Rokers roken omdat ze het lekker vinden. Ook omdat ze verslaafd zijn natuurlijk, maar ik kan zo genieten van een sigaretje bij de koffie of bij een biertje dus het voor een roker gewoon lekker. Ik kan me voorstellen dat niet-rokers het smerig vinden (hee, rook in je longen is in principe ook gewoon smerig) maar als je zelf niet rookt moet je hier niet over gaan oordelen. En houd alsjeblieft op met dat rokers bashen. Dat kennen we hier nou wel op Fok. Ik ben blij voor je dat jouw opvoeding zo goed geslaagd is dat je van de het roken af bent weten te blijven en je het ziet als iets smerigs, maar dat betekent niet dat je daardoor rokers moet gaan bestempelen als diep gezonken mensen. Dat is namelijk nog een stuk triester.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zeggen ze je, anders kom je helemaal zo triest over...
Dat het lekker is is onzin, en als je het ECHT lekker vindt ben je nog dieper gezonker..
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:40 schreef Hellrazor het volgende:
rook alleen wiet en hasj , sigaretten zijn nutteloos![]()
Nee. Je DENKT dat je het lekker vindt omdat je lichaam namelijk de nicotine nodig heeft. Laat me het anders zeggen, zolang je niet rookt voel je jezelf ''abnormaal'' en wanneer je rookt voel je je normaal....quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Rokers roken omdat ze het lekker vinden. Ook omdat ze verslaafd zijn natuurlijk
Hey, ik ben verslaafd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Noem jij dan eens een andere reden? OMDAT ZE HET LEKKER VINDEN??!
Komop zeg, rook in je bek, lekker? En ja ik heb het eens geprobeerd dus ik
weet waarover ik praat, en ik vond het WALGELIJK!![]()
Zolang ik DENK dat het lekker is dan IS het voor mij toch lekker. Komt op hetzelfde neer. En het is absoluut niet zo dat ik me abnormaal voel als ik niet rook horquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee. Je DENKT dat je het lekker vindt omdat je lichaam namelijk de nicotine nodig heeft. Laat me het anders zeggen, zolang je niet rookt voel je jezelf ''abnormaal'' en wanneer je rookt voel je je normaal....
Het zijn allemaal pure chemische verbrandingsstoffen, er zitten in elk geval meer dan 1000 giftige stoffen in een sigaret, en het gaat uiteindeiljk maar om 1 stof.. de nicotine. Waarom dan niet gewoon gaan spuiten?
Ik zie werkelijk geen verschil tussen heroine gebruikers en rokers. Enkeld is roken ingeburgerd en wordt het getolereerd.... maar het idee is precies hetzelfde.
dat duurt gewoon evenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Noem jij dan eens een andere reden? OMDAT ZE HET LEKKER VINDEN??!
Komop zeg, rook in je bek, lekker? En ja ik heb het eens geprobeerd dus ik
weet waarover ik praat, en ik vond het WALGELIJK!![]()
Als je al verneukt verslaafd bent ja.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Vooral als er veel stres is zijn sigaretten fijn.
Ik rook nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als je al verneukt verslaafd bent ja.
dit soort posts dus...quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:50 schreef P0rt0 het volgende:
mensen die roken zijn zwakkelingen. Enige reden dat je het doet is om te patsen, en niet omdat je nieuwsgierig er naar bent.
Niemand vond het de eerste keer lekker, het menselijk lichaam is er namelijk niet voor gemaakt, of heb je een schoorsteen op je hoofd?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Er zijn mensen die roken omdat het lekker is.
Waarom zou iets wat je lekker vind dan zwak zijn
Dat krijg je als je familie al eeuwen rookt, evolutie heet dat geloof ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond de eerste sigaret lekker.
Echt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond het echt lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |