ben nu 16, en nee ik heb er weinig last vanquote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En hoe oud ben je nu?
Wat ik mij nu afvraag he, hoe gaat zoiets nou? Je probeerde het uitgaan zeg je, nam je daarna de beslissing om te gaan roken of rolde je er langzaam in door (onbewust) steeds meer te gaan roken?
Want het lijkt me sterk dat je van de 1 op de andere dag een pakje per dag rookt?
En hoe zit dat dan lichamelijk, je lichaam zou er toch aan moeten wennen aan die stoffen die je opeens binnen krijgt, merk je daar nog iets van, van die verandering in je lichaam?
Enne, kreeg je niet ineens thuis ''grapjes'' van je ouders ofzo als je bijv. 's morgens liep te roggelen (rokershoestje)?![]()
Okquote:Op zondag 31 juli 2005 23:56 schreef Jett het volgende:
[..]
ben nu 16, en nee ik heb er weinig last van
ik sport elke dag dus geen problemen met mn conditie, ik heb ook geen rokershoest.
ik ga elke week uit dus je rookt steeds meer, je koopt uiteindelijk zelf een pakje ( mensen sigaretten terug geven, en natuurlijk voor je zelf gewoon )
me ouders maken niet grapjes over dat ik rook
ik rook zeer onregelmatig, ik kan met 3 sigaretten op een dag doen ( zoals vandaag ) maar gister rookte ik dan een heel pakje.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ok
Weinig? Dus wel enigzins?
Maar hoeveel rook je nu dan? Ik kan me voorstellen dat het toch een aardige klap voor je lichaam is als je ineens begint met roken.
En hoe zit het met je weerstand? Ben je nu niet vaker ziek dan eerst ofzo?
En je kleding ruikt er nu ook naar lijkt me, dat was eerst ook niet
Heb je er geen spijt van dat je begonnen bent? Dat zeggen namelijk heel veel rokers
Niet overdrijven.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
http://whyquit.com/whyquit/BryanLeeCurtis.html
Nou inderdaad zeg, wat een aansteller die kerel. Beetje zielig gaan liggen doen in bed en net doen alsof je mager bent, moet niet gekker wordenquote:
Dit zeg je zeker elke dag?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:42 schreef Jett het volgende:
ik kan met 3 sigaretten op een dag doen ( zoals vandaag ) maar gister rookte ik dan een heel pakje.
Hongersnood is te verhelpen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, wat een aansteller die kerel. Beetje zielig gaan liggen doen en bed en net doen alsof je mager bent, moet niet gekker worden
ik ook ja, als het hele dag regend dan rook ik meestal 1 rond 12 uur savonds, rest van dag niet, is het mooi weer en ik zit ik ff uurtje buiten dan ong 3 en savonds om 12 uur 1, ga ik naar een vriendin van me savonds, dan rook ik rustig half pakjequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:42 schreef Jett het volgende:
[..]
ik rook zeer onregelmatig, ik kan met 3 sigaretten op een dag doen ( zoals vandaag ) maar gister rookte ik dan een heel pakje.
Inderdaad, ik rook zelf niet en mn opa is zelfs aan kanker overleden maar ik ga niemand daarom vertellen wat ie wel en niet moet doen. Rietvaerder, wat boeit jou nu mensen op een forum, als die zich kapot roken is dat toch niet jouw probleem?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:51 schreef Martuh het volgende:
Hey Rietvaerder ben jij van Stivoro ofzo?
Als mensen willen roken, laat ze dan lekker maar ga hier niet de betwetende ouder uithangen.
Ik verveel me gewoon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Inderdaad, ik rook zelf niet en mn opa is zelfs aan kanker overleden maar ik ga niemand daarom vertellen wat ie wel en niet moet doen. Rietvaerder, wat boeit jou nu mensen op een forum, als die zich kapot roken is dat toch niet jouw probleem?
Ik lees dit topic om te kijken hoe de ouders van andere leeftijdsgenoten hiermee omgaan, aangezien mijn ouders me waarschijnlijk ophangen aan de hoogste boom die ze kunnen vinden als ik zou roken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |