Jij verveelt je gewoon altijd. Komt door die zielige internetverslaving van jou, jeweetwel zo'n verslaving voor miepjes die sociaal gestoord zijn. Elk normaal mens weet precies wanneer hij stoppen, blijkbaar hebben sommige mensen eerder behoefte aan RSI arm waardoor ze geen shaggy meer kunnen draaien. Tsja, sukkeltjes heb je overal toch?quote:

lekker?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:29 schreef saaw het volgende:
mijn ouders gingen in het begin wel zeiken maar ze roken zelf allebei vanaf hun 13e ofzo dus ze hebben echt niets te zeggen
wel handig dat zij roken want dan kan ik ook lekker binnen roken

Met vrienden die niet roken heb ik het net zo gezellig hoor, argument van niets dusquote:Op zondag 17 juli 2005 19:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij ziet niemand die niet rookt er voordelen in.
Maar goed, het kan heel ontspannend zijn, en rustig. Gezellig ook, met vrienden.
Maar ja, het blijft natuurlijk een slechte gewoonte.
Nou, als mensen willen roken is dat prima natuurlijk. Maar doe dat niet waar niet rokers bij zijn e.d. Je bent die mensen wel tot last met je rook en meeroken is net zo schadelijk als zelf rokenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:51 schreef Martuh het volgende:
Hey Rietvaerder ben jij van Stivoro ofzo?![]()
Als mensen willen roken, laat ze dan lekker maar ga hier niet de betwetende ouder uithangen.

ja ik vind roken lekker, sorry hoorquote:

Succes.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ik vind roken lekker, sorry hoor
maar kga wel stoppen, over 2 weken, ivm sporten

Nee, maar als jij in een huis woont waar 3 van de 4 mensen roken begint je het snel de keel uit te hangen. Brandende ogen zijn niet fijn, stinkende kleren niet en rook inademen ook niet. Als het nu incidenteel gebeurde... maar helaasquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Succes.![]()
![]()
Mij maakt t trouwes helemaal geen fluit uit als mensen wel of niet roken. Ik rook zelf niet maar mensen moeten het helemaal zelf beslissen. Engiste waar ik me op kan ergeren zijn eikels die niet oppassen met hun sigaret als t druk is.![]()
En zelf vind ik mensen die rokers gaan afzeiken gewoon zielig bezig, jij hebt er geen last van en van t hoogstens kleine beetje meeroken kiep je niet meteen van om.

Daar geef ik je wel gelijk in.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:07 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Nee, maar als jij in een huis woont waar 3 van de 4 mensen roken begint je het snel de keel uit te hangen. Brandende ogen zijn niet fijn, stinkende kleren niet en rook inademen ook niet. Als het nu incidenteel gebeurde... maar helaas.

Merk ik nu ook, ik hoest meteenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:10 schreef justme_Jur het volgende:
Ik kan niet tegen rook![]()
(van sigaretten en shag o.a.)

De meeste longemfyseempatienten die ik ken zijn behoorlijk opgezwollen...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, wat een aansteller die kerel. Beetje zielig gaan liggen doen in bed en net doen alsof je mager bent, moet niet gekker worden

idd... Ik neem een voorbeeld aan mr Hendrixquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:38 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
De meeste longemfyseempatienten die ik ken zijn behoorlijk opgezwollen...
van de medicijnen
En dit soort plaatjes zijn dusdanig extreem, dat dat op rokers weinig indruk maakt (been there, done that, ik ben ex-roker).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |