het eens geprobeerd dus ik weet waarover ik praat
Je stinkt er van uit je bek, je kleren meuren er naar, als je moet hoesten kan je lekker roggelen, als je de trap oploopt sta je inderdaad hijgend boven, je krijgt er gele tanden van, je longinhoud neemt flink af, de kracht van je longen neemt af etc etc etcquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:14 schreef Sjoe538 het volgende:
Het is en blijft duur, en je conditie gaat er enorm van achteruit, maar ik zie nog niks in stoppen.
Ik ben nog één ding niet tegen gekomen: roken is funest voor geur en smaak.quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je stinkt er van uit je bek, je kleren meuren er naar, als je moet hoesten kan je lekker roggelen, als je de trap oploopt sta je inderdaad hijgend boven, je krijgt er gele tanden van, je longinhoud neemt flink af, de kracht van je longen neemt af etc etc etc
En dan maar niet hopen dat je op je 50e een flesje zuurstof met je mee hoeft te sjouwen, alhoewel, staat wel stoer natuurlijk
Als je jong bent, denk je "het zal mij niet overkomen" en denk je aan kettingrokende opa, die toch nog 80 is geworden...!quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je stinkt er van uit je bek, je kleren meuren er naar, als je moet hoesten kan je lekker roggelen, als je de trap oploopt sta je inderdaad hijgend boven, je krijgt er gele tanden van, je longinhoud neemt flink af, de kracht van je longen neemt af etc etc etc
En dan maar niet hopen dat je op je 50e een flesje zuurstof met je mee hoeft te sjouwen, alhoewel, staat wel stoer natuurlijk
ja maar na een tijdje wordt het zooooo lekkerquote:Op zondag 17 juli 2005 19:05 schreef Snqqpy het volgende:
Ohja, het is duur en je gaat ervan stinken.
Alleen maar nadelen.
Zit je er toevallig nu ook aan? Aan je manier van typen te zienquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:49 schreef DerBolle het volgende:
mijn ouder hebben er wel problemen me.. rook al 3 jaar maar ze weten eht niet.
maar ze hebben er gene problemen mee dat ikd rugs gebruik :S
Dat zeggen ze je, anders kom je helemaal zo triest over...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ja maar na een tijdje wordt het zooooo lekker
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:36 schreef Fixers het volgende:
En inderdaad zo'n zuurstof fles is cool, kan je gave trucjes mee doen, samen met een kaars.![]()
Ik zou eerder denken aan de vader van een vriend van mij, kreeg te horen dat ie longkanker had op zijn 45e, nou, toen zag je nog niks aan hem, 3 maanden later kon ie alleen nog maar in een bed liggen in de woonkamer en zag ie er echt eng uit en een maand later wastie er niet meerquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:14 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Als je jong bent, denk je "het zal mij niet overkomen" en denk je aan kettingrokende opa, die toch nog 80 is geworden...!
Rokers roken omdat ze het lekker vinden. Ook omdat ze verslaafd zijn natuurlijk, maar ik kan zo genieten van een sigaretje bij de koffie of bij een biertje dus het voor een roker gewoon lekker. Ik kan me voorstellen dat niet-rokers het smerig vinden (hee, rook in je longen is in principe ook gewoon smerig) maar als je zelf niet rookt moet je hier niet over gaan oordelen. En houd alsjeblieft op met dat rokers bashen. Dat kennen we hier nou wel op Fok. Ik ben blij voor je dat jouw opvoeding zo goed geslaagd is dat je van de het roken af bent weten te blijven en je het ziet als iets smerigs, maar dat betekent niet dat je daardoor rokers moet gaan bestempelen als diep gezonken mensen. Dat is namelijk nog een stuk triester.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zeggen ze je, anders kom je helemaal zo triest over...
Dat het lekker is is onzin, en als je het ECHT lekker vindt ben je nog dieper gezonker..
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:40 schreef Hellrazor het volgende:
rook alleen wiet en hasj , sigaretten zijn nutteloos![]()
Nee. Je DENKT dat je het lekker vindt omdat je lichaam namelijk de nicotine nodig heeft. Laat me het anders zeggen, zolang je niet rookt voel je jezelf ''abnormaal'' en wanneer je rookt voel je je normaal....quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Rokers roken omdat ze het lekker vinden. Ook omdat ze verslaafd zijn natuurlijk
Hey, ik ben verslaafd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Noem jij dan eens een andere reden? OMDAT ZE HET LEKKER VINDEN??!
Komop zeg, rook in je bek, lekker? En ja ik heb het eens geprobeerd dus ik
weet waarover ik praat, en ik vond het WALGELIJK!![]()
Zolang ik DENK dat het lekker is dan IS het voor mij toch lekker. Komt op hetzelfde neer. En het is absoluut niet zo dat ik me abnormaal voel als ik niet rook horquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee. Je DENKT dat je het lekker vindt omdat je lichaam namelijk de nicotine nodig heeft. Laat me het anders zeggen, zolang je niet rookt voel je jezelf ''abnormaal'' en wanneer je rookt voel je je normaal....
Het zijn allemaal pure chemische verbrandingsstoffen, er zitten in elk geval meer dan 1000 giftige stoffen in een sigaret, en het gaat uiteindeiljk maar om 1 stof.. de nicotine. Waarom dan niet gewoon gaan spuiten?
Ik zie werkelijk geen verschil tussen heroine gebruikers en rokers. Enkeld is roken ingeburgerd en wordt het getolereerd.... maar het idee is precies hetzelfde.
dat duurt gewoon evenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Noem jij dan eens een andere reden? OMDAT ZE HET LEKKER VINDEN??!
Komop zeg, rook in je bek, lekker? En ja ik heb het eens geprobeerd dus ik
weet waarover ik praat, en ik vond het WALGELIJK!![]()
Als je al verneukt verslaafd bent ja.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Vooral als er veel stres is zijn sigaretten fijn.
Ik rook nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als je al verneukt verslaafd bent ja.
dit soort posts dus...quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:50 schreef P0rt0 het volgende:
mensen die roken zijn zwakkelingen. Enige reden dat je het doet is om te patsen, en niet omdat je nieuwsgierig er naar bent.
Niemand vond het de eerste keer lekker, het menselijk lichaam is er namelijk niet voor gemaakt, of heb je een schoorsteen op je hoofd?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Er zijn mensen die roken omdat het lekker is.
Waarom zou iets wat je lekker vind dan zwak zijn
Dat krijg je als je familie al eeuwen rookt, evolutie heet dat geloof ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond de eerste sigaret lekker.
Echt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond het echt lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |